Sopiva paino 168 cm pitkälle?

hoikaksitahtova

Niin, mikä on teidän mielestä hyvä paino tän pituiselle? Painan nyt 48 kg, oon laihduttanut 7 kg mutta en huomaa mitään muutosta, olen yhtä lihava kuin ennenkin.... Haluaisin painaa 45 kiloa.

13

1643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikaksitahtova

Kertokaa ny joku....

• oletalipainoinen

Sinulle sopiva paino on 60kg ja olisit vieläkin hoikka.

• OnniOnTärkeä

noin 70 kg
      ja hyvä mieli,ja onnellinen painoa kyttäämätön asenne.

• hoikaksitahtova

Ei voi olla onnellinen jos on lihava.

• Enuskoettäsullaonongelma

Kerropa sinä, mikä olisi hyvä pituus 165 senttiselle miespuoliselle henkilölle?
      Painoa on tosin 84 kg, mutta se ei minua millään tavalla haittaa, mutta tuo pituus on haitannut koko elämän ja nyt vanhanakin haittaa ja hävettää edelleen.
      Joten luulisin, että sinulla ei ole mitään ongelmaa kehosi kanssa.
      Niin ja painoa pystyy halutessaan jopa säätelemään joissakin rajoissa, mutta pituudelle et voi mitään.
      Luet sitten vaan palstoilta, miten nuoret naiset kirjoittaa, että "en voi sietää lyhyitä miehiä ja lyhyttä miestä en hyväksy seurakseni / puolisokseni jne." Isokokoiset miehet puhuvat mikkihiiristä ja piirongin alla kasvaneista.

• hoikaksitahtova

Ei sillä pituudella niin oo väliä mun mielestä. Leveydellä on enemmän.

• Olethoikka

Aloittajalla sopiva paino on 60-65kg

• hoikaksitahtova

No hyi... Olin valtava jo silloin 55 kiloisena. Esim. kun liikkatunnilla ope määräsi "suunnilleen samankokoiset parit" niin jouduin aina saman pituisen, mutta 20 kg painavamman pariksi, eiköhän tuo kerro jo jotain. Voisiko joku kertoa, missä painossa näyttäisin _oikeasti_ hoikalta kuten mallit?

• Olethoikka

Jos haluat mallilta näyttää niin 50-55kg

• Tyttö49kg

Jos haluut näyttää mallilta pitäs painaa se 40-45 :-) niiku nää vs mallit painan itekki kylläki 49 kg ja oon 174 cm pitkä ja mulla on diagnosoitu anoreksia en suosittele laihuttaa

• ensanomuuta

Voi lapsiraukat.

• fjfjfjfjfj

168 senttiselle normaalipaino on noin 55-70kg. Alle 50kg on aivan liian vähän!

• renttusisko

Olen samanpituinen kuin sinä, mutta aikuinen ja lähemmäs kolmeakymmentä ikävuotta. Et kerro ikääsi, mutta itse juuri puhuin ravitsemusterapeutin kanssa näistä painoasioista. Minulle arvioitu sopiva normaalipaino voisi olla n. 63kg, mutta tarkkaa lukua ei voi sanoa, sillä keho määrittelee itse biologisen normaalipainonsa, johon automaattisesti hakeutuu, kun syö sopivasti (ja sitä ei voi itse päättää, keho tietää sen kyllä). Painotavoitteeni tästä huolimatta on n. 50kg, mikä on aivan liian vähän ja tiedän sen itsekin. Se on jonkinlainen pakkomielle, vaikka tiedän, että se on sitä sairasta ajattelua. Tiedän myös, että jos sinne menen, ei se riitä kuitenkaan vaan tulee seuraava tavoitepaino.

Suosittelen hakeutumaan avun piiriin ja mitä aikaisemmassa vaiheessa hankkii apua, sitä parempi. Tekee hyvää päästä puhumaan näistä asioista ammattilaisten kanssa. Itse en edes ole saanut laihtumista pysäytettyä, vaikka hoidon piirissä olenkin. Apua olen silti saanut paljon ja ollaan mietitty toipumisaskeleita sellaisiksi, joihin pystyn sitoutumaan.

Sairaus ja järki taistelevat vastakkain. Haluan olla onnellinen ja tiedän, ettei syömishäiriö sitä tuo, vaikka usein tuntuu siltä, että pienet luvut tekevät elämästä kaunista. Kannustan pyrkimään kohti terveyttä, onnea ja elämää. Kehosi löytää sinulle sopivan painon, kun opit syömään riittävästi ja terveellisesti (ja ei, se ei tarkoita, että sinusta tulee läski). Toivottavasti haet apua ja alat taistella tietäsi kohti pysyvää onnellisuutta!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe