Olen aloitteleva piereskelijä. Mitä suosittelette?
Piereminen harrastuksena?
13
324
Vastaukset
- ProFlatus
Aloita tuhnuista, siitä sitten päriseviin paukkuihin. Harrastuksen edetessä siirryt sitten kosteisiin pieruihin ja pro tasolla piraiset pari litraa löysää ripulia kalsareihin.
Muista oikea ruokavalio! - olumpiapieriä
kestävyys ja lihaskunto harjoittelua molempia 40 min päiväsä
- niila-turbojärvi
Kannatan kestävyyttä, mutta jos lihaskuntoa, anus kiristyy ja sitten ei kyllä pro tasolle päästä.
- Pipipäitäpiisaa
Voi tsiisus.en muuttais ikinä moiseen kylään.ihme sekoilua kunnallispolitiikassa vuesta toiseen ja sitte palstalla vaan näitä piereskelijöitä - kittilästä! Onko sielä yhtään tervejärkistä ihmistä?!
- pråååååååt
Ei ole, me ollaan kaikki hulluja :) Ja piereskellään.
- kiljuasslakki
Turbohiivalla tehty kilju, tietenkin vielä vähän keskenkäynyt takaa makoisimmat pierut. Kaupanpäälle saa kännin päälle!
- Anonyymi
Muista jakkaa variksille, käyt Levin bordellit läpi tuhnauttelemassa.
- Anonyymi
Kirnupiimää höystettynä kaalisopalla. Saat tosi imeliä pierasuja ja haiset pitkään ja kauas. Älä
- Anonyymi
Porkkanoita ja retiisiä kuivana, papatus alkaa välittömästi.
- Anonyymi
Tämä iltalehden juttu oli Sodankylän sefulle liikaa vaikka Sodankylä- palsta on täynnä ulostusjuttuja ym ala-avoista, joten tämän mielenkiintoisen sensuroi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0dfa5616-bc0b-4bb8-8002-4913520dbc75
Väite: Putinin suuri salaisuus paljastui – Kakat kerättiin talteen turhaan
Tutkivien toimittajien mukaan Putinin henkivartijat ovat vuosien ajan ottaneet talteen hänen ulosteensa, jotta Venäjän presidentin dna ei selviä. Ukrainalaismedia väittää nyt paljastaneensa Putinin dna:n. - Anonyymi
Jos tahdot terveellisesti, niin suosittelen raakaa parsakaalin vartta. Saa aikaan erityisesti pitkiä pieruja. Kokemusta on!
- Anonyymi
PASKATTAA!
- Anonyymi
Tunke PASKASI kiertoon bussin takapenkille ja kuivaa persees viereiseen penkkiin.
Näytä syylliseltä ,kun poistut bussista. Näin ei kukaan epäile sinua paskojaksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2152924Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181269Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3651179- 1111073
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005- 66914
- 46914
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10910