Vaimo sai nuorta miestä

VaimoSaiNuortaMiestä

Olimme ravintolassa ja yritimme saada 23v miehelle naista onnistumatta tehtävässä.
Kotiin päästyämme ja viiniä vaimolle miehet otettiin oluet.
Kaveri sanoi haluavansa saada naida vaimoani useaan kertaant palattuaan vaimoni nainti asiaan.
Vaimo kysyi "otammeko kavverin toiseksi mieheksi vaikka on 20 vuotta nuorempi".
Suostuttuani ja kaverin kysyttyä seuraavan kerran saako hän naida vaimoani vaimo nosti helmansa ja sanoi nyt saa panna ja nojautui keittiön pöytää vasten.
Kaveri pääsi naimaan takaa päin ja lauettuaan nain samaa pillua jonka jälkeen pesulle.
Vaimon tullessa pesulta alasti sanoi nyt mennään naimaan kolmistaan jos haluatte.
Niin sitten naimme vaimoa vuorotellen takaa päin ja toinen hoiti etupuolta.
Kolme ja puoli vuotta kaveri nai vaimoani tiiviisti kanssani kimpassa kunnes muutti ulkomaille käy tosin vieläkin 2 kertaa vuodessa meillä naimassa kanssamme.
On meillä muita miehiä naimassa vaimoa kimpassa pari kolme kertaa kuussa ainakin yksi koko viikonloppu mukana.

13

7800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh, kuulostaa hienolta 👌🏻

      • Vain-fantasiaa

        Niinpä...
        Kuulostaa...
        Kannattaa fantasioida!


    • Minulle kanssa kelpaisi kaksi miestä sisäisesti mautittavaksi.

      • mies29

        minä voin tulla toiseksi työntymään sisääsi.


      • Satu-rahastaa
        mies29 kirjoitti:

        minä voin tulla toiseksi työntymään sisääsi.

        Ota maksu mukaan


    • espoolainen

      satu täällä olis 50v mies. voisin tulla jos löydät vielä sen toisen miehen.nuolen kyllä sinut puhtaaksi myös toisen miehen jälkeen.

    • fggfrtregrtg

      Ihan sairasta!!!

    • mies29

      nythän meitä on satu24 kaksi miestä.
      ja kahden eri ikästä.

      • Satu-rahastaa

        Ja kumpikin maksavia asiakkaita


    • Jotänään

      Täällä kanssa innokas mies

    • Anonyymi

      Olimme vaimoni 158/54 isotissinen kanssa lähdössä terassille , kun saavuimme perille ,porukkaa oli paljon ja kello 19,00 . Huomasimme yksi istuvan nuorenmiehen ja kysyimme voidaanko istua . Hain meille oluet ja juttelimme nuorenmiehen kanssa , nimeltään Timo . Istuimme ja oluet vaihtuivat paukkuihin , tarjosimme Timolle myös koska hän oli opiskelija ja rahat vähissä . Vaimoni ( Pirre ) kysyi Timolla nais asioista , hän huonosti , hänkö oli isokokoinen 193/125 kaveri ja ei komea , Pirre kehui toimia ja sanoi komeaksi ja iso koko on eduksi . Kun Pirre lähti vessaan Ninni kysyin Timolla vaimostani , mitä tykkäät hänen ulkonäöstään , Timo siihen että , nätti ja hyvä runkoinen . Timo avautui siinä minulle että , ei ole saanut naista koskaan 3 tyttöystävää on ollut , mutta ei ole edennyt siihen asti . Kysyin Timolla suoraan , haluaisitko päästä poikuudesra , miten , niin sanoin vaimoni kanssa . Timo katsoi minua ja sanoi oletko tosissasi , sanoin kyllä . Mitä sanot kysyin . Timo kakoi vähän aikaa ja nyökkäsi . Annoin hänelle rahaa että , kun vaimoni tulee niin haet meille paukut , Pirre tuli takaisin ja Timo lähti paukkuja hakemaan . Sanoin vaimolle , mitä olin kysynyt Timolla , Pirre katsoi minua ja sanoi , ootko tosissas , minä nyökkäsi . Pirre katseli minua vähän aikaa ja sanoi ok . Timo tuli paukkuen kanssa ja sanoin lähdetäänkö meille näitten jälkeen . Vaimoni ja Timo katselivat toisiaan ja sanoi at kyllä . Kun saavuimme meille , kaadoin paukut ja musiikki soimaan , kysäsin mentäiskö saunaan , Pirre ja Timo , mennään vaan . Otimme vielä toiset ja sauna oli valmis kun vaimoni riisui vaatteensa Timo seurasi mielenkiinnolla , käytämme suihkussa , Pirre meni ensin saunaan , kun menimme perässä , Pirre istui tyypilliseen tapaansa jalat koukussa ja posliinipillu näkösällä , Timo pysähtyi hetkeksi kun näki edessään pirren pillun , no kiipesi lauteille pirren viereen ja minä toiselle puolelle , löyläsimme ja peseydyimme , sanoi Timolle että , pestään me Pirre ja timokin uskalsi koskea pirreen , ensin varovaisesti ja sitten oli jo käsi tissillä . Huomasin kuinka Timolla alkoi seisomaan , niin huomasi vaimonikin . Timolla oli kookas vehje , arviolta 22-24/ 6 . Kun kuivasi me niin sanoin mennään makkariin , Pirre meni selälleen keskelle ja me kummallekin puolelle . Sanoin Timolle , kokeile pillua ja Timo laittoi vaimoni pillulle kätensä ja työnsi sormensa sisään , vaimoni huokaisi ja sanoi hän haluaa kullia , lähdin ja sanoi Timolle sinun vuoro , jäin katselemaan oviaukkoon . Vaimoni sanoi Timolle , tule minun jalkojeni väliin , no Timo meni innokkaasti , kulli tanassa , vaimoni otti kulleista kiinni ja ohjasi sen pilluunsa , sanoi Timolle , nyt työntelet edestakaisin . Timo teki työtä käskettyä ja alkoi nussia pirreä , paljaalla kullillan . Kohta Timo lopetti ja vaimoni laittoi jalkansa Timon pyllyn päälle ristiin ja sanoi anna sen olla sisällä , lähdin olkkariin ja kohta tulivat Pirre ja timokin . Kysyin Timolla , no minkälaista oli , Timo siihen , oli mahtavaa ja rutisti vaimoni kainaloonsa , vaimoni sanoi että , saat sinä uudelleenkin naida minua , Timo siihen , hetikö . Vaimoni odotetaan nyt vähän aikaa , niin mennään uudelleen . Tunnin päästä jo Timo oli vaimoni päällä panemassa ja nyt vaimonikin pääsi mukaan , koska sai orkun . Tästä on nyt 3 viikkoa ja Timo on ollut meillä siitä kaksi viikkoa ja kyllähän Timo on pannut vaimoani ahkerasti . Vaimonikin on ihastunut Timoon niinkuin Timo vaimoni . Vaimo kehuu Timon kullia että , kun se on kokonaan sisällä pillussa niin pilluni on niin täynnä ja pohjassa tuntuu . Kysyin , mitä aiot Timon suhteen myöhemmin tehdä , vaimoni siihen että , ei kai se haittaa jos Timo käy välillä minua nussimassa . Sanoin että, etkö pelkää että , tulet paksuksi kun et käytä mitään ehkäisyä , mekin oltu varovaisia monkkareiden keskivaiheilla , en minä enään raskaaksi tule , sanoin , ei sitä koskaan tiedä ja haluaisiko Timo isäksi .

      • Anonyymi

        Miten pitkään näitä tapaamisia on jatkunut? Kiihottavaa kun vanhempi nainen saa nuorta.


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe