Jeesuksen juutalaisuus parasta ja Isästä Jumalasta. Jeesus kutsuu monia ihmisiä seuraamaan itseään ja ristinsä kantamaan tässä maailmassa ja on hyvää uuden liiton juutalaisuutta ja rakkautta Jumalaa kohtaan, kun ihmisinä tehdään Jeesuksen opetuksen mukaan ja Pyhässä Hengessä voima ja opetus ja siunaus annetaan tähän kaikkeen ja armolahjat moninaiset ja hyvä hedelmä oleellista ja rakkaus tärkeintä ja samoin uskoa ja toivoa tarvitaan, kuten myös muuta hyvää hengellistä rikkautta ihmisenä Jumalassa.
Voidakseen Jeesuksen seuraajana palvella Jumalaa ihmisen tulee uudestisyntyä vedestä ja Hengestä ja annetaan Jeesuksen nimessä anoville ja ihan jokaiselle, ja tietysti tärkeä kiittää ja kasvaa pyhityksessä ja Jumalan tahdon tuntemisessa Jeesuksen sanojen ja opetuksen kautta ja Pyhä Hengen voitelu on tärkeää ja keskeistä tässä kaikessa. Jumala tahtoo ihmiseltä rehellisyyttä ja myös kestävyyttä tarvitaan ja ymmärrystä Jumalan vastustajan toiminnasta, sillä kaikki koetellaan ja pahaa tulee vastustaa viisaasti.
Suuri palkinto maailman voittajille annetaan Jeesuksessa, sillä ensimmäisessä ylösnousemuksessa voittajat pääsevät Jeesuksen tuhatvuotiseen valtakuntaan olivat sitten kuolleet aiemmin maailmassa tai vielä elossa Jeesuksen tulemuksessa eli Herran päivänä ja lähitulevaisuudessa tätä tapahtuu, ja Ilmestyskirjassa kerrotaan niistä seitsemästä vuodesta ennen tätä suurta päivää ja Jeesuksen kaupungin laskeutumista maan päälle. Tärkeää tuntea Jumalan antamana tieto profetioissa ja hyvin tarkkaan myös annettu lähitulevasta. Tartu kiinni iankaikkiseen elämään Jeesuksessa ja pyhity Jumalassa lupauksen lapseudessa, sillä se on Jumalan tahto myös sinun kohdallesi ja yksiselitteisesti oli tilanteesi mikä tahansa tässä ajassa.
Jeesuksen juutalaisuus parasta ja Isästä Jumalasta
Pyhä_Jumalan_lapseus
1
78
Vastaukset
- Raamatussa_opetaan
´En enää minä vaan Jeesus minussa´ ja tarkoittaa Pyhän Hengen vaikutusta ihmisessä ja hyvän uuden liiton juutalaisuuden opetuslapseutta Jumalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014