Piereminen harrastuksena?

juniorFART

Olen aloitteleva piereskelijä. Mitä suosittelette?

13

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ProFlatus

Aloita tuhnuista, siitä sitten päriseviin paukkuihin. Harrastuksen edetessä siirryt sitten kosteisiin pieruihin ja pro tasolla piraiset pari litraa löysää ripulia kalsareihin.

Muista oikea ruokavalio!

• olumpiapieriä

kestävyys ja lihaskunto harjoittelua molempia 40 min päiväsä

• niila-turbojärvi

Kannatan kestävyyttä, mutta jos lihaskuntoa, anus kiristyy ja sitten ei kyllä pro tasolle päästä.

• Pipipäitäpiisaa

Voi tsiisus.en muuttais ikinä moiseen kylään.ihme sekoilua kunnallispolitiikassa vuesta toiseen ja sitte palstalla vaan näitä piereskelijöitä - kittilästä! Onko sielä yhtään tervejärkistä ihmistä?!

• pråååååååt

Ei ole, me ollaan kaikki hulluja :) Ja piereskellään.

• kiljuasslakki

Turbohiivalla tehty kilju, tietenkin vielä vähän keskenkäynyt takaa makoisimmat pierut. Kaupanpäälle saa kännin päälle!

• Anonyymi

Muista jakkaa variksille, käyt Levin bordellit läpi tuhnauttelemassa.

• Anonyymi

Kirnupiimää höystettynä kaalisopalla. Saat tosi imeliä pierasuja ja haiset pitkään ja kauas. Älä

• Anonyymi

Porkkanoita ja retiisiä kuivana, papatus alkaa välittömästi.

• Anonyymi

Tämä iltalehden juttu oli Sodankylän sefulle liikaa vaikka Sodankylä- palsta on täynnä ulostusjuttuja ym ala-avoista, joten tämän mielenkiintoisen sensuroi
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0dfa5616-bc0b-4bb8-8002-4913520dbc75

Väite: Putinin suuri salaisuus paljastui – Kakat kerättiin talteen turhaan
      Tutkivien toimittajien mukaan Putinin henkivartijat ovat vuosien ajan ottaneet talteen hänen ulosteensa, jotta Venäjän presidentin dna ei selviä. Ukrainalaismedia väittää nyt paljastaneensa Putinin dna:n.

• Anonyymi

Jos tahdot terveellisesti, niin suosittelen raakaa parsakaalin vartta. Saa aikaan erityisesti pitkiä pieruja. Kokemusta on!

• Anonyymi

PASKATTAA!

• Anonyymi

Tunke PASKASI kiertoon bussin takapenkille ja kuivaa persees viereiseen penkkiin.

Näytä syylliseltä ,kun poistut bussista. Näin ei kukaan epäile sinua paskojaksi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      2924
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1269
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      365
      1179
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1073
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      914
    10. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      910
    Aihe