Mitä Vittua-media: Nykyjuutalaisuus = rasismia

Mitävittulainen lataa taas:

Juutalaiset ovat maailman rasistisin kansa!
Tämä on selvitetty monesta paikasta.

https://mvlehti.net/2016/09/23/juutalaiset-ovat-maailman-rasistisin-kansa/

Päätoimittaja, fundisvippasten presidenttiehdokas Janitskin lisää vettä myllyyn:

"Muutamat ennalta-arvattavat vastalauseet olivat peräisin sionisteilta, jotka valehtelivat, että juutalaisvallan kritisoiminen tarkoittaisi jostain syystä muslimimaahanmuuton kannattamista. Tosiasiassa Israel tekee yhteistyötä Isisin kaltaisten ääri-islamistijärjestöjen kanssa, ja merkittävimmät kansainväliset sionisti– ja juutalaisjärjestöt lobbaavat avoimien rajojen puolesta."

http://magneettimedia.com/ilja-janitskinin-juutalaisviesti-synnytti-kiivaan-facebook-keskustelun/

46

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääHuomentaKooTeeÄs

      Soon KooteeäZZ kyl iha oikees tässä asiassa.

      Ilja Janitskin ei ole välttämäti presidenttiainesta, mutta kyllä hänelläkin on paikkansa maapallolla.

      Entisenä änkyräsiionistina ja siitä pakosti heränneenä, sekä tietoisen valehtelun juutalaisten puolesta lopettaneena, totuuteen kääntyneenä, on pakko tunnustaa, että kyllä juutalaisillakin omat metkunsa on. He eivät ole sellainen pyhimyskansa kuin mitä tietyt änkyräsuunnat tahtovat asiasta, eli heistä esittää.

      Ei heil nyt ihan sarvet kasva päässä, mutta tyngät kyllä selvästi näkyy. Tämä on valitettava fakta.

      En silti kannata nk. antisemitismiä. Pahoja ihmisiä on muissakin, kaikkialla ympärillämme. Jos ei tykkää jostakin joukkiosta, silloin voi pitää itse itsensä heistä erossa. Hittoako näiden sekaan änkeät? Saat, mitä tilaat. Se epämiellyttävä naapuri (juutalainen tai hellari) ei muutu, tai jos muuttuukin ja miten, se on hänen oma valintansa.

      Voimme muuttaa vain itse itseämme ja omaa toimintaamme. Tämän viisauden oppiakseen on ensin juotava itsensä rapakuntoon, sitten katkon kautta huoltolaan ja siellä kylpytakissa, seinistä kiinni pidellen AA-ryhmään, joka lopulta ilmoittaa krapulaiselle mitkä on näreet: syy ei ole juutalaisissa vaan sinussa itsessäsi, joka itse tuppaudut heidän seuraansa. Saat minkä ansaitsetkin.

      Olikohan Bill ite juutalainen? Jotenkin haiskahtaa tuo uhrien syyllistäminen... No, vapaamuurari hän kavereineen ainakin oli. Jonkinsortin ketku hellari siis.
      *

      • KTS--

        Eniten komppaan Xiinaa tässä: "Ilja Janitskin ei ole välttämäti presidenttiainesta"


      • Harvoin

        törmää mihinkään näin vastenmielisen rasistiseen kirjoitukseen. Ensin hurskastellaan ja väitetään, että ei olla antisemitisti. Sen jälkeen saakin luvan kierrättää iänikuisia keskiaikaisia väittämiä juutalaisista. Todella vastenmielistä.


      • EtteAnsaitseEdesVihaa
        Harvoin kirjoitti:

        törmää mihinkään näin vastenmielisen rasistiseen kirjoitukseen. Ensin hurskastellaan ja väitetään, että ei olla antisemitisti. Sen jälkeen saakin luvan kierrättää iänikuisia keskiaikaisia väittämiä juutalaisista. Todella vastenmielistä.

        Herkkäuskoisuudessani luulin teitä uhreiksi. Matkustin maahan jonka ihmisiä en tuntenut. Luotin teihin. En syytä teitä. Omasta syystäni otin vastaan ainoastaan yksipuolisen propagandan. Kuvat ghetoista, kaasukammioista. Itse syyt, miksi natsit tuolloin päätyivät ratkaisuihinsa on itselleni vieläkin epäselvät. Tähän ei annettu mitään selitystä. Ei ole vieläkään annettu. MIKSI natsit toimivat siten kuin toimivat? Mitä sellaista saksalaiset olivat kokeneet teidän taholtanne, että vastareaktio oli niin vahva? Meille, ei-juutalaisille, kristityille ei ole kerrottu. Ainoastaan syyllistetty.

        Tiedän mitä itse olen kokenut teidän taholtanne. Ja huomaan teidän kuitenkin syyttävän reaktioistani minua, ette itseänne.

        Mitähän keskiaikaista oli kirjoituksessani? Kirjoitus on ihan tältä vuosituhannelta, omat kokemukseni juutalaisista sekä viime- että tältä vuosisadalta.

        "Halpa kristitty" ei voi asialle mitään jos juutalaiset itse käyttäytyvät häntä kohtaan keskiaikaisesti. Itse yritin parhaani, osoittaa ystävällisyyttä kaikinpuolin, mutta sain silmilleni mitä sain, jopa vielä tälläkin foorumilla. Aikoinaan menetin teille, itselleni kuuluvia rahojani myös melkolailla. Mutta minä tyttö vaan siunasin Israelia.

        Kunnes päädyin tälle foorumille ja paine muuttui entistä kovemmaksi. Kattokaas, kun kristittykin sietää vain tietyn määrän pahuutta ja vittuilua. Pitkään hakattu eläinkin saattaa lopulta potkaista kurittajaansa. Ja kristitythän ovat vain eläimiä. Näin lukee teidän oppikirja Talmudissanne.

        Herra semitisti senkun katsoo tämänkin foorumin kirjoituksia. Mitä allekirjoittanut on täällä vuosien aikana kirjoitellut ja mitä hänelle on semitistien taholta vastattu. Vastattu pitkäaikaiseen ystävyyteen heittämällä jatkuvaa paskaa silmille.

        Nyt tässä tapauksessa, hölmö kristitty ei kuitenkaan salli itseään kutsuttavan antisemitistiksi ilmoittamatta samalla myös juutalaisuuteen sisältyvästä todella aggressiivisesta, päällekäyvästä, väkivaltaisesta ja julkeasta antikristillisyydestä.

        Onhan se tietty yllättävää, että aina joskus joku kristitty karkaa aitauksesta, luikkii aidan ali hakemaan turvaa "vihollisilta" ja alkaa ehkä jopa kertoa omia kauhukokemuksiaan juutalaisilta saamastaan kohtelusta.

        Tjaa. Ne kauhukokemukset onkin jääneet vielä erittelemättä. Niitä on paljon. Miten olenkin ollut näin huolimattoman hyväsydäminen?

        Tässä eivät huuda antisemitistit:
        https://www.youtube.com/watch?v=OSxo5qGPgQ8
        .


      • Lopeta_
        EtteAnsaitseEdesVihaa kirjoitti:

        Herkkäuskoisuudessani luulin teitä uhreiksi. Matkustin maahan jonka ihmisiä en tuntenut. Luotin teihin. En syytä teitä. Omasta syystäni otin vastaan ainoastaan yksipuolisen propagandan. Kuvat ghetoista, kaasukammioista. Itse syyt, miksi natsit tuolloin päätyivät ratkaisuihinsa on itselleni vieläkin epäselvät. Tähän ei annettu mitään selitystä. Ei ole vieläkään annettu. MIKSI natsit toimivat siten kuin toimivat? Mitä sellaista saksalaiset olivat kokeneet teidän taholtanne, että vastareaktio oli niin vahva? Meille, ei-juutalaisille, kristityille ei ole kerrottu. Ainoastaan syyllistetty.

        Tiedän mitä itse olen kokenut teidän taholtanne. Ja huomaan teidän kuitenkin syyttävän reaktioistani minua, ette itseänne.

        Mitähän keskiaikaista oli kirjoituksessani? Kirjoitus on ihan tältä vuosituhannelta, omat kokemukseni juutalaisista sekä viime- että tältä vuosisadalta.

        "Halpa kristitty" ei voi asialle mitään jos juutalaiset itse käyttäytyvät häntä kohtaan keskiaikaisesti. Itse yritin parhaani, osoittaa ystävällisyyttä kaikinpuolin, mutta sain silmilleni mitä sain, jopa vielä tälläkin foorumilla. Aikoinaan menetin teille, itselleni kuuluvia rahojani myös melkolailla. Mutta minä tyttö vaan siunasin Israelia.

        Kunnes päädyin tälle foorumille ja paine muuttui entistä kovemmaksi. Kattokaas, kun kristittykin sietää vain tietyn määrän pahuutta ja vittuilua. Pitkään hakattu eläinkin saattaa lopulta potkaista kurittajaansa. Ja kristitythän ovat vain eläimiä. Näin lukee teidän oppikirja Talmudissanne.

        Herra semitisti senkun katsoo tämänkin foorumin kirjoituksia. Mitä allekirjoittanut on täällä vuosien aikana kirjoitellut ja mitä hänelle on semitistien taholta vastattu. Vastattu pitkäaikaiseen ystävyyteen heittämällä jatkuvaa paskaa silmille.

        Nyt tässä tapauksessa, hölmö kristitty ei kuitenkaan salli itseään kutsuttavan antisemitistiksi ilmoittamatta samalla myös juutalaisuuteen sisältyvästä todella aggressiivisesta, päällekäyvästä, väkivaltaisesta ja julkeasta antikristillisyydestä.

        Onhan se tietty yllättävää, että aina joskus joku kristitty karkaa aitauksesta, luikkii aidan ali hakemaan turvaa "vihollisilta" ja alkaa ehkä jopa kertoa omia kauhukokemuksiaan juutalaisilta saamastaan kohtelusta.

        Tjaa. Ne kauhukokemukset onkin jääneet vielä erittelemättä. Niitä on paljon. Miten olenkin ollut näin huolimattoman hyväsydäminen?

        Tässä eivät huuda antisemitistit:
        https://www.youtube.com/watch?v=OSxo5qGPgQ8
        .

        naurettava itsesääliruikutus. Minua ei myöskään tarvitse teititellä (juutalaisia ei tällä palstalla ole yhtään).

        Jos et tiedä antisemitismin ilmenemismuodoista, niin ota selvää. Kirjastosta saat hyviä kirjoja. Se voisi selvittää myös sinun omia ajatuksiasi.

        Tuot itse esille taudinkuvasi. Ongelmasi on suhteesi kristinuskoon. Kerrot irtautuneesi jostain "hellareista" (ei voisi vähempää kiinnostaa). Vihasi käännät emouskonto juutalaisuuteen. Vanha kikka: kun viesti ei miellytä, niin ammutaan viestintuoja!


      • RikollisetHävetkää
        Lopeta_ kirjoitti:

        naurettava itsesääliruikutus. Minua ei myöskään tarvitse teititellä (juutalaisia ei tällä palstalla ole yhtään).

        Jos et tiedä antisemitismin ilmenemismuodoista, niin ota selvää. Kirjastosta saat hyviä kirjoja. Se voisi selvittää myös sinun omia ajatuksiasi.

        Tuot itse esille taudinkuvasi. Ongelmasi on suhteesi kristinuskoon. Kerrot irtautuneesi jostain "hellareista" (ei voisi vähempää kiinnostaa). Vihasi käännät emouskonto juutalaisuuteen. Vanha kikka: kun viesti ei miellytä, niin ammutaan viestintuoja!

        "Kun viesti ei miellytä, ammutaan viestintuojaa."

        Itse rikollisena näyt tuntevan monia tällaisia "vanhoja, hyviä kikkoja" vaientaa rikostenne uhrit.

        Olet itse rikollinen, täysin sydämetön ihminen. Lisäksi hätävalehtelija. Enkä piittaa uhkailuistasi. Kylläpäs sinä kimpaannuit!

        Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kristinuskon kanssa.

        Helluntailaisuus on huijaususkonto, eikä kuulu osana aitoa kristinuskoa. Heidän kanssaan on todellakin ollut ongelmia, eikä yksistään itselläni.

        Juutalaisten kanssa tuntuu lähestulkoon koko maapallon väestöllä olleen ongelmia, enemmän tai vähemmän, joten oma kokemukseni ja mielipiteeni heistä on vain kuin hiekanjyvä meressä.

        KATOS NY TAAS KOOTEEÄS!
        .


      • viisaudentunnustava

        Viisas tapaus tämä "huomentakooteeäs. Kuka hän on?


      • Mertaktiva
        EtteAnsaitseEdesVihaa kirjoitti:

        Herkkäuskoisuudessani luulin teitä uhreiksi. Matkustin maahan jonka ihmisiä en tuntenut. Luotin teihin. En syytä teitä. Omasta syystäni otin vastaan ainoastaan yksipuolisen propagandan. Kuvat ghetoista, kaasukammioista. Itse syyt, miksi natsit tuolloin päätyivät ratkaisuihinsa on itselleni vieläkin epäselvät. Tähän ei annettu mitään selitystä. Ei ole vieläkään annettu. MIKSI natsit toimivat siten kuin toimivat? Mitä sellaista saksalaiset olivat kokeneet teidän taholtanne, että vastareaktio oli niin vahva? Meille, ei-juutalaisille, kristityille ei ole kerrottu. Ainoastaan syyllistetty.

        Tiedän mitä itse olen kokenut teidän taholtanne. Ja huomaan teidän kuitenkin syyttävän reaktioistani minua, ette itseänne.

        Mitähän keskiaikaista oli kirjoituksessani? Kirjoitus on ihan tältä vuosituhannelta, omat kokemukseni juutalaisista sekä viime- että tältä vuosisadalta.

        "Halpa kristitty" ei voi asialle mitään jos juutalaiset itse käyttäytyvät häntä kohtaan keskiaikaisesti. Itse yritin parhaani, osoittaa ystävällisyyttä kaikinpuolin, mutta sain silmilleni mitä sain, jopa vielä tälläkin foorumilla. Aikoinaan menetin teille, itselleni kuuluvia rahojani myös melkolailla. Mutta minä tyttö vaan siunasin Israelia.

        Kunnes päädyin tälle foorumille ja paine muuttui entistä kovemmaksi. Kattokaas, kun kristittykin sietää vain tietyn määrän pahuutta ja vittuilua. Pitkään hakattu eläinkin saattaa lopulta potkaista kurittajaansa. Ja kristitythän ovat vain eläimiä. Näin lukee teidän oppikirja Talmudissanne.

        Herra semitisti senkun katsoo tämänkin foorumin kirjoituksia. Mitä allekirjoittanut on täällä vuosien aikana kirjoitellut ja mitä hänelle on semitistien taholta vastattu. Vastattu pitkäaikaiseen ystävyyteen heittämällä jatkuvaa paskaa silmille.

        Nyt tässä tapauksessa, hölmö kristitty ei kuitenkaan salli itseään kutsuttavan antisemitistiksi ilmoittamatta samalla myös juutalaisuuteen sisältyvästä todella aggressiivisesta, päällekäyvästä, väkivaltaisesta ja julkeasta antikristillisyydestä.

        Onhan se tietty yllättävää, että aina joskus joku kristitty karkaa aitauksesta, luikkii aidan ali hakemaan turvaa "vihollisilta" ja alkaa ehkä jopa kertoa omia kauhukokemuksiaan juutalaisilta saamastaan kohtelusta.

        Tjaa. Ne kauhukokemukset onkin jääneet vielä erittelemättä. Niitä on paljon. Miten olenkin ollut näin huolimattoman hyväsydäminen?

        Tässä eivät huuda antisemitistit:
        https://www.youtube.com/watch?v=OSxo5qGPgQ8
        .

        Samantapaisista asioista kuin sinä kirjoittaa tässä keskustelussa useampi kirjoittaja, mutta kenenkään heistä kirjoituksia en löydä suomi24.fi -keskusteluista tässä keskustelussa näkyviä enempää. Missä näitä sinun/teidän kirjoituksia on luettavana, kun sellaisiin viittaat?


    • Egypti on kuulemma erittäin tyytyväinen rauhantilaan Israelin kanssa, siitä on koitunut heille vain hyvää.

      • KTS--

        En yhtään epäile sitä. Egypti on vakauttava tekijä alueella ja sen tarina sodan jälkeen on ollut eräänlainen menestystarina. Siihen on toki liittynyt joitakin takaiskuja kuten elämään yleensä. Suurin voitto oli 1956 kun se sai itselleen Suezin kanavan. Assuanin pato oli toinen. 1973 sodallakin oli se merkitys ettei Israel enää luottanut pelkkiin aseisiin vaan alkoi ymmärtää diplomatian merkityksen.


      • KTS-- kirjoitti:

        En yhtään epäile sitä. Egypti on vakauttava tekijä alueella ja sen tarina sodan jälkeen on ollut eräänlainen menestystarina. Siihen on toki liittynyt joitakin takaiskuja kuten elämään yleensä. Suurin voitto oli 1956 kun se sai itselleen Suezin kanavan. Assuanin pato oli toinen. 1973 sodallakin oli se merkitys ettei Israel enää luottanut pelkkiin aseisiin vaan alkoi ymmärtää diplomatian merkityksen.

        En nyt otta kantaa siihen kumpi näki diplomatian merkityksen, kun en halua olla puolueellinen.
        Jokainen tietää kumpi oli uhkaava osapuoli ja miten siinä sitten kävi.

        Jos nyt kaikki on hyvin, se on pääasia.


      • Tyytyväisten

        egyptiläisten määrästä meillä ei ole tietoa. Vakautta merkitsee Egyptin nykyinen sotilasjuntta. Se nousi valtaan erittäin veristen vaiheiden jälkeen. Ylisuuren väestön tyytyväisyys ostetaan pitämällä leivän hinta riittävän alhaisena jenkkien rahalla.

        KTS puhuu vakaudesta. Pari vuotta sitten hän kertoi kannattavansa Mursin edustaman Muslimiveljeskunnan hallitusta. Se olisi vienyt koko Egyptin pian täydelliseen kaaokseen.


      • Mertaktiva
        Tyytyväisten kirjoitti:

        egyptiläisten määrästä meillä ei ole tietoa. Vakautta merkitsee Egyptin nykyinen sotilasjuntta. Se nousi valtaan erittäin veristen vaiheiden jälkeen. Ylisuuren väestön tyytyväisyys ostetaan pitämällä leivän hinta riittävän alhaisena jenkkien rahalla.

        KTS puhuu vakaudesta. Pari vuotta sitten hän kertoi kannattavansa Mursin edustaman Muslimiveljeskunnan hallitusta. Se olisi vienyt koko Egyptin pian täydelliseen kaaokseen.

        Egyptissä on asukkaita n. 96 miljoonaa. Voisi arvata, että ainakin jollain tavalla egytiläisiksi laskettavia on maailmalla hieman lisää, joten egyptiläisiä lienee n. 100 miljoonaa.


    • PyhinKaikista

      Juutalaiset eivät ole monikultturisesti sulautuneet mihinkään, vaan aina erottautuneet.

      Warsovan ghetto on nyt palestiinassa.
      Rotu- uskonto opit on voimissaan.
      UberMensch asennetta on.

      • JuutalainenSuomi

        Juutalaiset ovat aina hyvin sisäistäneet paikalliset kulttuurit, myös Suomessa.

        Suomessa on lukuisia tunnettuja juutalaisia vaikuttajia (mieluummin nimiä mainitsematta).

        Samalla säilyttäen oman, suljetun, kiinteän kulttuurinsa.
        .


      • kulttuurin_mohelointia
        JuutalainenSuomi kirjoitti:

        Juutalaiset ovat aina hyvin sisäistäneet paikalliset kulttuurit, myös Suomessa.

        Suomessa on lukuisia tunnettuja juutalaisia vaikuttajia (mieluummin nimiä mainitsematta).

        Samalla säilyttäen oman, suljetun, kiinteän kulttuurinsa.
        .

        Ympärileikkaus, varsinkaan uskonnollisissa bileissä tehty ympärileikaus viihdetarkoituksessa, ei kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin. Sitä ei Juutalaisväestö ole sisäistänyt.


    • kylpä_kylpä

      " fari.g

      9.10.2017 9:46
      Egypti on kuulemma erittäin tyytyväinen rauhantilaan Israelin kanssa, siitä on koitunut heille vain hyvää."

      Ja mikähän vallasta taistelevista ryhmistä tykkää Israelista? Nykyistä USA/Israelin nukkehallitusta ei lasketa. Se on jäävi.

      • Eikö se ole aika merkillistä, että Israelissa on sairaaloissa tuhansia syyrialaisia sotavammaisia hoidettavana, vaikka syyrialaiset ovat ammuskelleet ja ammuskelevat raketteja Israeliin. ????


    • Kirjoittajien

      kannattaa huomata aloittajan oma näkemys asiaan. Sitä kaikki ei ole huomanneet. Pari vuotta sitten hän itse kirjoitti siitä miten Israel on Isisin taustalla. Myös muuta Magneettimedian materiaalia hän on tarjonnut palstalle. Aloitus vastaa sisällöltään aloittajan omia näkemyksiä.

    • TriplaX

      Tyypillistä äärioikeistoroskaa. Muuten minua on ihmetyttänyt miten pääsisi mv-lehteen kirjoittajaksi? Sitten kun on päässyt sisälle, niin kirjoittaisin heti ensimmäisenä hirmuisen vihakirjoituksen Halla-Ahosta ja jään odottelemaan, että kauanko saan jatkaa kirjoittajana. Onkohan mv-lehti sittenkään sananvapauden puolella?

      • Vaikka en olisi uskonut koskaan puolustavani Iljakkeen touhuja puolella sanan neljännekselläkään, niin nyt on taas kerran muistutettava, että sananvapaus ei tarkoita sitä että kenen tahansa olisi julkaistava mitä tahansa, vaan sitä että valtio ja muu julkinen valta ei harjoita sensuuria eikä säädä vapaata mielipiteenilmaisua rajoittavia lakeja.

        Toisin sanoen yksittäinen julkaisija voi periaatteessa rajoittaa julkaisunsa kautta ilmaistavia näkemyksiä niin paljon kuin sitä huvittaa. Vastuussa se on tästä lähinnä vain yleisölleen, joka sitten reagoi kuten reagoi.


      • JuutalaisetHävetkää

        Suomessa äärivasemmisto vasta juutalaisvastaista onkin.

        Näytät tuntevan "äärioikeistolaisen roskan" hyvinkin kun nimeät aloituksen oikein "tyypilliseksi" sellaiseksi. Mitä KTS sitten onkin, en unissanikaan luulisi häntä äärioikeistolaiseksi. KTS tuo julki tämänkin foorumin valehtelevien äärifundisuskovaisten, äärioikeistolaisten poliittiset taustavoimat, jonka äärifundikset tietenkin kieltävät. Jotka muuten olivat hajottava voima myös PerusSuomalaiset puolueessa, sillä hellari kylvää pahuuttaan kaikkialla mihin koskee. Kihniön maatalousemännille ei kelvannut ateisti Halla-aho, häneen kun ei voi hullarit hypnooseillaan vaikuttaa, joten koko puolue piti tuhota.

        No, kumpikin osapuoli puhdistui toisen saastutuksista.
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-strippaa-Perussuomalaisten-uusi-varapuheenjohtaja-video/1121864

        Mitä itse mv-lehden kirjoitukseen tulee, pidätte siitä tai ette, sen esittämät asiat ovat totta.

        Näistä todistavat ihmisten omat kokemukset. Sekä äärifundisuskontoisten, että juutalaistenkin kulttuurin ja uskonnon uhrit.

        Jos sinulla on kanttia kieltää toisten ihmisten henkilökohtaiset ja traumaattiset kokemukset ja niistä kertomisen "roskana", en tietenkään viitsi enää vaatia tuomaan esiin "faktoja" joita tiedän, ettei vihaväitteillesi löydy. Sinä kumppaneinesi nimittäin tuet myös talmudistien kristinuskon ja kristittyjen vastaista vihatoimintaa.

        Vilkaisin tuossa edellä laittamani youtube-pätkän muita oheisvideoita, enkä itse kristittynä kannata moista mesoamista jota, huomatkaa: ei julista kristitty, vaan juutalaismessiaaninen itse! Sen näkee jo nenästä. Myös kipa antaa viitteitä ettei ihan peruskatolilainen siinä huuda Raamattuaan heilutellen. En hyväksy toisenuskoisten loukkaamista. Juutalaiset, jos heitä itseään kiinnostaa, itse ottakoot selville Kuka oli Jeesus Nasaretilainen, minä en Häntä heille tuputa. Tälläkin foorumilla olen ainoastaan vastannut antikristillisiin kirjoituksiinne, eli teidän: juutalaisten, juutalaismessiaanisina esiintyvien lahkohuijarien sekä muka kristinuskoisiksi tekeytyvien, mutta aidosti meidän vastaistemme antikristillisiin kirjoituksiin ja pilkkakysymyksiinne.

        Eli: jälleen kristityt saavat kuullakseen "Hävetkää!"-huutoja... juutalaisten omista teoista.

        Ettekö te häpeä, että solvaatte ja syyllistätte meitä, joilla ei ole - ainakaan aiemmin ollut! - mitään tekemistä kansallissosialismin kanssa, Suomessa juutalaisia on suojeltu ja tunnustettu tasavertaisiksi kansalaisiksi. Jos suomalaisiin on mahtunutkin antisemitistejä, heitä on ollut vain kourallinen ja heidän tekonsa ovat heidän tekojaan, ei meidän, jotka tahdoimme olla ystäviänne.

        Mutta te syljette päin ystävienne kasvoja. Tyhmempikin kristitty alkaa jo mahd. muutaman vuosikymmenen Israel-fanituksensa jälkeen tuumailla, että teitteköhän te vuosisatojen ajan samoin muillekin kristityille, myös keskieuroopassa... ? Ehkä omat kokemukseni eivät yksin olleet "kauheita, hirveitä, salattavia, ei koskaan kerrottavia!"... vaan osa normaalijuutalaisuutta jota ehkä moni muukin, hiljaiseksi vaiennettu ja syyllistetty fanittaja on kokenut! Muttei ikinä kerro, ettei helvetti uhkaa ja hirveät juutalaisvainot ala, jos sanoo sanasenkaan teitä vastaan!

        Ainakin jo Luther, rehellinen mies raivostui teoistanne ja kirjoitti kuuluisan kirjasensa. Se oli vastaus teidän antikristillisiin ja halpamaisiin pikkupuuhailuihinne.
        .


      • JuutalaisetHävetkää kirjoitti:

        Suomessa äärivasemmisto vasta juutalaisvastaista onkin.

        Näytät tuntevan "äärioikeistolaisen roskan" hyvinkin kun nimeät aloituksen oikein "tyypilliseksi" sellaiseksi. Mitä KTS sitten onkin, en unissanikaan luulisi häntä äärioikeistolaiseksi. KTS tuo julki tämänkin foorumin valehtelevien äärifundisuskovaisten, äärioikeistolaisten poliittiset taustavoimat, jonka äärifundikset tietenkin kieltävät. Jotka muuten olivat hajottava voima myös PerusSuomalaiset puolueessa, sillä hellari kylvää pahuuttaan kaikkialla mihin koskee. Kihniön maatalousemännille ei kelvannut ateisti Halla-aho, häneen kun ei voi hullarit hypnooseillaan vaikuttaa, joten koko puolue piti tuhota.

        No, kumpikin osapuoli puhdistui toisen saastutuksista.
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-strippaa-Perussuomalaisten-uusi-varapuheenjohtaja-video/1121864

        Mitä itse mv-lehden kirjoitukseen tulee, pidätte siitä tai ette, sen esittämät asiat ovat totta.

        Näistä todistavat ihmisten omat kokemukset. Sekä äärifundisuskontoisten, että juutalaistenkin kulttuurin ja uskonnon uhrit.

        Jos sinulla on kanttia kieltää toisten ihmisten henkilökohtaiset ja traumaattiset kokemukset ja niistä kertomisen "roskana", en tietenkään viitsi enää vaatia tuomaan esiin "faktoja" joita tiedän, ettei vihaväitteillesi löydy. Sinä kumppaneinesi nimittäin tuet myös talmudistien kristinuskon ja kristittyjen vastaista vihatoimintaa.

        Vilkaisin tuossa edellä laittamani youtube-pätkän muita oheisvideoita, enkä itse kristittynä kannata moista mesoamista jota, huomatkaa: ei julista kristitty, vaan juutalaismessiaaninen itse! Sen näkee jo nenästä. Myös kipa antaa viitteitä ettei ihan peruskatolilainen siinä huuda Raamattuaan heilutellen. En hyväksy toisenuskoisten loukkaamista. Juutalaiset, jos heitä itseään kiinnostaa, itse ottakoot selville Kuka oli Jeesus Nasaretilainen, minä en Häntä heille tuputa. Tälläkin foorumilla olen ainoastaan vastannut antikristillisiin kirjoituksiinne, eli teidän: juutalaisten, juutalaismessiaanisina esiintyvien lahkohuijarien sekä muka kristinuskoisiksi tekeytyvien, mutta aidosti meidän vastaistemme antikristillisiin kirjoituksiin ja pilkkakysymyksiinne.

        Eli: jälleen kristityt saavat kuullakseen "Hävetkää!"-huutoja... juutalaisten omista teoista.

        Ettekö te häpeä, että solvaatte ja syyllistätte meitä, joilla ei ole - ainakaan aiemmin ollut! - mitään tekemistä kansallissosialismin kanssa, Suomessa juutalaisia on suojeltu ja tunnustettu tasavertaisiksi kansalaisiksi. Jos suomalaisiin on mahtunutkin antisemitistejä, heitä on ollut vain kourallinen ja heidän tekonsa ovat heidän tekojaan, ei meidän, jotka tahdoimme olla ystäviänne.

        Mutta te syljette päin ystävienne kasvoja. Tyhmempikin kristitty alkaa jo mahd. muutaman vuosikymmenen Israel-fanituksensa jälkeen tuumailla, että teitteköhän te vuosisatojen ajan samoin muillekin kristityille, myös keskieuroopassa... ? Ehkä omat kokemukseni eivät yksin olleet "kauheita, hirveitä, salattavia, ei koskaan kerrottavia!"... vaan osa normaalijuutalaisuutta jota ehkä moni muukin, hiljaiseksi vaiennettu ja syyllistetty fanittaja on kokenut! Muttei ikinä kerro, ettei helvetti uhkaa ja hirveät juutalaisvainot ala, jos sanoo sanasenkaan teitä vastaan!

        Ainakin jo Luther, rehellinen mies raivostui teoistanne ja kirjoitti kuuluisan kirjasensa. Se oli vastaus teidän antikristillisiin ja halpamaisiin pikkupuuhailuihinne.
        .

        Kerjäät vain KTS:n kehuja, olet niistä riippuvainen.


      • TriplaX
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vaikka en olisi uskonut koskaan puolustavani Iljakkeen touhuja puolella sanan neljännekselläkään, niin nyt on taas kerran muistutettava, että sananvapaus ei tarkoita sitä että kenen tahansa olisi julkaistava mitä tahansa, vaan sitä että valtio ja muu julkinen valta ei harjoita sensuuria eikä säädä vapaata mielipiteenilmaisua rajoittavia lakeja.

        Toisin sanoen yksittäinen julkaisija voi periaatteessa rajoittaa julkaisunsa kautta ilmaistavia näkemyksiä niin paljon kuin sitä huvittaa. Vastuussa se on tästä lähinnä vain yleisölleen, joka sitten reagoi kuten reagoi.

        Mielestäni mv-lehti ei ota vastuuta kirjoituksistaan. Itseasiassa mv-lehti ei ole mikään uutismedia, ei sillä ole toimittajia jotka keräävät tausta aineistoa, vaan vain kirjoittajia. Kyse on siis fiktiosta. Ongelma on, että mv-lehti esiintyy ulospäin kuin se olisi muka uutismedia.

        Mv-lehti ei edusta sananvapautta. Kun pohdiskelin miten mv-lehteen pääsisi kirjoittajaksi, niin kyse on siitä ettei mv-lehteä vastaan voi taistella normaalein keinoin. Todistamalla että mv-lehden jutut ovat valhetta ei pääse mihinkään. Jokainen jo tietää, että ne ovat valhetta. Mutta lukijat eivät välitä siitä, heitä kiinnostaa vain se että mielipide on oikea. Ei se perustuuko se totuuteen vai ei. Yksi keino voi olla se, että ujuttautuu mv-lehteen kirjoittajaksi ja alkaa sitten kirjoittaa juttuja joissa pilkataan ja loukataan mv-lehden tyypillisiä lukijoita. Näin lehti menettää vähitellen kannattajia.


      • TriplaX kirjoitti:

        Mielestäni mv-lehti ei ota vastuuta kirjoituksistaan. Itseasiassa mv-lehti ei ole mikään uutismedia, ei sillä ole toimittajia jotka keräävät tausta aineistoa, vaan vain kirjoittajia. Kyse on siis fiktiosta. Ongelma on, että mv-lehti esiintyy ulospäin kuin se olisi muka uutismedia.

        Mv-lehti ei edusta sananvapautta. Kun pohdiskelin miten mv-lehteen pääsisi kirjoittajaksi, niin kyse on siitä ettei mv-lehteä vastaan voi taistella normaalein keinoin. Todistamalla että mv-lehden jutut ovat valhetta ei pääse mihinkään. Jokainen jo tietää, että ne ovat valhetta. Mutta lukijat eivät välitä siitä, heitä kiinnostaa vain se että mielipide on oikea. Ei se perustuuko se totuuteen vai ei. Yksi keino voi olla se, että ujuttautuu mv-lehteen kirjoittajaksi ja alkaa sitten kirjoittaa juttuja joissa pilkataan ja loukataan mv-lehden tyypillisiä lukijoita. Näin lehti menettää vähitellen kannattajia.

        Luulen että Iljake on aika tarkka kirjoittajien koetellusta "kansalaiskunnosta". Tuskin hän päästää tuntematonta tyhjästä palstoilleen, vaan pitää olla historiaa muslimienvastaisuuden, äärioikeistolaisuuden ja venäjänmielisyyden saroilla. Jos yksikin onnistuisi kuvaamassasi tempussa, yhä vaikeampaa se olisi seuraaville.

        Kyllä täällä on sakkia, etenkin Patmoksen suunnalla, joka on monet kerrat hokenut suunnilleen että "et sitten pystynyt osoittamaan MV:n jutusta yhtäkään virhettä". Kaipa nuo sitten pitävät niitä tosina?


    • sannj

      Valtava muuttoliike Israeliin on menossa, Siis raamattu toteutuu silmäimme edessä nopeasti ja rutosti, eikä mikään mahti maailmassa voi sitä pysäyttää.

      • KTS--

        Onks toi "rutosti" sellainen teijän lössin tehokeino saada paskasanomaan edes vähän tsemppiä?


      • >Valtava muuttoliike Israeliin on menossa,

        Näyttöä tälle?

        >Siis raamattu toteutuu silmäimme edessä nopeasti ja rutosti,

        Jo olisi kyllä aikakin, kun päinvastoin näyttää siltä että Jumala on ollut ainakin 2000 vuotta täysin passiivinen ja mitään tekemätön. Israelin valtiokin on täysin ihmisten luomus ja heidän päätöstensä tulos. Toivottavasti sinne ei sentään ruttoa tule.


      • Eniten
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Valtava muuttoliike Israeliin on menossa,

        Näyttöä tälle?

        >Siis raamattu toteutuu silmäimme edessä nopeasti ja rutosti,

        Jo olisi kyllä aikakin, kun päinvastoin näyttää siltä että Jumala on ollut ainakin 2000 vuotta täysin passiivinen ja mitään tekemätön. Israelin valtiokin on täysin ihmisten luomus ja heidän päätöstensä tulos. Toivottavasti sinne ei sentään ruttoa tule.

        juutalaisia muuttaa nykyisin Israeliin muistaakseni Ranskasta. Lukumääristä minulla ei ole tarkkaa tietoa. Näin Eurooppa hiljalleen ajaa kaikki juutalaisensa ulos. Se on surullista, koska juutalaisuus on aina ollut tärkeä osa eurooppalaisuutta.


      • Eniten kirjoitti:

        juutalaisia muuttaa nykyisin Israeliin muistaakseni Ranskasta. Lukumääristä minulla ei ole tarkkaa tietoa. Näin Eurooppa hiljalleen ajaa kaikki juutalaisensa ulos. Se on surullista, koska juutalaisuus on aina ollut tärkeä osa eurooppalaisuutta.

        Ei Eurooppa juutalaisia mihinkään aja. Ihmisiä on aina muuttanut maasta toiseen ja muuttanee vastaisuudessa yhä enemmän. Jos joitakuita jonnekin ajetaan, niin rohingya-muslimeja pois kotimaastaan Myanmarista. Siinä on ainakin tämän vuosikymmenen kauhein ihmisten ajojahti.


      • Kovasti
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei Eurooppa juutalaisia mihinkään aja. Ihmisiä on aina muuttanut maasta toiseen ja muuttanee vastaisuudessa yhä enemmän. Jos joitakuita jonnekin ajetaan, niin rohingya-muslimeja pois kotimaastaan Myanmarista. Siinä on ainakin tämän vuosikymmenen kauhein ihmisten ajojahti.

        olet sinisilmäinen. Kyseessä olisi mielestäsi vain neutraali muutto. Monien näiden muuttaneiden kertomukset kertovat jostain ihan muusta.


      • Kovasti kirjoitti:

        olet sinisilmäinen. Kyseessä olisi mielestäsi vain neutraali muutto. Monien näiden muuttaneiden kertomukset kertovat jostain ihan muusta.

        En tietenkään ole. Ymmärrän sen, että Euroopan muslimiväestön kasvu viime vuosikymmeninä ei tunnu juutalaisista mukavalta. Tosin muuttamalla Israeliin he eivät suinkaan pääse tuosta ongelmasta eroon, vaan elävät sitten kirjaimellisesti sen keskellä ja myös suuremmassa hengenvaarassa kuin Länsi-Euroopassa.

        Länsi-Euroopan antisemitistisestä äärioikeistosta pääsee kyllä kerralla eroon lähtemällä Israeliin. Toistaiseksi se on kuitenkin ollut juutalaisten kannalta lähinnä haju- ja meluhaitta.


      • Viimeinen__
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En tietenkään ole. Ymmärrän sen, että Euroopan muslimiväestön kasvu viime vuosikymmeninä ei tunnu juutalaisista mukavalta. Tosin muuttamalla Israeliin he eivät suinkaan pääse tuosta ongelmasta eroon, vaan elävät sitten kirjaimellisesti sen keskellä ja myös suuremmassa hengenvaarassa kuin Länsi-Euroopassa.

        Länsi-Euroopan antisemitistisestä äärioikeistosta pääsee kyllä kerralla eroon lähtemällä Israeliin. Toistaiseksi se on kuitenkin ollut juutalaisten kannalta lähinnä haju- ja meluhaitta.

        lauseesi on varmaan valitettavan totta. TOISTAISEKSI kyseessä on haju- ja meluhaitta. Pitäisi siis ajatella, että toistaiseksi kaikki on suht´koht hyvin, mutta kuinka kauan... Samalla heidän pitäisi identifioitua olemaan omien eurooppalaisten maidensa kansalaisia.

        Minä kuitenkin suhtaudun kovin epäille tämän moraalisesti pöyhkeän Eurooppamme humaaniuteen.


    • juupasjuupa

      Taitaa olla niin, että joka puolella maapalloa vähän kauhulla katsellaan juutalaisten sukujen pankkiylivaltaa ja satumaisia rikkauksia. Kateuttakin, tietysti, vaikka hyvin tiedetään, että näitä 'valittuja' sukuja ei kovin monta ole, ja suurin osa juutalaisista on tavallista keskiluokkaista väkeä.

      https://www.tiede.fi/keskustelu/47769/ketju/juutalaisten_pankki_imperiumit_finansikriisit_ja_keinottelu

      USA:n pankkitoiminta on käytännössä juutalaisten hallussa. Juutalaiset näyttelivät pääosaa myös viimeaikaisessa finanssikriisissä.

      Yhdysvalloissa Haym Solomon, Isaac Moses ja Alexander Hamilton perustivat Bank of New Yorkin vuonna 1784. Muutoin pankkitoiminta oli Yhdysvalloissa melko vähäistä ennen 1800-luvun puolivälissä tapahtunutta saksanjuutalaisten laajamittaista maahanmuuttoa. Tämän seurauksena vuosina 1840–1880 perustettiin toista kymmentä uutta, korkeatasoista pankkia. Perustajansa mukaan nimetty Goldman Sachs on vielä nykyäänkin maailman suurin investointipankki. Muita juutalaisia pankkiireita Amerikassa olivat J.W. Seligman, Loeb Kuhn, Thalmann Landenburg, Freres Lazard, Lehmanin veljekset sekä jo aiemmin mainitut, Euroopasta Amerikkaan toimintaansa levittäneet Speyerit ja Wertheimint.

      Juutalaisten merkitys pankkitoiminnassa yhä huomattava. Eräs maailman vaikutusvaltaisimmista naisista, Elisabeth Joseph-Cohen, toimii Goldman Sachsin johdossa. Lisäksi Neuvostoliiton romahdusta seuranneen Venäjän sekasortoisen finanssielämän vaikuttajat ja "oligarkit" ovat suuremmissa määrin juutalaisia, muun muassa Mihail Hodorkovski, Bruce Rappaport, Boris Berezovski ja Vladimir Gužinski ja Semjon Mogilevitš. Juutalaisia ovat myös Maailmanpankin johdossa toimineet James D. Wolfensohn, Joseph Stiglitz ja Paul Wolfowitz, sekä eräs maailman vaikutusvaltaisimmista sijoittajista ja pörssikeinottelijoista George Soros on juutalainen. Samoin maailman suurimman sijoitushuijauksen tehnyt Bernard Madoff.

      Vuodesta 1987 lähtien kaikki Yhdysvaltojen keskuspankki Fedin johtajat ovat olleet juutalaistaustaisia. Bernankea edelsi Alan Greenspan. Amerikkalaismedia on antanut vankan tukensa pankin tuoreehkolle varapuheenjohtajalle, jolla on jopa Israelin kansalaisuus. Hänen uskotaan nousevan pankin seuraavaksi johtajaksi mahdollisesti piankin. Median rakastama pankkiiri on nimeltään Stanley Fischer. Yhdysvaltojen keskuspankkia on johtanut jo lähes 30 vuoden ajan siis katkeamaton ketju juutalaisia Israelin ystäviä. Juutalaiset lobbausjärjestöt väittävät, että tämä on täyttä sattumaa, vaikka juutalaiset muodostavat vain noin 2 % Amerikan väestöstä.

      Rotschildin veljekset : "Ne harvat, jotka tietävät totuuden pankkijärjestelmästä, ovat joko täysin riippuvaisia siitä tai janoavat sen mahdollistamia voittoja. Tämä ryhmä ei siis tule vastustamaan sen vääryyksiä. Sitten on suuri enemmistö, joka ei kykene alkuunkaan ymmärtämään koko talousjärjestelmää. Heistä tehdään maksumiehiä ilman, että he edes tietävät sitä."

      • Rahasta puhuminen on tylsää, hoitakoon kuka osaa ja haluaa.


    • AaveJahti

      "Rotschildin veljekset : "Ne harvat, jotka tietävät totuuden pankkijärjestelmästä, ovat joko täysin riippuvaisia siitä tai janoavat sen mahdollistamia voittoja. Tämä ryhmä ei siis tule vastustamaan sen vääryyksiä. Sitten on suuri enemmistö, joka ei kykene alkuunkaan ymmärtämään koko talousjärjestelmää. Heistä tehdään maksumiehiä ilman, että he edes tietävät sitä.""

      Suosittelen itse kullekin lukemaan kirjasen Karl Marx & Friedrich Engels: Kommunistisen puolueen manifesti.
      https://www.marxists.org/suomi/marx-engels/1848/kommunistisen-puolueen-manifesti/index.htm

      Tämän jälkeen tiedät hieman enemmän. Se ei ole satukirja, vaan kertoo sen mikä talousjärjestelmä on kapitalismi ja kuinka se toimii. Tämän ymmärtäminen ei kuitenkaan johda päätelmään, että aha! Tästälähin annan ääneni SKP:lle! Ei kommunistitkaan puhtoisia ole, mutta joissain asioissa heillä on järki hanskassa.

      "Aave kummittelee Euroopassa, kommunismin aave. Kaikki vanhan Euroopan mahdit ovat liittoutuneet pyhään ajojahtiin tätä aavetta vastaan: paavi ja tsaari, Metternich ja Guizot, Ranskan radikaalit ja Saksan poliisit.

      Missä on oppositiopuolue, jota sen hallitsevat vastustajat eivät olisi herjanneet kommunistiseksi; missä on oppositiopuolue, joka ei olisi edistyksellisimmille oppositiomiehille samoin kuin taantumuksellisille vastustajilleenkin singonnut vuorostaan tuota leimaavaa syytöstä kommunismista?

      Tästä tosiasiasta seuraa kaksi johtopäätöstä:

      Kommunismin tunnustavat jo kaikki Euroopan vallat mahdiksi.

      Kommunistien on jo aika esittää avoimesti koko maailmalle katsantokantansa, tarkoituksensa ja pyrkimyksensä ja asettaa tuota kommunismin aaveesta sepitettyä tarua vastaan puolueen oma Manifesti.

      Tässä tarkoituksessa ovat mitä erilaisimpiin kansallisuuksiin kuuluvat kommunistit pitäneet kokouksen Lontoossa ja laatineet seuraavan julkilausuman, joka painatetaan englannin, ranskan, saksan, italian, flaamin ja tanskan kielellä." ...

      Tämmötti kirjanen. Jos / kun tähän oikein paneutuu, ei sen aikana ja jälkeen välttämäti pariin viikkoon saa kunnon sanaa suustaan, kuten kävi aikoinaan itselleni.
      .

    • "Ne harvat, jotka tietävät totuuden pankkijärjestelmästä, ovat joko täysin riippuvaisia siitä tai janoavat sen mahdollistamia voittoja. "

      Yleisesti hyväksyttyä on, että yritystoiminnan pitää tuottaa voittoa, voidakseen maksaa sijoittajille ja omistajille mahdollisimman hyvää tuottoa ja työntekijöille palkkaa.

      Mutta pankkimaailma ei saisi tuottaa voittoa, eikä periä korkoja, voidakseen maksaa sijoittajille ja tallettajille korkoa/tuottoa ja työntekijöille palkkaa.

      Kun korot ovat alhaalla julkisen sanan toitottama tieto on ollut, että nyt saa ilmaista rahaa, kannattaa ottaa lainaa ja pankit ovat kilpaileet lainatuotteilla. Kaikki ovat ylivelkaantuneet, eivätkä pysty maksamaan lainojaan ja osa pankeista kaatuu ja niitä pitää pääomittaa verovaroista,

      Miksi sitten pankkimaailma ei saisi periä korkoa ? Korko hidastaisi velanottoa ja pitäisi sen kohtuullisena.

      No siksi, koska Koraanin mukaan koron ottaminen on synti ja siitä joutuu helvettiin. Sen sijaan almun antaminen on sijoutus Jumalan pankkiin, se kasvaa siellä korkoa. Maallinen koron ottaminen sensijaan miinustaa Jumalan pankissa olevaa talletusta.

      Lisäksi on uskoteltu, että koko pankkitoiminta on juutalaisten käsissä ja juutalaisten ei kuulu saada tuottoa, heidän kuuluu olla yleishyödyllinen, tai se antava osapuoli, että muut voivat rikastua, menestyä ja kasvaa. ( Lainatkaa sinne mistä ette saa takaisin. herra Luukas kehoittaa )

      Yhteisvastuu on minun tietääkseni Islamilaisen pankin ideoista yksi, ja se, että ei peritä korkoa vaan erilaisia muita toimitusmaksuja, joita ei kutsuta nimellä korko, näin kierretään synti.

      Oma näkemys maailman menosta, oikein tai väärin... no ihan sama.

      • okjjuurr

        "Lisäksi on uskoteltu, että koko pankkitoiminta on juutalaisten käsissä ja juutalaisten ei kuulu saada tuottoa, heidän kuuluu olla yleishyödyllinen, tai se antava osapuoli, että muut voivat rikastua, menestyä ja kasvaa".
        Pankkitoiminta ON juutalaisten sukujen käsissä melko suurelta osin, ainakin USA:ssa. Ja kun USA:ssa, niin koko maailmassa.

        https://www.youtube.com/watch?v=i-QHvtM-PLI
        Katsopa tuosta juutuubista pätkä alkaen kohdasta 1:09 tai tutustu pankkeja omistaviin sukuihin. Tai hae googlesta tekstillä 'Kaikki sodat ovat pankkiirien sotia'.
        Sanotaan, että pankkiirit, lainoitus ja koronkiskonta olivat yhtenä syynä siihen, että saksalaiset niin helposti hyväksyivät Hitlerin aatemaailman.


      • okjjuurr kirjoitti:

        "Lisäksi on uskoteltu, että koko pankkitoiminta on juutalaisten käsissä ja juutalaisten ei kuulu saada tuottoa, heidän kuuluu olla yleishyödyllinen, tai se antava osapuoli, että muut voivat rikastua, menestyä ja kasvaa".
        Pankkitoiminta ON juutalaisten sukujen käsissä melko suurelta osin, ainakin USA:ssa. Ja kun USA:ssa, niin koko maailmassa.

        https://www.youtube.com/watch?v=i-QHvtM-PLI
        Katsopa tuosta juutuubista pätkä alkaen kohdasta 1:09 tai tutustu pankkeja omistaviin sukuihin. Tai hae googlesta tekstillä 'Kaikki sodat ovat pankkiirien sotia'.
        Sanotaan, että pankkiirit, lainoitus ja koronkiskonta olivat yhtenä syynä siihen, että saksalaiset niin helposti hyväksyivät Hitlerin aatemaailman.

        Kun pankit kilpailevat korolla, ne eivät suinkaan voita nostamalla korkoja vaan laskemalla korkoja, koska asiakas menee sinne missä on alemmat korot. Kiskominen ei ole mahdollista, koska asiakkaat katoavat ja toiminta loppuu.



        " Ihmiset hyväksyivät "

        Ihmiset tuntuivat hyväksyvän kaiken juutalaisvastaisen puheen, olihan ne myös Lutherin mielipiteitä ja Luther oli taistellut jo paavia ja katolisuutta vastaan.

        Sitten voidaan vielä kysyä, että oliko siitä hyvät seuraukset, että saksalaiset menivät mukaan ?


      • fari.g kirjoitti:

        Kun pankit kilpailevat korolla, ne eivät suinkaan voita nostamalla korkoja vaan laskemalla korkoja, koska asiakas menee sinne missä on alemmat korot. Kiskominen ei ole mahdollista, koska asiakkaat katoavat ja toiminta loppuu.



        " Ihmiset hyväksyivät "

        Ihmiset tuntuivat hyväksyvän kaiken juutalaisvastaisen puheen, olihan ne myös Lutherin mielipiteitä ja Luther oli taistellut jo paavia ja katolisuutta vastaan.

        Sitten voidaan vielä kysyä, että oliko siitä hyvät seuraukset, että saksalaiset menivät mukaan ?

        Edellinen koski tietysti lainakorkoja, laina-asiakkaita.

        Tallettajat/säästäjät menevät luonnollisesti pankkiin, joka maksaa parasta korkoa talletukselle.

        Nyt ei makseta tallettajille mitään korkoa.


    • öljytty

      Miten Israelin ystävä Laura Huhtasaari?

    • Yrittäkää nyt kumota minun näkemys, se olisi mielenkiintoista.

      Vai oliko se peräti lyömätön?

      • ItsenäinenSuometar

        1. No, ensinnäkin: on vallalla käsitys, että maailman pankkitoiminta melko suurelta osin, prosentuaalisesti, olisi enemmänkin juutalaisten käsissä, tai taustalta johtamaa.

        Mutta on tietenkin muitakin maailman todellisia ökyrikkaita. Tätä maailman rahavaltaa, kapitalisteja, joilla on todellinen maailmanhallintasuunnitelma - new world order, eli NWO - kutsutaan myös nimellä illuminati. Tosin joka pankkiiri ei tietenkään kuulu illuminatin nimenomaiseen sisäpiiriin, mutta kuitenkin palvelee sitä tavalla, tai toisella.

        Eräs heppu, jonka nimeä ei usein saisi edes turhaan lausua on juutalaistaustainen George Soros. Muistakaamme nyt samalla, että kaikki, mikä lukee wikipediassa ei välttämäti ole totta, sellaisenaan.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Soros

        2. Kirjassaan Kommunistisen puolueen manifesti (jonka suosittelen lukemaan) Marx esittää kapitalisnin toiminnan proletaaria, eli työtätekevää kohtaan jokseenkin näin:

        - Työnantaja (/kapitalisti kerää alaistensa,(työläisten) työstä saadun voiton aina itselleen ja maksaa alaisilleen työntekijöilleen vain sen alhaisimman palkan ja etuisuuksien mukaan jolla työntekijä (työläinen) suostuu kapitalistille / työnantajalle työnsä tekemään.

        Bertolt Brecht / Agit prop - Oppimisen ylistys
        https://www.youtube.com/watch?v=H_qDHs_-Hyw

        Tässä siis rahavallan toiminnan kaava noin niinkuin pääpiirteittäin, lyhyesti ja yksinkertaisesti esitettynä.

        Lutherilla ei ollut mitään tekemistä euroopan pankkitoiminnan kanssa. Eikä hän ollut natsi, sillä natseja ei tuolloin ollut ja natsismi myöskään ei ole uskonnollinen, vaan poliittinen, kansallissosialistinen aate.

        Se, että Saksan natsit käyttivät joitain Lutherin tekstejä perustellakseen toimintaansa, ei ole itse Lutherin syy.

        Koko kansallissosialismi perustui pakanuudelle, goottien, eli ruotsalaisten Saksaan keskiajalla jättämiin rasistisiin viikinkiuskomuksiin "ruotsiapuhuvasta, vaaleasta paremmasta kansasta". Kolmas valtakunta perustui nimenomaan ruotsalaiseen ankkalampi (ankdammen) malliin ja oli jopa nimensä mukaan ruotsalaista "tre kronor" / Kolme kruunua, Kolmas valtakunta-oppia.

        Tästähän edelleen on kaikessa ruotsalaisuudessa kysymys. Suomenruotsalainen ja harvainvaltainen "paremmankansan" eliittiluokka Suomessa: Ankdammen, ym siihen liittyvä viikinkimiehittäjien suomalaisvastainen, röyhkeä toiminta. Kuten viimeisiin isku Kalevalaamme vastaan: päälle kaksi vuotta sitten Ruotsin Suomelle antama käskytys ottaa sen kautta maahamme tungettava, jo jopa n. 40 000 islamistijoukkio.

        Samanaikaisesti samat Ruotsi-mieliset toitottavat "Venäjän uhkaa" jotta kansa ei huomaisi mitä Ruotsi ja ruotsinmieliset = suomalaisvastainen miehittäjä Suomessa itse tekee! Ruotsia niin korpee / kyrpii 100-vuotias, itsenäinen Suomi! Itsenäisyys, jonka saimme Venäjältä. Ruotsi ei itsenäisyyttämme hyväksy, vaan pyrkii kaikessa edelleen riistämään meitä.
        .


    • Lehmän suurassa sanotaan; ( 275) " Koronottajat nousevat viimeisenä päivänä niinkuin sellainen, jota Saatana on lyönyt halvauksella. "

      (276) " Jumala pyyhkii pois koroista saadun voiton, mutta antaa almujen kasvaa luonaan korkoa. "

      ( 278) Te jotka uskotte, pelätkää Jumalaa ja jättäkää koron ottaminen, jos olette uskovia.( 279) Ellette tee näin valmistautukaa sotaan Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan, mutta jos kadutte, saatte pitää pääomanne. Jos te ette tee vääryyttä, sitä ei tehdä teillekkään "

      Tällaista pankkimaailmaa tässä.

      Kauppankäynnin voitosta ei ole kieltoa. " Jumala on sallinut kaupan, mutta kieltänyt koron ottamisen. "

      Yksinkertaisesti ajatellen jos ostan tavaran eurolla ja myyn sen kahdella, olen perinyt korkoa, saanut voittoa.

      • Juhina

        Koraania noudattavat pankit eivät peri korkoa vaan välityspalkkion. Jos esim. ottaa lainaa 100 rahaa, joutuu maksamaan välityspalkkiota 20 rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe