Chempolis-Onko hyvä Firma??

Chempolis

Maksaako kunnon palkkaa??Tekeekö Chempolis hyvää tulosta??Tekeekö Chempolis hyviä tuotteita??Ja jos tekee,kuka on niitä ostanut??Mistä Chempolis saa rahaa??Onko Chempoliksen omistajat niitä TurboJuppeja,jotka ajavat bemarilla??Onko Chempoliksen isännillä GeeliTukka??Kuka on ollut töissä Chempoliksella??Onko pomot kivoja??Vai onko pomot parempia kuin muut??Entäpä FortelInvest??Mistä Fortel Invest ja Chempolis saavat rahaa??

9

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaava-

Osaavan yritysjohdon ansiosta terveeksi noussut yritys, tähyää nyt Intian markkinoille. Tarjoaa sopimuksen mukaisen tulon jokaisella tasolla.

• Persjalka

Sehän oli konkurssikypsä, valtion varoin pelastettiin.

• kakkaravoro

Pärjää niinkauan kun sipilä ja kepu päättävät valtion maksamista tuista, senjälkeen hei,hei ja kyllä se sipilän ahneus ja itselle jakaminen loppuu seuraaviin vaaleihin, jos ei aikaisemminkin

• huippufirma

Tottakai se on huippu-firma!Eihän Fortum muuten olisi sijoittanut Chempolikseen 10miljoonaa euroa,jos se olis joku konkurssikypsä pulju.

• onseporukkaaperkele

sekin sijotus sipilän painostuksesta

• eiKepueiKOK
        onseporukkaaperkele kirjoitti:

sekin sijotus sipilän painostuksesta

Laittakaa Googleen hakusanat
        Juha Sipilä Seura
        niin tulee pitkä tarina siitä, miten Sipilä on käyttänyt Suomen valtion tukia vuosikausia.
        Politiikka on lierointa touhua, mitä koskaan on ollut. Siitä ansiot Sipilälle ja Anne Bernerille.

Muistutan, että rikoksen suunnittelukin on rangaistava teko.
        Mitä muuta on esim. Liikenneverkkoyhtiö
        tai valtionyhtiöiden myynti ulkomaille. SOTE myös vaikuttaa täysin turhalta ja hyvin kalliilta hankkeelta. Samoin maakuntauudistus.

Ainoa tarkoitus noilla on luoda tilaisuuksia poliitikoille saada hämärää rahaa tai osakkeita.
        Suomalaistenmenotaso nousee uusiin korkeuksin sen jälkeen, kun perustetaan uusia ja täysin tarpettomia yrityksiä, ja sen jälkeen myydään ne yksityiselle, usein ulkomaiselle yritykselle.

Kukaan ei voi olla niin hölmö, että tekee tällaista vahingossa. Kyseessä on aina harkittu teko, josta hyötyy vain poliitikko itse.

Älkää hellllllvetissä valitko Sipilää enää uudelleen eduskuntaan!

• vitunleset

kerrotaan et intian kauppa tulee osakkeet nousee myydään ja osakkeet laskee ja duunari maksaa ja herrat nauraa paskasen naurun

• kuulaaohtaan

sehän on sipilän ja lestojen tapa tehdä rahaa

• Kepulifirma

Pitkämielinen veronmaksaja ja hyvävelikorruptio on tässä tapauksessa kyseessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe