Kuinka paljon Nivosvesi laskee jätevettä jokeen? Siellä ensi kesänä uidaan pskan kondomien siteiden ym. keskellä. Ei mikään lieteallas ole niin iso että vetää tätä vesimäärää.
Pkaa ohi puhdistuksen
4
123
Vastaukset
- seoikears
Sitä se on .Ylijuoksee varmasti etenkin tälläisillä sateilla.Joskin lähes umpeutumaan päästetty Mäntsälänjoki ruovikkoineen hiukan karkeampia siivilöi.Mahtaa ne kalat olla maittavia.Terveisiä ja kippis varsikuntien asukkaille aina Suomenlahteen asti.
- vastarannankiiskköi
Kyllä sinne laskee muutkin joen varrella olevat ennen Suomenlahtea.
- jääviystävailla
Näinhän sanotaan-joukossa tyhmyys tiivistyy-.Meille ajettiin jätevedet putkistoihin.Kalliit linjat kaukaakin tuotiin kuormittamaan puhdistamoa.Ihan ministerikin sanoi"täytyy laittaa"Näyttää,ettei lisäkuormitus pahaa tee.Kippis vaan kaikille Suomenlahteen asti.
- jokimies_
juuri sellaisia pökäleitä ja kumeja siellä olen nähnyt. eip haluta uimaan enkä syömään Mäntsälänjoen ja Mustijoen kaloja. Mustijoen vesi lienee nykyisin puhtaampaa mutta aiemmin sinne vasta laskettiinkin ilman puhdistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242