NÄKY JA PROFETIA: SUOMI PUHDISTETAAN SEN HISTORIALLISISTA SYNNIN JA PAKANUUDEN JUURISTA. ISRAELIN KADONNEET HEIMOT LÖYDETÄÄN TÄSSÄ MAASSA.
Olin kuin isossa luolastossa. Katselin sen katon läpi tulevia puiden sekä kasvien juuria. Kyselin mitä tämä tarkoittaa ja henkeeni alkoi tulemaan selitystä ; nämä juuret kuvaa Suomen kansan vuosisataista piilossa olevia juuria.
Jumalan antamassa herätyksessä Jumalan Henki ja Sana tulee menemään Suomen kansan historiallisiin juuriin ja puhdistaa tämän kansan piilossa olevista kirouksista, synnistä ja pakanuudesta.
Näistä juurista myös löytyvät kadoksissa olleiden juutalaisheimojen jälkeläisiä.
Jumalan Henki tulee Suomen kansan puhdistamisen yhteydessä myös nostamaan esiin Israelin kadonneet heimot tässä maassa. Tämä löytyminen on yliluonnollista . Sen vaikuttaa Jumalan Henki ja Jumalan Sana. Sanan lupaukset tulevat toteutumaan nopeassa tahdissa ja voimalla tässä maassa. Tämä kansa tulee muuttumaan.
(Tämä profeetallinen sanoma löytyy myös videona facebooksivullani.
Jos googletat kirjoita: Hannu Enbuska Profetia Suomen kansan puhdistamisesta) Kaikkia kirjoituksiani ja videoitani saa jakaa.
Hannu Enbuska
9. lokakuuta kello 9:09 ·
Näky ja profetia - Suomi puhdistetaan
19
1392
Vastaukset
- gfjgjj
Puhdasta tulee.
- Ootteleva
Ns. "kantapään kautta" Krist. oppia / vanhuskautta.
- JaMinäVoitan
Voi näitä. Enbuskan jutut on houretta. Mitään tuollaista ei tapahdu väitän. Katsotaanko vaikka 10 vuoden aikavälillä kumpi on oikeassa?
- cvnnvn
Embuska puhuu Hengessä ja totuudessa. Toisin kuin eräiden.
- PasiToivonen
Tunnen Hannu Enbuskan ja olen ollut monissa hänen kokouksissaan. Olen pettynyt jos hän on opettanut tuollaista.
Hän tietää että olen katolinen, ja tulen aina olemaan riippumatta siitä asunko Suomessa vai Israelissa.- Jeesusyksin
Katolisuus on ihan sieltä itsestään epäjumalan palvonnasta. Joko olet suudellut epäjumalasi sormusta, kengänkärkiä ym. paikkoja?
- sukuamille
Olen jonkin aika miettinytkin olenko Khazar. Valtakuntani laajuutta katson itään. Kylmää talvea ei ole. Krasnodariin, Krimille haluan.
- Anonyymi
Olen edelleen miettinyt tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen edelleen miettinyt tuota.
Lähellä jo 5 v sitten saadun profetian täyttyminen.
Varma oli videon lopussa myös sana; "..nyt alkaa vauhti kiihtymään.."
Vauhtipyörä on kiihtynyt kiihtymistään mielettömyyksissä ja kansa on ymmällä nyt ja nuoret peloissaan!
Profetia on lohduttavaa kuultavaa nimenomaan nyt. Saamme uskoa, että jokaisen rukous tulee kuulluksi , että Jumala vielä katkaisee maassamme mielettömyyden vyöryämisen ja paisumisen ja palauttaa kansamme totuuden tielle.https://www.youtube.com/watch?v=yN_KE1O56kE
- krimintaakse
mäne veikkosella
- effenn
ok..
- SyntisenRukousTärkeä
Tuota Raamatun lopunajan tapahtumaa seuraa ja tykkää yli 800 suomalaista. Mielenkiintoinen asia mutta se ei ole pelastusopillinen kysymys keitä ovat Israelin 12 heimon geneettiset jälkeläiset. Vaikka tuota seuraa niin tärkeämpää on rukoilla syntisen rukous ja antaa elämä Herralle Jeesukselle Kristukselle, Adonai Jeshua HaMashiach. On tärkeää olla Herran Jeshuan ja muiden uskovien yhteydessä.
Abba Isämme Jahve Jehova YHWH Elohim Jumala vie asiat päätökseen omalla aikataululla haluamme sitä tai emme. Hän palauttaa Juudan ja Efraimin jälkeläiset Israeliin pohjoisesta maasta ja kaikkialta maailmasta niinkuin profetioissa on kerrottu.
https://www.facebook.com/LostTribesOfIsrael/
https://www.facebook.com/LostTribesOfIsrael/?hc_ref=PAGES_TIMELINE - Anonyymi
Oisko profetiaa ?
- Anonyymi
Eikö yleisölle olis voinut sanoa, että älkää hokeko amentansa koko ajan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319