Huutokaupassa oli tuote ja oletan että tuotteet siellä on ehjiä ja toimivia, joskin sitten
huomasin maksessani ja voittohuudon jälkeen käännöksestä tekstin:
kunto: Osat tai ei toimi
Myyjän huomautukset: " Tarjottu kohde on asiakkaan rekrytoija. Sekä pakkauksessa että itse tuotteessa voi olla jälkiä ja / tai vaurioita sekä teknisestä että optisesta tyypistä. Mahdollisesti toimituksen laajuus on puutteellinen. "
Onko kellään kokemusta tälläisestä tuotteesta?
Käsittääkseni mitään kodinkoneita ei sentäään rikkinäisenä myydä ebayssa
vaikka kai sekin ihan mahdollista. Eikös silloin olisi joku lausele "varaosiksi"
Tuossa kyllä saa myyjältä kysellä, mutta ensimmäistä huutokauppaa tehdessä en
ajatellut edes että kyse voisi olla rikkinäisestä tuotteesta..ehkä olen väärässä ja
kyse on todellakin vain asiakkaan palauttamasta laitteesta, joka toimii.ja ehkä
joku kahva tai muu siinä laitteessa rikki?
Laittelin kyselyn jo myyjällekkin mutta ihan kokemuksia onko kellään tälläistä
No pitää lukea ja kysellä jatkossa.. Isosta summasta ei ole onneksi kyse ja ainut
on jos laite ei toimi niin lähtee viemään romikselle itse. arvo 10eur ostos.
postikulut 12e .. Oppia ikä kaikki... kokemuksia mielenkiinnolla evay huutokaupasta
otetaan vastaan..
ebay huutokauppa Osat tai ei toimi
ebay-huutaja
1
87
Vastaukset
- ebay-huutja
Selvis.. eli tuo hieman google käännöksessä harhaanjohtava, eli tuote on palautettu koska asiakas ei ole pitänyt siitä sain vastaukseksi. Siis ostaminen on ok. Nyt vain odotan onko näin kun laite saapuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758