Olen aloitteleva piereskelijä. Mitä suosittelette?
Piereminen harrastuksena?
12
223
Vastaukset
- ProFlatus
Aloita tuhnuista, siitä sitten päriseviin paukkuihin. Harrastuksen edetessä siirryt sitten kosteisiin pieruihin ja pro tasolla piraiset pari litraa löysää ripulia kalsareihin.
Muista oikea ruokavalio! - olumpiapieriä
kestävyys ja lihaskunto harjoittelua molempia 40 min päiväsä
- niila-turbojärvi
Kannatan kestävyyttä, mutta jos lihaskuntoa, anus kiristyy ja sitten ei kyllä pro tasolle päästä.
- Pipipäitäpiisaa
Voi tsiisus.en muuttais ikinä moiseen kylään.ihme sekoilua kunnallispolitiikassa vuesta toiseen ja sitte palstalla vaan näitä piereskelijöitä - kittilästä! Onko sielä yhtään tervejärkistä ihmistä?!
- pråååååååt
Ei ole, me ollaan kaikki hulluja :) Ja piereskellään.
- kiljuasslakki
Turbohiivalla tehty kilju, tietenkin vielä vähän keskenkäynyt takaa makoisimmat pierut. Kaupanpäälle saa kännin päälle!
- Anonyymi
Muista jakkaa variksille, käyt Levin bordellit läpi tuhnauttelemassa.
- Anonyymi
Kirnupiimää höystettynä kaalisopalla. Saat tosi imeliä pierasuja ja haiset pitkään ja kauas. Älä
- Anonyymi
Porkkanoita ja retiisiä kuivana, papatus alkaa välittömästi.
- AnonyymiUUSI
Tämä iltalehden juttu oli Sodankylän sefulle liikaa vaikka Sodankylä- palsta on täynnä ulostusjuttuja ym ala-avoista, joten tämän mielenkiintoisen sensuroi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0dfa5616-bc0b-4bb8-8002-4913520dbc75
Väite: Putinin suuri salaisuus paljastui – Kakat kerättiin talteen turhaan
Tutkivien toimittajien mukaan Putinin henkivartijat ovat vuosien ajan ottaneet talteen hänen ulosteensa, jotta Venäjän presidentin dna ei selviä. Ukrainalaismedia väittää nyt paljastaneensa Putinin dna:n. - AnonyymiUUSI
Jos tahdot terveellisesti, niin suosittelen raakaa parsakaalin vartta. Saa aikaan erityisesti pitkiä pieruja. Kokemusta on!
- AnonyymiUUSI
PASKATTAA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119