Marxilaista opintomateriaalia

totws

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erttkkl

      RAAMATUSTAKIN LÖYTYY!


      Raamatun Ilmestykirjan 17.luvun selityksiä

      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Raamattu:"Autuas, joka uskoo Jumalaan, joka jumalattomankin vanhurskaaksi tekee!"
      Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla. Seitsemän leijonapäätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa, joilla leijonavaakuna, ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen." Pedon jat karhun jalkojen muotoiset." Ilmestyskirjan 17. luku. Pedon jalat Intia ja Sri Lanka kynnet ja taka jalat Taka Intia, Burma, jne.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Portto ratsastaa pedolla. Babylonia, jota kuvaavat portolla on pedon selän kohdalla.
      Ilmestyskirjan 17.luku Raaamtussa
      "1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."
      3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
      6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
      9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
      10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
      11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
      12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
      13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
      14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
      18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."
      vasemmistokunnat sypisi,piä!

      Kommunismi on puna-vihreä väriskeutta! rbotovat n´menneet seaisin joskus!

    • erttkkl

      HANKKIKAA ITSETUNTEMUSTA rAAMATUSTA!
      Raamatun Ilmestykirjan 17.luvun selityksiä

      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Raamattu:"Autuas, joka uskoo Jumalaan, joka jumalattomankin vanhurskaaksi tekee!"
      Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla. Seitsemän leijonapäätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa, joilla leijonavaakuna, ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen." Pedon jat karhun jalkojen muotoiset." Ilmestyskirjan 17. luku. Pedon jalat Intia ja Sri Lanka kynnet ja taka jalat Taka Intia, Burma, jne.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Portto ratsastaa pedolla. Babylonia, jota kuvaavat portolla on pedon selän kohdalla.
      Ilmestyskirjan 17.luku Raaamtussa
      "1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."
      3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
      6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
      9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
      10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
      11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
      12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
      13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
      14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
      18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."




      Raamatussa on kuvattu kommunismi:
      "Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa(materialismia!" Matteuksen Evankeliumi
      "Päämies, joka valhetta rakastaa, sen kaikki palveliat ovat jumalattomia!" Sananlaskut
      "Tyhmän sydän on vasemmalla puolen, eikä hän tunnusta Jumalaa olevankaan!" Sananlaskut
      Viimeisellä tuomiolla sijoittivat vuohet vasemmalle puolen! Matteuksen Evankeliumissa kuvattu.
      "Jumala muuttaa vihollisensa punaisiksi!" Raamattu
      Jumala on johdattanut värivalinnoissa!
      "Päämies, joka köyhää kansaa hallitsee on ahne karhu ja kiljuva jalopeura!" Sananlaskut
      Tuo on aivan Ilmestyskirjan 17. luvun pedon näköinen! Pedolla seitsemän leijonapäätä KeskiEuroopassa oleva vasallivaltuot. Itse peto noista seitsemästä, eli Itä Saksan alueelta oli Neuvostoliitto. Jalat Intia ja taka Intia . Sri Lanka pedon etujajan kynnet. Eli

      • erttkkl

        jATKUU
        ITSETUNTEMUSTA rAAMATUSTA
        "Päämies, joka köyhää kansaa hallitsee on ahne karhu ja kiljuva jalopeura!" Sananlaskut
        Tuo on aivan Ilmestyskirjan 17. luvun pedon näköinen! Pedolla seitsemän leijonapäätä KeskiEuroopassa oleva vasallivaltuot. Itse peto noista seitsemästä, eli Itä Saksan alueelta oli Neuvostoliitto. Jalat Intia ja taka Intia . Sri Lanka pedon etujajan kynnet. Eli ovat aivan Raamatun kuvaaman näköisiä!!!
        Marx'in ennustus ei toteutunut, eli Marx ei ole oikea profeetta, sillä ennustus:Espania on seuraava kommunistivaltio Neuvostoliiton jälkeen ei toteutunut! Toisaalta sosiaalidemokraattien filosofi Bernstein julisti Marx'in talousopit vääriksi!
        Jumal Aton, egyptiläinen jumala, josta voi johtaa laatusanan jumalaton

        Munkki fioronelaisen kolmas valtakunta eli Pyhän Hengen valtakunta on eri asia. Tuo on osaksi väärä tulkintakin, sillä Pyhän Hengen aikakausi alkoi jo v. 33 Ensimmäisenä Helluntaina, kun Pyhä henki laskeutui apostolien päälle ja alkoivat saarnata Evankeliumia! Raamatussa ei ole tuollaista jakoa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen valtakuntiin, vaan ainoataan Jumalan Valtakunta! Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Johanneksen kirjeen mukaan yhtäpitäväiset! Löytyy Vanhasta Kirkkoraamatusta v. 1776. !800-luvun lopulla odottivat kovasti tuota fiorenelaisen kuvaamaa kolmatta valtakuntaa, joka sekaantu saksalaisten komas valtakunta aatteeseen, joka oli aivan toisellainen opiltaan , eli Kaarle Suuren valtakunta oli ensimmäinen, Bismarkin toinen ja Hitlerin kolmas. Fiorenelaisellla tuo väärä jalo oli Isän valtkunta oli ensimmäinen Kristuksen tuloon asti ja Kristuksen valtakunta oli toinen ja arveli sen jatkuvan pitkälle historiassa, vaikka Jeesus Kristus sanoi:"Ellei Hän jeesus mene pois, ei Pyhä Hneki tule Teidän keskuuteenne!" Ja sitten Jeesus nousi ylös Taivaaseen ja lähetti Pyhän Hengen ensimmäisenä helluntaina apostoleille ja saarnavirka alkoi eli Pyhän Hengen valtakausi! Fiorenelainen väärin määritteli tuon alkavaksi myöhemmin, ja sitten alkoivan haihattelemaan, mutta pääasia unotui eli Jeesuksen Todistajana oleminen! Pyhä Henki todistaa Jeesuksesta Krtistuksesta. Löytyy Uudesta Testamentista!

        Merenkovski kirjoissaa Ylösnousseet jumala ja ntikristus eksytti venäläiiset tuohon komannen valtakunna aatteeseen. !


        Muhamettilaiset eksyivät Evankeliumista omille teilleen 600 luvulla. Muhamettilaiset olivat noita areolaisia, jotka olivat Saksassa 400 luvulla, ja jotka siirtyivät Espanian kautta Pohjois Afrikkaan ja sieltä Palestiinaan ja Arabian niemimnaalle 600-luvun alkuun mennessä. Tuolta se sai sitten tuo muhamettilaisuus alkunsa samalla teologisella opilla kuin areolaisuus.

        Marx oli saddukealainen. Saddukealiset eivät tunnusta jumalaakaan, vaan kiinnostuksen kohde on mammona. Tuo aate on hindulaisuutta. 1800 luvun lopulla oireilivat Pyhän Hnegen aikakuden olevan läsnä. Mutta kommunismi ei edusta Pyhää Hnekeä sillä saddukelaisuutta eli ei ole Pyhä Henki, sillä Pyhä Henki julistaa Evankeliumia!

        Jumala toivoo heidänkin pelastuvan ja alkavan uskomaan JEESUKSEEN!
        "Jumala oli Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti maailman kaikki synnit ja on sovintosaarnan säätänyt ja käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesusen nimessä synnit anteeksi! Ja on tuon vahvistanut herättämällä Jeesuksen Kristuksen kuolleista!" Uuden Testamentin mukaan.

        Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
        Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. .Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla.

        Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen.
        "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.


    • erttkkl

      Hyvä tieyää!
      K annattaako sitä lukea nuita, kun talo oh tulessa?Eikö oäisi parempi sammuttaa åao?
      Maailmanloppu näyttää sitten tulevan vuonna 2020! Ihmiset kuolevat atomivoimaloiden säteilyjen takia! Hiljainen kuolema, ei kukaan jäää kertomaan!? Syntyvyys alenee arviolta 6000 kuluvana vuotena 2017, kun
      viime vuonna 3000.
      Tuo niinkuin alaraja arviossa, sillä alkuvuoden 2017 tilastojen mukaan väheneminen kuluvana vuonna voi olla jopa 9000 eli 3 kertainen eli loppu voi tulla jopa nopeammin!
      Lastentulo loppuisi sen arvion mukaan jo vv.2018 - 2019.
      Tuon lopun voi välttää pysäyttämällä atomivoimalat!
      Suomi ollut viimeine terve saareke tuossa kehityksessä!

    • VOI_erttkkl_perkule

      Erttkkl: Etpä taida tietää yhtään mitään "atomivoimaloista". Tiesitkö että aurinkokin toimii "atomivoimalla" tosin se on mallia fuusio, fission sijaan. Ydinreaktioita eli atomivoimaa tapahtuu kokoajan ja jokapuolella, jopa sinussa itsessäsi tahdoit tai et. Lue, sivisty ja lopeta hölynpölyn jauhaminen. Jos ei olisi "atomivoimaa" ns vahvaa ydinvoimaa ei olisi sinuakaan, leviäisit maailmankaikkeuteen kuin Jokisen eväät metsikköön.

      • Anonyymi

        Huvittavaa. Onko tuo ajatusmaailma osa kommunismia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe