Kyllä bemari taas kehrää ja kiittää. 28000 tkm viime vaihdosta samalla merkillä. TB diesel diamont on paras long life öljy mitä olen käyttänyt OEM suodatin.
Teboil diesel diamond, on se parasta
12
2013
Vastaukset
- mitenilmenee
Mistä tiedät ettei joku toinen olisi ollut vielä parempaa?
- ehkäpäehkä
Tai että jokin toinen olisi ollut huonompaa?
- khjökh
Teboil on kyllä valistuneilla ihmisillä boikotissa, onhan se yhä häpeällinen ryssien ryöstösaalis.
- köhivain
Et kyllä vaikuta kovin valistuneelta.
- soichirox
Ostin myös Diamond-pönikän. Nyt joutuu tämäkin rasva armottomaan testiin. Aika edullistakin oli. Valitettavasti Ladaa ei ole enää tallissa, siihen tämä rasva parhaiten soveltuu.
- 7117
Ei se kovin hyvää voi olla jos moottori kehrää. Mobililla moottori hurisee.
- UseitaKokeiltu
Mobilin long lifellä alko kyllä kolisemaan venttiilit jo 14000 km kohdalla, kun huolto näytti ajotietsikalta olevan vasta 15000 lisää kilometrejä. Vaihdoin öljyt ja kolina loppui...
Sen jälkeen en ole laittanut mobila mihinkään koneeseeni, castrol oli hieman parempaa, mutta TB diesel diamond vaikuttaa parhaimmalta ja on edullista. - Tepparikuppari
UseitaKokeiltu kirjoitti:
Mobilin long lifellä alko kyllä kolisemaan venttiilit jo 14000 km kohdalla, kun huolto näytti ajotietsikalta olevan vasta 15000 lisää kilometrejä. Vaihdoin öljyt ja kolina loppui...
Sen jälkeen en ole laittanut mobila mihinkään koneeseeni, castrol oli hieman parempaa, mutta TB diesel diamond vaikuttaa parhaimmalta ja on edullista.Taitaa olla mutu tuntumaa nuo sinun öljy diagnoosit.Sulla väärä viskositeetti diesel m57 moottoriin.Pitää olla 5w30.Oliko käyttämäsi castrol myös 5w40 öljy?
Kyllähän bemari kehrää paksummilla öljyillä.Kehrää vaikka motox 5w40. - useitaKokeillut
Tepparikuppari kirjoitti:
Taitaa olla mutu tuntumaa nuo sinun öljy diagnoosit.Sulla väärä viskositeetti diesel m57 moottoriin.Pitää olla 5w30.Oliko käyttämäsi castrol myös 5w40 öljy?
Kyllähän bemari kehrää paksummilla öljyillä.Kehrää vaikka motox 5w40.BMW E63 ja suositus EI OLE 5w30 vaan paksumpi 40 laatu bmw LL-04! Ja mun puolestani voit ajaa castrollilla, tai motoxilla ei ole multa pois, kerroin vain kokemukseni.
Oli muuten pistämätön öljy tarjous Black friday Tokmannilla alle 50€ 10l tonkka!
Jos sulla m57 kolisee, niin kokeile ihmeessä motoxia 5W40. - tepparikeppana
useitaKokeillut kirjoitti:
BMW E63 ja suositus EI OLE 5w30 vaan paksumpi 40 laatu bmw LL-04! Ja mun puolestani voit ajaa castrollilla, tai motoxilla ei ole multa pois, kerroin vain kokemukseni.
Oli muuten pistämätön öljy tarjous Black friday Tokmannilla alle 50€ 10l tonkka!
Jos sulla m57 kolisee, niin kokeile ihmeessä motoxia 5W40.Mikä moottori herralla on E63? Mikä vuosimalli?Sulla samat jutut kuin yhdellä teppari miehellä aiemmin.Sillä tismalleen samat oireet mobilin öljystä.Ettei vaan olis huuhaata koko juttu.
- Anonyymi
teboil diamond diesel 5w40 on huippuöljyä. sitä olen x5 käyttänyt 10v ja kohta 600tkm mittarissa. avaamaton motti. 15tkm välein vaihtanut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791