Jeesuksen juutalaisuus parasta ja Isästä Jumalasta

Pyhä_Jumalan_lapseus

Jeesuksen juutalaisuus parasta ja Isästä Jumalasta. Jeesus kutsuu monia ihmisiä seuraamaan itseään ja ristinsä kantamaan tässä maailmassa ja on hyvää uuden liiton juutalaisuutta ja rakkautta Jumalaa kohtaan, kun ihmisinä tehdään Jeesuksen opetuksen mukaan ja Pyhässä Hengessä voima ja opetus ja siunaus annetaan tähän kaikkeen ja armolahjat moninaiset ja hyvä hedelmä oleellista ja rakkaus tärkeintä ja samoin uskoa ja toivoa tarvitaan, kuten myös muuta hyvää hengellistä rikkautta ihmisenä Jumalassa.

Voidakseen Jeesuksen seuraajana palvella Jumalaa ihmisen tulee uudestisyntyä vedestä ja Hengestä ja annetaan Jeesuksen nimessä anoville ja ihan jokaiselle, ja tietysti tärkeä kiittää ja kasvaa pyhityksessä ja Jumalan tahdon tuntemisessa Jeesuksen sanojen ja opetuksen kautta ja Pyhä Hengen voitelu on tärkeää ja keskeistä tässä kaikessa. Jumala tahtoo ihmiseltä rehellisyyttä ja myös kestävyyttä tarvitaan ja ymmärrystä Jumalan vastustajan toiminnasta, sillä kaikki koetellaan ja pahaa tulee vastustaa viisaasti.

Suuri palkinto maailman voittajille annetaan Jeesuksessa, sillä ensimmäisessä ylösnousemuksessa voittajat pääsevät Jeesuksen tuhatvuotiseen valtakuntaan olivat sitten kuolleet aiemmin maailmassa tai vielä elossa Jeesuksen tulemuksessa eli Herran päivänä ja lähitulevaisuudessa tätä tapahtuu, ja Ilmestyskirjassa kerrotaan niistä seitsemästä vuodesta ennen tätä suurta päivää ja Jeesuksen kaupungin laskeutumista maan päälle. Tärkeää tuntea Jumalan antamana tieto profetioissa ja hyvin tarkkaan myös annettu lähitulevasta. Tartu kiinni iankaikkiseen elämään Jeesuksessa ja pyhity Jumalassa lupauksen lapseudessa, sillä se on Jumalan tahto myös sinun kohdallesi ja yksiselitteisesti oli tilanteesi mikä tahansa tässä ajassa.

1

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatussa_opetaan

´En enää minä vaan Jeesus minussa´ ja tarkoittaa Pyhän Hengen vaikutusta ihmisessä ja hyvän uuden liiton juutalaisuuden opetuslapseutta Jumalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe