Hauskin ja ilmeisesti paras nettibingo / bingo

Ilmainen 10 ekkeriä bingoon. Jope Ruonansuu höpisee juttuja :D
Oikeestaan hauskaa touhua jos haluaa esmes testailla ilmaiseksi.

http://bit.ly/2oD69Gi

Itse voitin hitusen mutta pelasin kylläkin omilla rahoilla. Kannattaa tsekata jos Paffit ja muut ei liikoja innosta. Bingohuone
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

No juu saihan tuon, mutta ei nyt ainakaan vielä päässy niihin jättipotteihin käsiksi prkl. Kokkeillaan omilla sitte hitusen, mutta jes hauskaa
Ilmianna
Jaa
Kiitos tästäkin, ainakin välillä ihan asiallisia pelisivuja
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Eipä midist. Itekki digaan pelata tuolla, jotenkin tuo bingo nappas kun hauskaa
Ilmianna
Jaa
Onhan tuolla moniakin hyviä bingosivuja ja tämäkin ihan sieltä parhaimmasta päästä. Ainakin suomenkielinen ja ilmainen 10€, että sen voi laskea plussaksi.
Ilmianna
Jaa
Se nainen siellä bingohommissa oli aika söpö, voisin pelata uudestaankin :D
Lähtisköhän ulos jos pistäs viestiä ja nakuttelin tovin bingoo
Ilmianna
Jaa
Se on jo varattu, mulle muhahahahah. Kysy sinä Jopea
Ilmianna
Jaa
Ihme horinaksi menee kyllä nämä jutut välillä. Vois tänne kokemuksiakin laittaa millainen pelipaikka on kyseessä, eikä jutella Jopen deittailuista :D
Ilmianna
Jaa
Hmm... minä sain vain 5€ ilmaiseksi, ovat ilmeisesti puolittaneet tarjouksen :(
Ainakin ne tuplas ensimmäisen talletuksen
Ilmianna
Jaa
Niin minäkin. Oli oikeasti hyvä bingopaikka, mutta ei sillä vitosella vielä pitkälle pötki.
Ilmianna
Jaa
On siinä ainakin yks hyvä puoli, sielä eioo bingohallien örveltäjiä :P
Ilmianna
Jaa
Onko kenestäkään muusta Ruonansuu jokseenkin ärsyttävä?
Ilmianna
Jaa
Ainahan siitä äänet saa pois nii ei tarvitse ku katsella naamavärkkiä XD
Ilmianna
Jaa
Vähän hassu tuo talletusbonus...jokaista pelaamaasi 5e kohti saat 5 euron edestä ilmaispelejä ja 125 euroon asti. Miksi ei vaan sukkana anna tuplana sitä?
Ilmianna
Jaa
Sehän on sama kuin talletusbonus jotenka no worries. Kannattaa laittaa selostukset pois päältä tai ne ottaa pidemmän päälle hermoon :D Pelaamisesta tulee kertalaakista hauskempaa.
Ilmianna
Jaa
Mikä on pienin panos täällä, en löydä millään Bingohuoneen sivulta? Tietäskö joku ja selventäs hivenen.

Jostain olin lukevinani aikoinaan että, jopa niinkin alhainen kuin 20 senttiä.....
Ilmianna
Jaa
Kummallisen hauskaa ja koukuttavaa bingoilua. Sama homma Mariabingossa, mutta tämä hitusen ehkä parempi kun keskittyy nettibingoon kunnolla, eikä kaikkiin mahdollisiin pelimuotoihin
Ilmianna
Jaa
Parempi vaan tallettaa itse, että pääsee pelaamaan kunnolla. Eka kerran pelasin bingoa, koskaan, missään. Ihan hauskaa sinänsä, varsinkin perjantaina muutaman kaljan avustamana.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Pelkästään Ruonansuun takia kokeilen
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hauskin ja ilmeisesti paras nettibingo / bingo

Ilmainen 10 ekkeriä bingoon. Jope Ruonansuu höpisee juttuja :D
Oikeestaan hauskaa touhua jos haluaa esmes testailla ilmaiseksi.

http://bit.ly/2oD69Gi

Itse voitin hitusen mutta pelasin kylläkin omilla rahoilla. Kannattaa tsekata jos Paffit ja muut ei liikoja innosta. Bingohuone

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta