jumala on heikoille ihmisille

ratkaiseongelmasi

IHMISET, jotka turvautuvat jumalan apuun ovat epäonnistuneita maailmanmatkaajia.
Onnistuminen voi edeltää lukuisten epäonnistumisten sarjan, jossa heikot luovuttavat.
Epäonnistuessaan nämä heikot syyttävät muita ihmisiä omista ongelmistaan.

25

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Believah

      Tässähän on hyvä ratkaisu kaikille heikoille ihmisille tarjottuna: Jumala. Lisäksi Jumalaan uskomiselle on myös järkiperusteita konseptitasolla

      • minäkömaksan

        Jumala ei auta ketään, sillä jumalaa ei ole.
        Ihmiset, jos haluavat voivat auttaa.


    • Armouskonto

      Vaatimaton provosointi. Laatua siihen yritykseen. Kuinka vahvoja sitä sitten siellä ollaan.
      Jos olisit 100 % ateisti, et edes puhuisi tällaisista asioista.

      • eiarmoa

        Minä en provosoi vaan kerron totuuden, jos ei miellytä sinä olet heikko.
        Yritän hahmottaa mielentoimintaanne.


    • täyspakkaus

      Hyvä avaus. Täsmentäisin; jumala on heikoille, mutta myös tietämättömille, ihmisille.

      Karkea kahtiajako; on ihmisiä, jotka on lunastettu, ja on ihmisiä, jotka eivät tarvitse lunastusta. Valon edustajien luomukset eivät tarvitse lunastusta, koska he ovat automaattisesti ikuisia. Pimeyttä edustavien luomuksilla on vain yksi elämä ja sitten tuho. Jotta näiden elämä jatkuisi, he tarvitsevat lunastuksen eli sielun ikuistamisen lunastuskipinällä.

      Lunastettu on aina heikko ihminen, koska lunastettu on alunperin orjaksi luotu, ja hän tarvitsee aina jonkun suuremman; jumalan, johon turvautua.

      Valon luomus ihmiseksi ensi kertaa tullessaan vajoaa tietämättömyyteen ja siinä tilassa hän on valmis kääntymään jumalan puoleen, kuka sellaiseksi vain ilmoittautuu. Esim. Jahve on ilmoittautunut tälläiseksi; "Minä olen Herra sinun jumalasi, älä pidä muita jumalia." Kuitenkin hänkin on vain keskinkertaisuus ikuisuuksien mittakaavassa.
      Valon luomus on tietämättömänä ollessaan heikko ihminen, mutta tietoisuuden saavutettuaan hänestä tulee vahva ihminen. Silloin hän tietää olevansa itse se Jumala, ja silloin hän ei tarvitse ketään ulkopuolista jumalakseen.

      • Hyvyydessään

        Jumalankuva on Elämän tarkoitus. Tämä on Rakkaussuhde kuten Jh. 3:16:kin
        asian ilmaisee. Jumaluus on ystävän hankinta vihollisistakin. Hän tuli tarjoamaan
        ystävyyden eikä antanut minkään sitä tarjousta estää, vaikka kaikkensa ihmiset
        koettavat, jotkut suostuvat tarjoukseen. He suostuvat ja tahtovat seurata Jumalan
        Sanaa Poikansa Jeesuksen yhtaydessä ikiElämäksi. Jumala on yksi ja ainoa jossa
        yhteydessä on Tosi Rakkaussuhde. Ei ole suurempaa kuin Jumalan Rakkaus. Hän
        ilmaisee itsensä ja suhteensa ihmisen kautta Sanassaan Raamatun 66:ssa kirjassa.
        Jumalan hyvyyden valtakunta tulee niiden osana jotka tahtovat olla uskollisia.


      • täyspakkaus
        Hyvyydessään kirjoitti:

        Jumalankuva on Elämän tarkoitus. Tämä on Rakkaussuhde kuten Jh. 3:16:kin
        asian ilmaisee. Jumaluus on ystävän hankinta vihollisistakin. Hän tuli tarjoamaan
        ystävyyden eikä antanut minkään sitä tarjousta estää, vaikka kaikkensa ihmiset
        koettavat, jotkut suostuvat tarjoukseen. He suostuvat ja tahtovat seurata Jumalan
        Sanaa Poikansa Jeesuksen yhtaydessä ikiElämäksi. Jumala on yksi ja ainoa jossa
        yhteydessä on Tosi Rakkaussuhde. Ei ole suurempaa kuin Jumalan Rakkaus. Hän
        ilmaisee itsensä ja suhteensa ihmisen kautta Sanassaan Raamatun 66:ssa kirjassa.
        Jumalan hyvyyden valtakunta tulee niiden osana jotka tahtovat olla uskollisia.

        Mitä yrität sanoa minulle?


    • Mitä kovempi pinta sitä kovemmin se hajoaa ja varmasti aloittajakin tulee tällaisen ilmiön kohtaamaan kun ymmärtää elämän yksinkertaisuuden huomatessaan kaiken ympärillään olevan vain "väliaikaista"

      • paineessakasvanut

        Naarmuta timanttia.


      • paineessakasvanut kirjoitti:

        Naarmuta timanttia.

        Ego ei ole timantti vaan lähinnä lantaan rinnastettava.


      • metsänhenki-
        Metsäfilosofi kirjoitti:

        Ego ei ole timantti vaan lähinnä lantaan rinnastettava.

        Metsä juttelee minulle, sillä olen ollut liikaa metsässä.


      • metsänhenki- kirjoitti:

        Metsä juttelee minulle, sillä olen ollut liikaa metsässä.

        Itselläni lähinnä harmonian ja rauhan kanssa yhteensulautumista mutta jos joku sinulle ihan puhuu niin kannattaa katsoa peiliin .


      • myrskypuutkaataa
        Metsäfilosofi kirjoitti:

        Itselläni lähinnä harmonian ja rauhan kanssa yhteensulautumista mutta jos joku sinulle ihan puhuu niin kannattaa katsoa peiliin .

        Mitä tekemistä jeesuksella on metsän kanssa.


    • vahvateivalehtele

      Vain heikko turvautuu valehteluun, sillä vahvat pärjäävät aina.

    • 12___13

      "jumala on heikoille ihmisille"

      Mutta oletko sinä mielestäsi epäheikko?

      • veteen-piirretty-viiva

        Minä en ole niin heikko, että uskoisin jumalaan.
        Tulevat ihmiset ovat minua paljon "vahvempia"


      • 12___13
        veteen-piirretty-viiva kirjoitti:

        Minä en ole niin heikko, että uskoisin jumalaan.
        Tulevat ihmiset ovat minua paljon "vahvempia"

        "Minä en ole niin heikko, että uskoisin jumalaan.
        Tulevat ihmiset ovat minua paljon "vahvempia" "

        Eli perut siis puheesi ja muutat sen muotoon "heikoimmille"? Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, heikkous voi paljastua yllättävän kovalla voimalla ja pam, olet uskossa. Mutta ehkä sinä et sitten myöskään pelkää mitään. :D


      • mikääneiriitä
        12___13 kirjoitti:

        "Minä en ole niin heikko, että uskoisin jumalaan.
        Tulevat ihmiset ovat minua paljon "vahvempia" "

        Eli perut siis puheesi ja muutat sen muotoon "heikoimmille"? Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, heikkous voi paljastua yllättävän kovalla voimalla ja pam, olet uskossa. Mutta ehkä sinä et sitten myöskään pelkää mitään. :D

        Vahvuus on jotain ylitettävää. Kuinka korkealle sinä nouset jumalan avulla.


    • Niin vahvaa ihmistä ei olekaan, etteikö hän tarvitsisi Jumalaa. Yksikään ihminen ei eläisi sekuntiakaan ilman tätä Jumalan luomaa, elämää ylläpitävää järjestystä.
      Tyhmä ihminen ei vain sitä tajua. Älykäs ihminen ymmärtää tämän ja siksi hän kiittää ja ylistää Jumalaa Hänen suuresta armostaan, hyvyydestään ja rakkaudestaan meitä kohtaan.

      • jumalaonsinunvalheesi

        Minä en tarvitse jumalaa, minä olen elossa.
        Mitä minä en tajua, älykäs ihminen ei kumarra muiden ihmisten valheille.


    • puolukatt

      jeesus oli jumala ja jumalaa ei voi ylittää,jeesuksen elämä ei ollut loistoa,jeesuksen seuraajien pitää elää jeesuksen elämää ,monet menestyneet eivät ymmärrä tai voi elää jeesuksen jalanjäljissä he saavat yhden elämän täällä ja kuolevat kuin osa eläimistä pois.rakkautta sekin,jeesuksen seuraajat saavat ikuisen elämän.

      • tyytyväinenelämä

        Älä sinä tyrkytä hulluuttasi tyytyväisille ihmisille.


    • Kaikki ihmiset, heikot ja vahvat tarvitsevat Jumalaa. Yksikään ihminen ei eläisi sekuntiakaan ilman Jumalaa, koska Jumala on antanut ihmiselle kaikki ne olosuhteet ja ominaisuudet, jotka elämiseen tarvitaan.
      Älykäs ihminen ymmärtää tämän, mutta tyhmä ei.

      • täyspakkaus

        Kun ihminen luo itselleen mielikuvat jostakin asiasta, niin hänen aistinsa; näkö, kuulo ja tunto, eivät riitä löytämään totuutta asiasta. Vain 5 promillea eli 1/200:s -osa ihmisen itselleen luomasta mielikuvasta on totta. 199/200:s -osaa on valhetta eli harhaa. Tästä tulee se sanonta, että ihminen elää harhan maailmassa.

        On olemassa yli 200000 aistia, jotka saamme käyttöömme, kun valaistumme mestariksi. Valaistuneita mestareita ihmiskehoissa oli maapallolla keväällä 2017 noin 33. He ovat "ja"
        -tilassa; ovat 100%:sti ihminen, mutta myös 100%:sti mestari. Heidän määränsä lisääntyy koko ajan. Valaistumisen saavuttanut ihminen voi jatkaa ja on toivottavaa, että hän jatkaa elämää maapallolla, ja auttaa olemuksellaan planeettaa ja muuta elämää parhaillaan tapahtuvassa ylösnousemuksessa.

        Viidellä ihmis-aistilla ette pysty luomaan todellista kuvaa Jumalasta, ettekä mistään muustakaan asiasta. 99,5%:sti valehtelette, kun puhutte eteenpäin luomaanne totuuskuvaa Jumalasta.


    • Kirkosta.eroaminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe