Etelämantereelta löytyi jäävuoren alta ainutlaatuinen, ikivanha eliöyhteisö.
https://yle.fi/uutiset/3-9871984
Kuka kreationisteista ehättää ensimmäisenä sanomaan "sitähän minä olen koko ajan odottanut"?
Ikivanha eliöyhteisö
9
137
Vastaukset
- höhöhöhöhöhö
Tuossa jutussahan sanotaan että VOI olla ja toisekseen tutkijat eivät ole päässeet vielä edes sinne :,D Kyl on koomikko tuo aloittaja :D
- höhhöhööhöhöhö
Sinä elit jo siinä harhassa että siellä tosiaankin on JO jotain? :,D
Tokko tuollaista uutista julkaistaan pelkän arvailun pohjalta:
"Alueen merenpohjassa eristyksissä on ollut elämää jopa 120 000 vuotta, joten yhteisössä voi olla ennestään tuntemattomia eliöitä." Rautalangasta vääntäen: m y ö s ennestään tuntemattomia.
Kuka nyt sitten ketäkin koomikkona pitää.salmiakkisaluki kirjoitti:
"Alueen merenpohjassa eristyksissä on ollut elämää jopa 120 000 vuotta, joten yhteisössä voi olla ennestään tuntemattomia eliöitä." Rautalangasta vääntäen: m y ö s ennestään tuntemattomia.
Kuka nyt sitten ketäkin koomikkona pitää.Aikaisemmin irronneiden jäähyllyjen alta sellaisia eliöstöjä on löytynyt, joten miksi ei tästäkin. Aikaisemmin niitä ei vaan ehditty tutkimaan elävinä, kuten linkitetty uutinen kertoo:
"He ovat silti pääsemässä töihin nopeammin kuin Larsenin jäähyllyn aiempien lohkeilujen jälkeen. Siitä irtosi jäävuori vuonna 1995 ja toinen vuonna 2002. Silloin kesti vuosia, ennen kuin tutkimukset voitiin aloittaa, ja alueelle ehti levitä vieraslajeja.
Ensimmäisenä paikalla käyneiden yhdysvaltalaisten geofyysikkojen videossa suurinta osaa merenpohjasta peitti valkoinen matto. Tutkijat päättelivät sen rikkiä syövien mikrobien kerrokseksi. Merenpohjassa oli myös isoja simpukoita, jotka niin ikään olivat kemotrofisia eli saivat energiansa muusta kuin auringonvalosta.
Kun ensimmäinen varsinainen tutkimusalus ennätti paikalle kaksi vuotta myöhemmin, merenpohjassa lojui enää vain kuolleiden simpukoiden kuoria ja kerros mätäneviä kasveja, kertoo matkaa johtanut Gutt."- koilkloiolkloi
salmiakkisaluki kirjoitti:
Kuka nyt sitten ketäkin koomikkona pitää.Onhan näitä ennustajia kai telkkarissakin nykyään?
Linkin uutisessa ei valitettavasti mainittu sen tiedemiehen nimeä, joka oli 120 000 vuotta sitten todistamassa uutisessa mainittujen eliöiden olemassaolosta.
Jos jäähyllystä on porattu näytteitä, voidaan jäähyllyn ikä tietää. Jos kaadan satavuotiaan kuusen metsästä, voin vuosilustoista laskea, milloin puu on ollut pieni taimi, vaikka en itse olekaan elänyt silloin.
Kun sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, ottaisit opiksesi siitä, mitä Salomo sanoo Sananlaskujen kirjan 17 luvussa 28 jakeessa.- JohnJamesSmith
"Linkin uutisessa ei valitettavasti mainittu sen tiedemiehen nimeä, joka oli 120 000 vuotta sitten todistamassa uutisessa mainittujen eliöiden olemassaolosta."
Minä siellä olin. Sitä sinä et millään kykene kiistämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440