Miksi me ei voida edes salaa

annanyyt

Rakastella?? Ei kenenkään tarvis tietää.

69

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitääntarvetta

      Valitettavasti kohdallesi on nyt osunut akka joka ei tee sitä koskaan niin miksi salassa sitten.

      • eimitääntarvetta

        Kiitoksia avusta!


      • "Ei tee sitä koskaan?"

        Taidatpa narrata. Vai oletko asekuaali?

        P.S. Osallistun keskusteluihin vain rekisteröidyllä nimimerkilläni,
        joka näkyy alla.


      • Anonyymi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        "Ei tee sitä koskaan?"

        Taidatpa narrata. Vai oletko asekuaali?

        P.S. Osallistun keskusteluihin vain rekisteröidyllä nimimerkilläni,
        joka näkyy alla.

        Ihanaa. M nainen täällä, jippii!!


    • olet.rumuuden.määritelmä

      Koska olet niin helvetin ruma impotentti etten sellaseen koske pitkällä tikullakaan.

      • annanyyt

        Olen nainen.


      • toisentekeleeksi
        annanyyt kirjoitti:

        Olen nainen.

        Trolli, yrität erehdyttää


      • rikottu

        Ei kenenkään tarvitsisi tietää... Mutta mihin se johtaa? Minun mieheni kohtasi kaltaisesi naisen ja lähti leikkiin mukaan. Ei se jää yhteen kertaan. Hajottaa kaiken. Jossakin vaiheessa kaikki hajoaa ja jäljellä on vaan monta rikkinäistä ihmistä. Ihan sama mikä on lopputulos. Ja jos ottaa tuon riskin, niin sitten on ihan turha valittaa, kun jää kiinni tekemisistään. Minua vieläkin suututtaa, etten ajallaan kertonut mitään "suhteemme neljännelle osapuolelle".


      • nainenläheltä
        rikottu kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitsisi tietää... Mutta mihin se johtaa? Minun mieheni kohtasi kaltaisesi naisen ja lähti leikkiin mukaan. Ei se jää yhteen kertaan. Hajottaa kaiken. Jossakin vaiheessa kaikki hajoaa ja jäljellä on vaan monta rikkinäistä ihmistä. Ihan sama mikä on lopputulos. Ja jos ottaa tuon riskin, niin sitten on ihan turha valittaa, kun jää kiinni tekemisistään. Minua vieläkin suututtaa, etten ajallaan kertonut mitään "suhteemme neljännelle osapuolelle".

        "suhteen neljäs osapuoli" on tiennyt enemmän kuin luuletkaan!!!!


      • Anonyymi

        Kenwoodi ei ole kahvimylly.


      • Anonyymi

        Kenwoodi ei ole kahvimylly.


    • Semmonentapausse

      Koska teet temput ja sullot mut tynnyriin jossa on nauloja ja potkaset mäest alas oot semmonen tapaus se

    • after-eight

      Vois tarvita luovuutta selitellä sitten after...

    • KaippaMättääpääsulla

      Tyrkky mikä tyrkky. Naimapatja mikä naimapatja. Muuta et ole, ja muuhun et kelpaa. Siinäpä on mahtava unelma, olla ikuinen kakkonen.

    • kammo

      ;D skenaariot

    • Sinustakii

      Sustahan se on kiinni. Minä jo sut aamulla mielessäni hyväilin. Olen nainen myös.

    • Syysaamuna

      Kuka itseään arvostava ja järkevä nainen, tahtoisi olla kakkonen, ei kukaan. Arki ja erinlaiset juhlat vietetään rakkaan kanssa, tavataan rakkaita sukulaisia ja ystäviä matkustellaan yhdessä ja suunnitellaan tulevaisuutta. Tuollainen on täyttä rakkautta ja toisen ihmisen kunnioitusta. Eikö ap tuohon kykene vai eikö kukaan halua sinua loppujenlopuksi elämänkuppanikseen. Mieti mikä on olennaista.

      • Näinsevainon

        No eihän kukaan itseään arvostava nainen viitsi mitään monen kanssa suhteilijaa esitellä suvulleen eikä varsinkaan ottaa miehekseen.


      • Näinsevainon kirjoitti:

        No eihän kukaan itseään arvostava nainen viitsi mitään monen kanssa suhteilijaa esitellä suvulleen eikä varsinkaan ottaa miehekseen.

        Tähän on pakko kommentoida, että elätkö PIENELLÄ PAIKKAKUNNALLA,
        ja onko SINUN "PIIREISSÄSI" TAPANA OTTAA ELÄMÄNKUMPPANI MAHDOLLISIMMAN LÄHELTÄ?

        Kuvaamasi ONGELMA syntyy mielestäni vain, jos puoliso valitaan SAMALLA PIENELLÄ PAIKKAKUNNALLA ASUVIEN HENKILÖIDEN KESKUUDESTA, tai SAMASTA SUPPEASTA KAVERI- JA TUTTAVAPIIRISTÄ.

        Itselläni kumpikin seurustelukumppani on löytynyt eri kaupungista. Ja vaikkei olisi löytynytkään, niin lähempänä 4- kuin 3-kymmentä ikävuotta minut saanut äitini, ja vielä vanhempi isäni, tuskin olisivat tunteneet sen ikäisten piirejä (joka juorua myöten), joista kumpikin elämänkumppani tuli.

        Ja miksi ihmeessä kukaan kertoisi omalle perheelleen tai suvulleen mitään "ikäviä" asioita, isoja tai pieniä, uudesta elämänkumppanistaan?

        Itse en halua epäluotettavaa, ja fyysiseen pettämiseen altista miestä! Sen sijaan sukuni tai perheeni (myönteiset tai kielteiset) arviot kumppanin menneisyydestä eivät ole ikinä vaikuttaneet parin valintaani,


      • Jotakinoppinut
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Tähän on pakko kommentoida, että elätkö PIENELLÄ PAIKKAKUNNALLA,
        ja onko SINUN "PIIREISSÄSI" TAPANA OTTAA ELÄMÄNKUMPPANI MAHDOLLISIMMAN LÄHELTÄ?

        Kuvaamasi ONGELMA syntyy mielestäni vain, jos puoliso valitaan SAMALLA PIENELLÄ PAIKKAKUNNALLA ASUVIEN HENKILÖIDEN KESKUUDESTA, tai SAMASTA SUPPEASTA KAVERI- JA TUTTAVAPIIRISTÄ.

        Itselläni kumpikin seurustelukumppani on löytynyt eri kaupungista. Ja vaikkei olisi löytynytkään, niin lähempänä 4- kuin 3-kymmentä ikävuotta minut saanut äitini, ja vielä vanhempi isäni, tuskin olisivat tunteneet sen ikäisten piirejä (joka juorua myöten), joista kumpikin elämänkumppani tuli.

        Ja miksi ihmeessä kukaan kertoisi omalle perheelleen tai suvulleen mitään "ikäviä" asioita, isoja tai pieniä, uudesta elämänkumppanistaan?

        Itse en halua epäluotettavaa, ja fyysiseen pettämiseen altista miestä! Sen sijaan sukuni tai perheeni (myönteiset tai kielteiset) arviot kumppanin menneisyydestä eivät ole ikinä vaikuttaneet parin valintaani,

        Kyllä sitä parin valinta kysymyksiä tulee pohdittua itsekseen. Sinä itse valitset kenen kanssa olet, mutta tee se itseäsi kunnioittaen. Ne ikävät puolet tulevat ennemmin tai myöhemmin ilmi. Niitä on turha peitellä esim. Alkoholismi.

        Mun jostain syystä vaikuttaa, koska olen avustaan jollain tavallaan riippuvainen. Tosin vaikuttaa myös heidän väärät valinnat. Kuten esim. Pettämiselle altista miestä joka humalapäissään tekee niin.


      • Jotakinoppinut kirjoitti:

        Kyllä sitä parin valinta kysymyksiä tulee pohdittua itsekseen. Sinä itse valitset kenen kanssa olet, mutta tee se itseäsi kunnioittaen. Ne ikävät puolet tulevat ennemmin tai myöhemmin ilmi. Niitä on turha peitellä esim. Alkoholismi.

        Mun jostain syystä vaikuttaa, koska olen avustaan jollain tavallaan riippuvainen. Tosin vaikuttaa myös heidän väärät valinnat. Kuten esim. Pettämiselle altista miestä joka humalapäissään tekee niin.

        KIRJOITIT: "Mun jostain syystä vaikuttaa, koska olen avustaan jollain tavallaan riippuvainen. Tosin vaikuttaa myös heidän väärät valinnat. Kuten esim. Pettämiselle altista miestä joka humalapäissään tekee niin. "

        Minulla on ollut hyvät vanhemmat siinä mielessä, että isävainaani ei pettänyt äitiä edes humalassa.


      • Anonyymi

        Silti se ykkönen tuntee olonsa kakkoseksi aika useissa tapauksissa.


    • Jumala.näkee
    • etäpäivä

      Joo. Duunataan niinku etänä. Valot pois ja kukaa ei nää. ;)

    • Sejokinloppuipuheisiin

      Tuskin kukaan, "nainen haluaa olla se kakkonen" tai varalla avovaimon jälkeen.
      Jokainen määrää ihan itse kehostansa, eroneena tai muuten vapaana.
      Et pääse suunsoittaja, palstalla roikkuja vaimonpettäjä mies iholleni enään.

    • eräs.varattu.mies

      Vaikka sua haluaisinkin niin omatuntoni ei salli minun tehdä sitä. Valitan...

    • Suoraasanottuna

      Kakkonen tuomitaan aina, eikä syyttä. Olit sitten vapaa tai ikuinen eronnut vanhapiika. Olet tainnut menettää miehesi kakkoselle aikoinaan, ja nyt yrität kostaa sen himojesi kohteen kumppanille. Mutta aika näyttää, että katkeruudessa ei kannata elää ja tyrkyttää itseään, jos vähänkään arvostat itseäsi.

      • Ojastaallikkoonmenette

        Eiköhän tuo liene ihan toisinpäin koko asia, mies vaan yrittää selitellä nykyiselle ykköselleen parhain päin asiaa, kun petti kahta yhtäaikaa. Mies ei vaan kestä itseään, kun ollut itse se sika, ei siis kestä kohdata itseään ja omia virheitään. Miten entinen kakkonen siis nykyinen ykkönen voi edes luottaa mieheen, joka on tuonkaltainen? Mies tekee sen ihan varmasti uudelleen jonkun toisen kanssa sitten, jos hän ei saa mitään opetusta ja ei kohtaa itseään sekä niitä huonoja puoliaan. Samaa paskaa tulette tekin saamaan niskaanne, kun suhteessanne ilmenee ongelmia, niin mieshän etsii jälleen uuden, jonka kanssa pettää teitä.


      • Näinsemeni

        Oletko joskus ollut se ykkönen, luuletko vain. Veikö mies sinua perheensä ja ystäviensä seuraan, jos ei, niin ykkös tittelistä on turha puhua. Kelpasit vain pantavaksi, et mihinkään muuhun, ja sekin toteutui niin ,että kukaan miehen ystävistäkään ei ollut sinusta tietoinen silloinkaan.


      • Eikunäin
        Näinsemeni kirjoitti:

        Oletko joskus ollut se ykkönen, luuletko vain. Veikö mies sinua perheensä ja ystäviensä seuraan, jos ei, niin ykkös tittelistä on turha puhua. Kelpasit vain pantavaksi, et mihinkään muuhun, ja sekin toteutui niin ,että kukaan miehen ystävistäkään ei ollut sinusta tietoinen silloinkaan.

        Eipä se muuta sitä tosiasiaa yhtään, että kyseinen mies on sika, kun on suhteillut kahden kanssa yhtäaikaa ja valehdellut. Se on hänen oma virheensä ja heikkoutensa ihmisenä, sitä virhettä ei paikkaa ystävä- eikä sukulaisesittelyt eikä naimisiinmeno. Sama toimintamalli tulee toistumaan naimisissa ollessakin, kun ongelmia ilmenee, jos hän ei kohtaa omia virheitään ja heikkouttaan sekä ala kasvaa ihmisenä vastuutaan kantavaksi aikuiseksi. Se on kummallista, että noi kakkosena olleet kuvittelevat ihmisen jotenkin paranevan tavoistaan, kun he ovat ykköstyneet ja saaneet raahattua kyseisen ihmisen alttarille asti. Asiahan on niin, ettei kyseinen mies ole avioliittoon kelpaava, koska hän ei tiedä mitä toisen kunnioitus ja arvostus ensinnäkin on ja mitä sitoutuminen on.


      • Janäinkin
        Näinsemeni kirjoitti:

        Oletko joskus ollut se ykkönen, luuletko vain. Veikö mies sinua perheensä ja ystäviensä seuraan, jos ei, niin ykkös tittelistä on turha puhua. Kelpasit vain pantavaksi, et mihinkään muuhun, ja sekin toteutui niin ,että kukaan miehen ystävistäkään ei ollut sinusta tietoinen silloinkaan.

        Jokaisella on suhteensa ja suhteessa hyvät hetkensä, ei siihen sukulaisia tarvita todistajiksi. Sulla taitaa vain olla niin heikko itsetunto, että on tarve lytätä ja alentaa ihmisiä eikä kohdata sitä totuutta, että olet itsekin tullut petetyksi.


      • Olensyytön

        Olen eronnut pitkäaikaisesta avioliitosta ja mieheni ei pettänyt minua fyysisesti avioliittomme aikana. Mutta nyt pitkään yksin olleena, olen saanut huomata:
        Että vapaan naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään, muuta kuin hengittää, olla oma itsensä ja huolehtia ulkonäöstään tyydyttävästi. Kyllä nämä 50 ja 55 vuotiaat naimisissa tai avoliitossa olevat miehet, koettavat vokotella minkä ehtivät vieraita naisia.
        Ei asiat ja tapahtumat ole aina sen "Oletetun" kakkosen syytä!


      • Javielänäin
        Olensyytön kirjoitti:

        Olen eronnut pitkäaikaisesta avioliitosta ja mieheni ei pettänyt minua fyysisesti avioliittomme aikana. Mutta nyt pitkään yksin olleena, olen saanut huomata:
        Että vapaan naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään, muuta kuin hengittää, olla oma itsensä ja huolehtia ulkonäöstään tyydyttävästi. Kyllä nämä 50 ja 55 vuotiaat naimisissa tai avoliitossa olevat miehet, koettavat vokotella minkä ehtivät vieraita naisia.
        Ei asiat ja tapahtumat ole aina sen "Oletetun" kakkosen syytä!

        Heilläkin pukkaa vain ikäkriisiä ja oma itsetunto on kovilla, kun oma viehätysvoima ei enää riitäkään. Heillä on vain tarve todistella omaa miehuuttaan muiden kustannuksella, kun pitäisi vain hyväksyä se oma itsensä ja ikääntymisensä ihmisenä.


    • Adventure2017

      No ei todellakaan mitä salaa. Hulluko sie oot?

    • KoskaTehäänSe

      M naisen kanssa tahtoisin salaa rakastella ja luultavasti myös hän olisi valmis mutta kun emme saa sitä livenä ilmaistua.

      • Mutnytöitä

        Joo ei se tätä kauttakaan kyllä onnistu, on jo liiankin salaista, kun on anonyymipalsta kyseessä:)


      • Niinseo

        Ei riitä yksi kerta mihinkään. Annetaan olla.


    • eiedesalaisesti

      Miksi pitäisi ylipäätään rakastella, kun ei tunne tarvetta siihen.

      • käymmeköyhdessä

        Olen samaa mieltä.


    • muutenseeietene

      Sinun pitää itse ottaa yhteyttä tähän mieheen?

    • Ei Texasin Pekka noin kysy!
      Hän kysyy reilusti: "Koska sä eroot, ja tuut mua tapaamaan?"
      Pekka ei ole "salasuhteilija" enkä sitä ole minäkään.

      P.S. Osallistun keskusteluihin vain rekisteröidyllä nimimerkillä.

    • ironmaan

      sinä et tee mua hulluks

      • En tiedä kenelle kommenttisi osoitit "ironmaan".
        Et varmaankaan minulle, koska

        a) EN OLE KESKUSTELUN ALOITTAJA eli
        ap., kuten nimimerkkinikin (_ei-ap.-) kertoo

        b) olen naimisissa enkä harrasta sivusuhteita.

        Mutta jos sinulle "ironmaan" ainoa kriteeri suhteen aloittamiseksi
        on, että "nainen tekee sinut hulluksi", olet mielestäni hakoteillä.

        Jos SIIS SINULLE EI OLE VÄLIÄ onko nainen vapaa tai varattu,
        kunhan "hän tekee sinut hulluksi", niin aloitat suhteen, olet MORAALISESTI
        HAKOTEILLÄ.


      • Hämäyksesi-epäonnistui

        "sinä et tee mua hulluks"???



        Et ole Pekka. Hän ei olisi kirjoittanut:

        - et tee mua hulluks tai
        -sä et tee mua hulluks.


      • Hämäyksesi-epäonnistui
        Hämäyksesi-epäonnistui kirjoitti:

        "sinä et tee mua hulluks"???



        Et ole Pekka. Hän ei olisi kirjoittanut:

        - et tee mua hulluks tai
        -sä et tee mua hulluks.

        Et ole Pekka. Hän olisi kirjoittanut:

        - et tee mua hulluks tai
        -sä et tee mua hulluks.


    • Ihmettelen suuresti noita "ykköskakkos"-juttuja!
      Minulla ei ole eläissäni ollut suhdetta varattuun mieheen,
      ellei joku laske SUUSANALLISTA KESKUSTELUA suhteeksi.
      Itse en laske.

      Silti mietin näitä "kakkosia" mollaavia naisia, jotka
      katkerina ja hampaat kiristellen haukkuvat PETOLLISEN MIEHENSÄ toista/toisia
      naisia.

      Jos liitossa elävä mies on niin härski, että on valmis ryhtymään moneen yhtäaikaiseen INTIIMIIN, FYYSISEEN SUHTEESEEN, hän löytää kyllä aina jostakin petoskumppaneita:
      Jos Elsa tai Alma ei suostu, niin Senja tai Selma kuitenkin. On lapsellista haukkua varatun miehen rakastajattaria syyllisiksi AIKUISEN, NORMAALILLA ÄLYLLÄ VARUSTETUN MIEHEN TEKOIHIN. Eivät ne "vieraat naiset" ole avo- tai aviomiestä raiskanneet, vaan äijä on aivan itse valintansa ja tekonsa tehnyt.

      Sitten asiaa näiden KAKKOSNAISTEN huonoudesta ja mitättömyydestä vielä: Jos he ovat niin huonoja ja mitättömiä, niin MITEN IHMEESSÄ MIEHET HALUAVAT TOTEUTTAA FYYSISEN RAKKAUDEN TÄRKEIMPIÄ ILMAISUMUOTOJA HEIDÄN KANSSAAN. Ja aina ei edes ole kyse pelkästä seksisuhteesta, kuten ekonomi Lenita Airiston ja Max Jakobssonin tai Ilkka Lipsasen ja Armi Aavikon kohdalla. (Tästähän Lenita Airisto on julkisesti kertonutkin.)

      Itse en ole VARATUN MIEHEN "sivusuhteilun" kohteeksi suostunut ikinä,

      mutta tunnen erään naisen, joka on. Tämän YSTÄVÄTTÄRENI tuntemisen perusteella ihmettelen, puheita ns. "kakkosnaisten" muka TYHMYYDESTÄ, RUMUUDESTA ja KOULUTTAMATTOMUUDESTA.

      SIVUSTASEURAAJANA on muodostunut kuva, että PUOLISONSA FYYSISET RAKKAUDENOSOITUKSET toiselle menettäneet naiset yrittävät KATKERINA, HÄDISSÄÄN ja NÖYRYYTETTYINÄ mollata "kakkosnaisia".

      Miehiäänhän näiden petettyjen vaimojen tulisi kovistella ja mollata! Vai estääkö oman petturimiehen arvostelun pelko tämän menetyksestä mm. PERHEEN ELINTASON JA YHTEISKUNNALLISEN STATUKSEN YLLÄPITÄJÄNÄ?

      Mitä on tavallisena rivityötekijänä raataneen vaimon elämä sen jälkeen, jos korkean elintason perheelleen tuonut, ja yhteiskunnallisella vaikuttamisellaan perheelle statusta suonut pistetään kävelemään rakastajattariensa/ "kakkosvaimojensa"/ "kakkosnaistensa"/ tyttöystäviensä takia?
      Niinkö?

      Kun omaa, MUIDEN NAISTEN KANSSA JAETTUA, UROOTA ei uskalleta seurausten pellossa arvostella, laitetaan kaikki petollisen miehen KULLOISTENKIN TYTTÖYSTÄVIEN SYYKSI. Vaikka jokainen normaalilla älyllä varustettu nainen tietää,
      ettei miestä väkisin ole vieraisiin vuoteisiin viety.

      Vaikka HENKILÖKOHTAISIA kokemuksia fyysistä suhteista varattuihin MIEHIIN TAI NAISIIN ei ole, olen tilanteita SIVUSTA SEURANNEENA kuoleman kyllästynyt näiden "kakkosnaisten" syyttelyyn. (Erotkoot vaimot sikamiehistään, jos uskallusta ja rahkeita riittää, ja lakatkoot MIEHENSÄ FYYSISEN JAKAMISEN TOISTEN NAISTEN KANSSA.)

      T: Ystävättären tilannetta kerran sivusta seurannut

      • Näillämennään77

        Ei mulle ainakaan varattuna miehenä ole juurikaan merkitystä minkäläinen se ns. kakkosnainen on, koska en ole naista vaihtamassa. En todellakaan jaksa nähdä vaivaa etsiä jotain, tyrkkyjä riittää muutenkin. Eihän ne useinkaan kovin hääppösiä tai penaalin terävimpiä kyniä ole, mutta eipä tuo haittaa, kunhan on helppoa ja vaivatonta.


    • Makusteltavaa-kaikille

      MiettinytHäntä
      30.9.2017 4:33
      Onko aloittajalla lapsia vai kaipauksen kohteella?
      Olen miettinyt aivan samoja asioita kuin aloittaja ja moni muu täällä. Olen vain epävarma hänestä, kun en ole nähnyt häntä aikoihin. Oma tilanteeni ei ole mitenkään vaikea niin kuin luulisi. Voisin aivan hyvin tehdä muutoksia, jotka tapahtuisivat sulassa sovusss eikä repien. Lastenkin kannalta asiat on puhuttu. Kaikki olisi niin TAPUTELTU

      ...kuin vain voi kuvitella. Toinen haluaisi olla pääasiallinen huoltaja. Nyt jo hänellä kiinteä suhde luotuna. Yksi jo omillaan. Lähtisin vuosia puhuttuun vapauteen. Molempien kannalta odotettuun. Ei kai tämän valmiimmin voisi lähteä ja pitää hyvässä hengessä silti vanhemmuuden.
      https://m.youtube.com/watch?v=gH63tM0lZnM#"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15017888/haluaisin-saada-rakastaa-hanta#comment-91327015

    • Suhteet_solmussako

      MiettinytHäntä
      30.9.2017 4:33
      Onko aloittajalla lapsia vai kaipauksen kohteella?
      Olen miettinyt aivan samoja asioita kuin aloittaja ja moni muu täällä. Olen vain epävarma hänestä, kun en ole nähnyt häntä aikoihin. Oma tilanteeni ei ole mitenkään vaikea niin kuin luulisi. Voisin aivan hyvin tehdä muutoksia, jotka tapahtuisivat sulassa sovusss eikä repien. Lastenkin kannalta asiat on puhuttu. Kaikki olisi niin TAPUTELTU

      ...kuin vain voi kuvitella. Toinen haluaisi olla pääasiallinen huoltaja. Nyt jo hänellä kiinteä suhde luotuna. Yksi jo omillaan. Lähtisin vuosia puhuttuun vapauteen. Molempien kannalta odotettuun. Ei kai tämän valmiimmin voisi lähteä ja pitää hyvässä hengessä silti vanhemmuuden.
      https://m.youtube.com/watch?v=gH63tM0lZnM#"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15017888/haluaisin-saada-rakastaa-hanta#comment-91327015

    • Onko-humpuukkia

      Face reading eli kasvoista/kasvonpiirteitä lukeminen:

      -puukasvot,
      -maakasvot,
      -rautakasvot (mm. Winston Churchill)
      -sydänkasvot jne.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Mien_Shiang

      https://www.chinesemedicineliving.com/eastern-philosophy/mien-shang-chinese-face-reading/

    • Ykköseltäkakkoselle

      Katsos kakkonen kun kotonasi se enään käy. Kiitä naapuriasi. Hotelli pitää ottaa joten rahat on taas minulla käsissä. Joten jos alkaa taas satasia mennä vuoksesi huomaan sen kyllä. Toki se käyttää tilanteen hyväkseen kun kerta niin "ymmärrät" ukkomiehen pakotusta mihin pitää saada hetken helpotus. Miten muutoin olet vielä kuvioissa mukana?

      • Taas näitä "ykköskakkos" juttuja.
        Otitko tohvelisankarimieheltäsi lompakon pois,
        ettei mene tyttöystävänsä kanssa hotelliin
        intohimojaan purkamaan?

        Kenelle sinä oikein kirjoitat?

        AINAKAAN minä en ole eläissäni sekaantunut VARATTUUN mieheen.
        Ja asun OKT:ssa, joten seinänaapureita ei ole.

        Ei täällä mitään vieraita miehiä ole ikinä juossutkaan,
        koska olen NAIMISISSA.


    • pysyysalassa-

      Kyllä voidaan jos sinussa ei ole tautia ja et ole varattu.

    • vapapysyypystyssä

      Sinkku ja terve pukki oon jos tarvis on

      • hänihmettelee

        Mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska hän ei harrasta enää seksiä. Onko tämä päässyt unohtumaan?


    • Anonyymi

      Haluaisin rakastella kanssasi kesällä, luonnossa.
      Haluatko sitä, nainen?

      • Anonyymi

        Aloitus oli vuodelta 2017.Ehkä on jo muuta seksiseuraa saanut?


    • Anonyymi

      mikä vain miellyttää sinua, t. unelmiesi nainen.

    • Anonyymi

      Juu miksei. Sopii mulle.

    • Anonyymi

      Niin jos huulesi koskettavat nilkkojani niin ei se ole vielä kiellettyä, eihän?

    • Anonyymi

      Totta kai voidaan...

    • Anonyymi

      Sun kanssa rakkaus me rakastellaan monta kertaa... haluan tietää kaiken mistä tykkäät ja minkälaisia toiveita sinulla on niistä. Haluan sen kuulla sitten oikeassa elämässä ei täällä.... Haluan että tiedät että minun kanssani voit kokeilla mitä ikinä haluat... Ja Se olisi rakastelua mutta myös todella kiihkeästi... mä rakastan sua todella paljon..... haluaisin nyt olla lähelläsi ja antaa sinulle nautintoa.... olisi suurin toiveeni nähdä sinut edes vilaukselta mutta tiedän että et ikinä minun kanssani halua olla.....

    • Anonyymi

      Varmaan siksi, ettei me oltu vielä tavattukaan 10.10.2017 kun tämä aloitus on kirjoitettu. Mutta hänen kanssa voidaan kyllä helposti. Ajattele, mä rakastan häntä nyt, toukokuussa 2020, ja silloin kun tämä aloitus on kirjoitettu en vielä tiennyt että hän on olemassa.

      • Anonyymi

        myö oltiin akan kanss


    • Anonyymi

      Eiku kohta pannaan.

      • Anonyymi

        lupailit jo 2 ja puoli vuotta.. kohta joo, ihan pian :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lupailit jo 2 ja puoli vuotta.. kohta joo, ihan pian :)

        Ei käsitystäkään sun panokavereitesi nimistä?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe