En halunnut mennä armeijaan!

ptwavh

Vihasin koko armeijaa Olin siellä vankina en uskaltanut edes keskeyttää kun kotona oli konservatiiviset vanhemmat.

Kerran ampumaharjoituksissa mieleni teki ampua ylikersantti ja yliluutnantti, kun he olisivat makaneet kuolleena maassa olisi vielä pistimellä hakannut loputkin irti.

Ehkä siinä kohtaa olisin myös ampunut luodin päähäni?

Ruoka oli, oli kylmää oli pimeää minua kiusattiin ja simputettiin armeijassa.

Mitä jos olisi tappanut ne 2. kapiaista olisinko jo vapaa??

Nykyään käyn armeijan vuoksi psykiatrilla ja psykoterapeutilla. Valtio maksaa.

Suomi 100. Voi kauhistus.

7

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKkovaK

se on henkilökohtanen voi voi.
      tollasille vässyköille pitäis antaa jousipyssy.

• dkdkdiekfkfidiw

Et ole ainoa. Itse kävin intin 2008 ja olen sairastellut sen jlk mt ongelmia. Työelämässä en ole ollut koska en pysty enää nousemaan säännöllisesti vaan nukahtelen jopa 3-4krt peräkkäin aamuisin.

Jotain sairasta nykyisellään siellä intissä on. Ihminen joka ei kuulu porukkaan on siellä kiusaajien armoilla ja retuutettavana.

Minä löysin pelastustien Jeesuksesta ja olen 10v aikana jo suurimmilta osin päässyt eroon katkeruudesta ja vihasta sairasta valtiota kohtaan. Jaksamisia.

• oikeudenpuolesta

Armeija on syöpä. Sinne pakotetaan kaikki 18-30v vuotiaat mehet alistettaviksi. Sensijaan naiset, jehovan todistajat ja ahvenenmaalaiset ovat vapautettuja. SE ON VÄÄRIN!!

• HaluaaRäiskiä

Itse olisin halunnut aseen mukaan kotiin mutta en saanut...en tajua,miksi en? Tuhat paukkua olisi mukana ollut kiva...olisi voinut pitää edes kylillä vähän hauskaa...En tajua miksi armeija rajoitti ampumistani?

• oipoi

Voi voi, on se elämä kovaa jos ei ole äiti pyllyä pyyhkimässä ja joutuu tuntien some-paastolle.

• vbnbvnvn

Vielä 80-luvun lopulla kaveri joka sitten lomien jälkeen muissa maailmoissa ja kukaan ei tuolloin aavistellut huumeidenkäyttöä kun kovin harvinaista tuolloin eikä mitään tutkittu ja loppuun asti kyllä oli.

• Kiolfh

Jos viettää rikollisen elämää ja on poliisin tuttu, niin on melko todennäköistä, ettei inttiin edes joudu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13