Kuinka tutustua luokkalaiseen johon olen ihastunu

Pojanpyllerö

Elikkäs, olen 15v poika joka on 9 luokalla. Olen hieman ylipainoinen ja en mikään kovin hyvän näköinenkään, olen aivan paska puhumaan kenellekkään ja olen muutenkin aika epäsosiaalinen. No kuitenkin, luokallani on erös tyttö johon olen ihastunut, haluaisin edes yrittää tutustua häneen tai jopa aloittaa jonkun suhteen mutta en oikein tiedä miten lähestyä tätä tilannetta. Joten onkos kellään vinkkejä tälläisiin tapauksiin? Kiitän jo valmiiksi jos joku oikeasti antaa apua minulle.

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhumista ja sosiaalisuutta voi harjoitella. Se kuitenkin vaatii oma-aloitteisuutta ja usein myös omalta mukavuusalueelta poistumista. Normaali elämäkin on harjoittelutilanteita täynnä, mutta niihin pitää mennä mukaan, eikä karttaa niitä. Puhu myös kotiväellesi äläkä ole huoneessaan yksin lymyilevä teini.

Joskus huonot sosiaaliset taidot voivat olla merkki esim. jostain sairaudeksi luokiteltavissa olevasta ominaisuudesta, johon on saatavissa lääkitystä, terapiaa yms.

Sen tytön suhteen ennusteesi on kuitenkin aika lohduton, jos varsinaisesta parisuhteesta puhutaan. Eihän teinisuhteet kestä edes sosiaalisesti taitavilla.

Tätä tyttöä tarkemmin tuntematta on aika huono antaa mitään kaveerautumisohjeita. Jos hän on nirppanokka, joka ei pysty suhtautumaan positiivisesti muihin, kuin ns. kiiltokuvapoikiin, niin parempi vaan pysyä erossa. Jos hän taas on toista ääripäätä, niin hän ottaa sinut vastaan sellaisena, kuin olet, jos vaan jotenkin saat lähestyttyä häntä.

Siitä ei kuitenkaan oikein pääse yli eikä ympäri, että jonkinlainen puhekontakti sinun täytyy hänen kanssaan saada.

• Stop masturbating and get in shape.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      371
      4869
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      353
      2829
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2491
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      89
      2083
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      465
      1854
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1584
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1416
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1372
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1302
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe