Sopiva paino 168 cm pitkälle?

hoikaksitahtova

Niin, mikä on teidän mielestä hyvä paino tän pituiselle? Painan nyt 48 kg, oon laihduttanut 7 kg mutta en huomaa mitään muutosta, olen yhtä lihava kuin ennenkin.... Haluaisin painaa 45 kiloa.

13

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikaksitahtova

      Kertokaa ny joku....

      • oletalipainoinen

        Sinulle sopiva paino on 60kg ja olisit vieläkin hoikka.


    • OnniOnTärkeä

      noin 70 kg
      ja hyvä mieli,ja onnellinen painoa kyttäämätön asenne.

      • hoikaksitahtova

        Ei voi olla onnellinen jos on lihava.


    • Enuskoettäsullaonongelma

      Kerropa sinä, mikä olisi hyvä pituus 165 senttiselle miespuoliselle henkilölle?
      Painoa on tosin 84 kg, mutta se ei minua millään tavalla haittaa, mutta tuo pituus on haitannut koko elämän ja nyt vanhanakin haittaa ja hävettää edelleen.
      Joten luulisin, että sinulla ei ole mitään ongelmaa kehosi kanssa.
      Niin ja painoa pystyy halutessaan jopa säätelemään joissakin rajoissa, mutta pituudelle et voi mitään.
      Luet sitten vaan palstoilta, miten nuoret naiset kirjoittaa, että "en voi sietää lyhyitä miehiä ja lyhyttä miestä en hyväksy seurakseni / puolisokseni jne." Isokokoiset miehet puhuvat mikkihiiristä ja piirongin alla kasvaneista.

      • hoikaksitahtova

        Ei sillä pituudella niin oo väliä mun mielestä. Leveydellä on enemmän.


    • Olethoikka

      Aloittajalla sopiva paino on 60-65kg

      • hoikaksitahtova

        No hyi... Olin valtava jo silloin 55 kiloisena. Esim. kun liikkatunnilla ope määräsi "suunnilleen samankokoiset parit" niin jouduin aina saman pituisen, mutta 20 kg painavamman pariksi, eiköhän tuo kerro jo jotain. Voisiko joku kertoa, missä painossa näyttäisin _oikeasti_ hoikalta kuten mallit?


      • Olethoikka

        Jos haluat mallilta näyttää niin 50-55kg


    • Tyttö49kg

      Jos haluut näyttää mallilta pitäs painaa se 40-45 :-) niiku nää vs mallit painan itekki kylläki 49 kg ja oon 174 cm pitkä ja mulla on diagnosoitu anoreksia en suosittele laihuttaa

      • ensanomuuta

        Voi lapsiraukat.


    • fjfjfjfjfj

      168 senttiselle normaalipaino on noin 55-70kg. Alle 50kg on aivan liian vähän!

    • renttusisko

      Olen samanpituinen kuin sinä, mutta aikuinen ja lähemmäs kolmeakymmentä ikävuotta. Et kerro ikääsi, mutta itse juuri puhuin ravitsemusterapeutin kanssa näistä painoasioista. Minulle arvioitu sopiva normaalipaino voisi olla n. 63kg, mutta tarkkaa lukua ei voi sanoa, sillä keho määrittelee itse biologisen normaalipainonsa, johon automaattisesti hakeutuu, kun syö sopivasti (ja sitä ei voi itse päättää, keho tietää sen kyllä). Painotavoitteeni tästä huolimatta on n. 50kg, mikä on aivan liian vähän ja tiedän sen itsekin. Se on jonkinlainen pakkomielle, vaikka tiedän, että se on sitä sairasta ajattelua. Tiedän myös, että jos sinne menen, ei se riitä kuitenkaan vaan tulee seuraava tavoitepaino.

      Suosittelen hakeutumaan avun piiriin ja mitä aikaisemmassa vaiheessa hankkii apua, sitä parempi. Tekee hyvää päästä puhumaan näistä asioista ammattilaisten kanssa. Itse en edes ole saanut laihtumista pysäytettyä, vaikka hoidon piirissä olenkin. Apua olen silti saanut paljon ja ollaan mietitty toipumisaskeleita sellaisiksi, joihin pystyn sitoutumaan.

      Sairaus ja järki taistelevat vastakkain. Haluan olla onnellinen ja tiedän, ettei syömishäiriö sitä tuo, vaikka usein tuntuu siltä, että pienet luvut tekevät elämästä kaunista. Kannustan pyrkimään kohti terveyttä, onnea ja elämää. Kehosi löytää sinulle sopivan painon, kun opit syömään riittävästi ja terveellisesti (ja ei, se ei tarkoita, että sinusta tulee läski). Toivottavasti haet apua ja alat taistella tietäsi kohti pysyvää onnellisuutta!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe