Mitä mieltä olette kumpi on parempaa?
omasta mielestäni Gambina on parempaa kylminä vuodenaikoina(lämmittää paremmin kun sade piiskaa tai tuulee navakasti). Oletteko nautiskelleet Jorma-viiniä, jonka voisi laskea myös ko. viinien kilpailijaksi. hinta ainakin on painettu alas
Sorbus vs. Gambina
4
1714
Vastaukset
- Kyyppi
Mitähän noilla mainitsemillasi juomilla on tekemistä viinin kanssa?
- jeppjeppp
no varmaan sitä tekemistä että kummatkin ovat viinejä gambina on väkevä hedelmäviini ja jorma on viini myös
- sananen
jeppjeppp kirjoitti:
no varmaan sitä tekemistä että kummatkin ovat viinejä gambina on väkevä hedelmäviini ja jorma on viini myös
Gambina ei ole viini, vaan punaisesta vermutista ja ginistä tehty juomasekoitus.
Jorma on väkeväksi viiniksi luokiteltu viininkaltainen juoma, joka on valmistettu hedelmistä ja/tai marjoista.
Viinien kanssa ei kummallakaan ole juuri mitään tekemistä. Toki noilla nuppinsa saa sekaisin, mutta nautiskelusta puhuva on menettänyt otteensa todellisuuteen.
Kuka mistäkin nauttii. Viini on kuitenkin viiniä ja viininkaltainen alkoholisekoitus jotain muuta.
Tulkoon paljastetuksi myös totuus: tänä iltana olen nauttinut alkoholia erinäisiä määriä enkä ole suinkaan selvin päin. En kuitenkaan ole juonut pisaraakaan viiniä. Sille nautinnolle on aikansa ja paikkansa vaan ei nyt.
- onko suu tuohesta ?
Maku asioistahan ei voi kiistellä. Viikon vanha maksalaatikko ja Soppa -> tädellinen balanssi spyttassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762