SYNNIT ANTEEKSI !

AamenkiitosJeesus

"Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"
Room 4:7

160

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

      • Kysyväinen

        Kuvitteletko esim sinä pystyväsi anteeksi antamaan jonkun synnit ❓❓❓


      • Siltänäyttää
        Kysyväinen kirjoitti:

        Kuvitteletko esim sinä pystyväsi anteeksi antamaan jonkun synnit ❓❓❓

        Et ymmärrä näköjään mitään Raamatusta.


      • Anonyymi
        Siltänäyttää kirjoitti:

        Et ymmärrä näköjään mitään Raamatusta.

        Minä viis veisaan jostain raamatuista, mutta järki sanoo,
        ettei joku uskonharhoissa sekoileva pysty kenenkään ns. syntejä anteeksi antamaan🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viis veisaan jostain raamatuista, mutta järki sanoo,
        ettei joku uskonharhoissa sekoileva pysty kenenkään ns. syntejä anteeksi antamaan🤣

        Et siis loskaan anna, etkä pyydä keneltäkään, etkä kenellekään anteeksi. Onpa hyvä, etten kuulu lähipiiriisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis loskaan anna, etkä pyydä keneltäkään, etkä kenellekään anteeksi. Onpa hyvä, etten kuulu lähipiiriisi!

        Se on todella hyvä!!!


    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."

      • pebapado

        Katoliset papit pesee usein käsiään.


      • Anonyymi

        ”jonka ei joka päivä ole tarvis, niinkuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä.”


    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      • Näin.kätevästi.se.käy

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, syntisi ovat anteeksi annetut.


      • JataassenähtiinTeuvosta
        Näin.kätevästi.se.käy kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, syntisi ovat anteeksi annetut.

        Taas tuli Teuvon päivittäinen vl-tunnustus itsestään.


      • Odotettu.reattio.vl-tä
        JataassenähtiinTeuvosta kirjoitti:

        Taas tuli Teuvon päivittäinen vl-tunnustus itsestään.

        Taas tuli näyte vainoharhaisuudestasi, mitä Teuvoon tulee:)


      • vasentuoli
        Näin.kätevästi.se.käy kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, syntisi ovat anteeksi annetut.

        Myös vuosia jatkuneen hyväksikäytön.`?


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Radikaalia uskoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        ”Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.”


    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa. Aamen!

      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • AamenJuuEiKiitosJeesus

      Helppo homma sillä vapahtaja olet sinä! Synti on täysin turha käsite millä uskovaisia alistetaan.
      Et ole keksitylle narsistijumalalle mitään velkaa. Ei uskontoa ei syntitaakkaa!

      • Siitä.huolimatta

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliiissa sovintoveressä ( keksitytkin) syntisi ovat anteeksi annetut.


    • AamenkiitosJeesus

      Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

      • Anonyymi

        Siihen voimme luottaa!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • Jeesukseenluottava

      Kiitos Jeesukselle anteeksiannosta! Se on suurin asia!

      • VapahtajaOletSinä

        Ja höpsistä nuille vanhoille kansansaduille. Mitteepä myö sillä anteeksannolla tehtässiin. En ou kato kellenkään mittää velekoo.


      • AamenkiitosJeesus

        Jeesuksen anteeksiantoa ei voi edes verrata mihinkään maalliseen asiaan. Niin ylivertainen rikkaus se on.


      • Niinsevaanonpi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jeesuksen anteeksiantoa ei voi edes verrata mihinkään maalliseen asiaan. Niin ylivertainen rikkaus se on.

        Ei nomaali moitteettomasti elänyt ihminen mitään anteeksiantoa tarvitse. Anteeksiantoa tarvitsee nämä tekopyhät jeesustelijat.


      • Niinyksinkertainentotuus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Ei nomaali moitteettomasti elänyt ihminen mitään anteeksiantoa tarvitse. Anteeksiantoa tarvitsee nämä tekopyhät jeesustelijat.

        Jos haluat pelastua Jumalan Taivaaseen, tarvitset anteeksiannon synneistäsi, mutta jos haluat mennä mieluummin helvettiin, et tarvitse anteeksiantoa.


      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

      • Eikiitosjeesus

        Aika sairaita kommentteja huomioiden esim. kuinka kristityt käsittelivät juutalaisia.


      • Voisinuaraukkaa
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Aika sairaita kommentteja huomioiden esim. kuinka kristityt käsittelivät juutalaisia.

        Älä sekoita tarkoituksella kristittyjä ja nimikristittyjä!


      • Anonyymi
        Voisinuaraukkaa kirjoitti:

        Älä sekoita tarkoituksella kristittyjä ja nimikristittyjä!

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Voisinuaraukkaa kirjoitti:

        Älä sekoita tarkoituksella kristittyjä ja nimikristittyjä!

        Niinpä! Se on paha moka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Voitto on Karitsan, eli Jeesuksen veressä!


      • Aamen!


      • Anonyymi
        Voisinuaraukkaa kirjoitti:

        Älä sekoita tarkoituksella kristittyjä ja nimikristittyjä!

        Niinpä!


    • AamenkiitosJeesus

      Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.

      • Niinsevaanonpi

        Mahtavaa on olla HerrN Jeesuksen mielisuosiossa😊.


      • Niinsevaanonpi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Mahtavaa on olla HerrN Jeesuksen mielisuosiossa😊.

        Herran Jeesuksen.


      • AamenkiitosJeesus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Mahtavaa on olla HerrN Jeesuksen mielisuosiossa😊.

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

        ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Mahtavaa on olla HerrN Jeesuksen mielisuosiossa😊.

        Niillä herrojen suosikeilla on oikein kuvaava nimityskin kansankielessä.
        Jääköön se nyt sanomatta, ettet pahoita puhdasta lapsenmieltäsi. 😄


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Mahtavaa on olla HerrN Jeesuksen mielisuosiossa😊.

        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

        Suloinen anteeksianto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        ”Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.”


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

      • Eikiitosjeesus

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.


      • Aikasinullevielätulee
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        Niinhän sinä pieni ihmispolo luulet.


      • Aamenaamenaamen
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        Aamen!


      • Eikiitosjeesus

        Tulee tulee meille kaikille vuorollaan mutta turhaa elää harhoissa siihenkään saakka. Biologinen realistinen maailmankuva on terve, mukava ja armollinen myös kuoleman lähestyessä.


      • Että.sillä.tavalla
        Aikasinullevielätulee kirjoitti:

        Niinhän sinä pieni ihmispolo luulet.

        Nämä hihhulit turvautuu uhkailuun, kun ei niillä ole mitään juttujensa tueksi:)


      • AamenkiitosJeesus
        Että.sillä.tavalla kirjoitti:

        Nämä hihhulit turvautuu uhkailuun, kun ei niillä ole mitään juttujensa tueksi:)

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Aikasinullevielätulee kirjoitti:

        Niinhän sinä pieni ihmispolo luulet.

        "Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Tulee tulee meille kaikille vuorollaan mutta turhaa elää harhoissa siihenkään saakka. Biologinen realistinen maailmankuva on terve, mukava ja armollinen myös kuoleman lähestyessä.

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.

        ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi

        ”Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        Tätä ei moni ymmärrä!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        Kerran sinulle kirkastuu, miten asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

        Aivan! Ihan riittävän selvästi ainakin Suomessa.


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Sillä ei tarvitse lhmisen kauaa jumalaa tarkata, ennenkuin tämän todetaan olevan pelkkää huuhaata, vailla pienintäkään valtaa.

        Niinkö tosiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

        Tätä ei moni ymmärrä!


    • AamenkiitosJeesus

      Ihana totuus: synnit anteeksi!

      • Anonyymi

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."


    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

      • Anonyymi

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

      • Anonyymi

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


    • AamenkiitosJeesus

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
      Aamen!

      • KiitosJeesusAamen

        Pannin pikkusen paremmaksi noiden lallatusten kopioinnissa:)

        1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
        ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
        2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
        3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
        4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
        5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
        9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
        10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
        12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
        13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
        Aamen aamen aaaaaameeen


      • Anonyymi
        KiitosJeesusAamen kirjoitti:

        Pannin pikkusen paremmaksi noiden lallatusten kopioinnissa:)

        1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
        ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
        2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
        3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
        4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
        5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
        9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
        10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
        12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
        13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
        Aamen aamen aaaaaameeen

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        KiitosJeesusAamen kirjoitti:

        Pannin pikkusen paremmaksi noiden lallatusten kopioinnissa:)

        1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
        ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
        2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
        3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
        4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
        5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
        9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
        10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
        11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
        12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
        13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
        Aamen aamen aaaaaameeen

        Hyvä sana!


    • Jeesukseenluottava

      Kiitos Jeesus anteeksiannostasi!

      • Niin.helppoa.se.on

        Ei kai siinä Jeesusta tarvita, vl:t pystyy antamaan synnit anteeksi.


      • Sitä.vähän.näyttää
        Niin.helppoa.se.on kirjoitti:

        Ei kai siinä Jeesusta tarvita, vl:t pystyy antamaan synnit anteeksi.

        Et ole näköjään oikein sisällä näissä hengellisissä asioissa.


      • Voi.aikoja
        Sitä.vähän.näyttää kirjoitti:

        Et ole näköjään oikein sisällä näissä hengellisissä asioissa.

        Suomi on pimeä maa hengellisesti. Siksi näitä rienaajia riittää.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Voi.aikoja kirjoitti:

        Suomi on pimeä maa hengellisesti. Siksi näitä rienaajia riittää.

        Niinpä!


      • Surullistatodeta
        Voi.aikoja kirjoitti:

        Suomi on pimeä maa hengellisesti. Siksi näitä rienaajia riittää.

        Surullista.


      • KiitosJeesuskiitos
        Voi.aikoja kirjoitti:

        Suomi on pimeä maa hengellisesti. Siksi näitä rienaajia riittää.

        Rienaajiahan on aina ollut, mutta toki, Perkele kyllä kiihdyttää aivan lopussa toimintaansa. Jeesuksen omat saavat olla Jeesuksen veren turvissa. Kiitos Jeesus!


    • Aamenaamenaamen

      Tärkein asia, mikä ihmiselle elämän aikana tapahtua on, että saa Jumalalta synnit anteeksi!

      • Aamenaamenaamen

        Aamen! Nimenomaan! Kaikki muu on toisarvoista.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

    • vanhempikaataja

      Me lestadiolaiset saamme anteeksi parannuskokouksissamme mitä tahansa olemmekin tehneet, siis aivan kaiken.

      • Muistuttaja

        No silloinhan te olette ihan Raamatun linjoilla!

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
        1 Joh 1:9

        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
        1 Joh 1:7


      • Havainnoitsija
        Muistuttaja kirjoitti:

        No silloinhan te olette ihan Raamatun linjoilla!

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
        1 Joh 1:9

        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
        1 Joh 1:7

        Velluthan ovatkin omasta mielestään, jumalasta seuraavia ylenevässä arvoasteikossa.


      • Pyhätotuus
        Havainnoitsija kirjoitti:

        Velluthan ovatkin omasta mielestään, jumalasta seuraavia ylenevässä arvoasteikossa.

        En tiedä mistään "velluista", mutta jokainen Jeesuksen oma kuuluu Jumalan pyhään papistoon.


      • Niinäitäkötarkoitat

      • 621
        Pyhätotuus kirjoitti:

        En tiedä mistään "velluista", mutta jokainen Jeesuksen oma kuuluu Jumalan pyhään papistoon.

        Tokihan sinä "vellut" tunnet, sehän on lempinimi yhdelle lestadiolaisuuden 21:stä haaraliikkeestä.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: "Sinä olet minun Jumalani."

      • Anonyymi

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa."


    • AamenkiitosJeesus

      Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.

    • AamenkiitosJeesus

      Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän."
      Joh 15:2

    • AamenkiitosJeesus

      Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      "mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

    • Anonyymi

      Tätä sanaa ei Teuvon sanavarastosta löydy:anteeksi!

    • Anonyymi

      Aamen aamen

    • Anonyymi

      Aamen aamen

    • Anonyymi

      KIITOS JEESUKSELLE!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe