Tuletko Jeesukseen

rakkaudentie

Mitä sinä ihminen tahdot elämältä ? Tahdotko rakkautta, jonka Jeesus antaa taivaan kartanoista, elävää vettä, joka virkistää sinun Hengellistä minääsi?
Hän antaa sinulle Voiman tehdä työtä ja rakastaa.
Mitä on se rakkaus, joka tulee ylhäältä, se on rakkaus lähimmäistä kohtaan tehdyt teot.
Teot koostuvat niistä teosta, mitä varten sinut koeteltiin ja kasvatettiin, että sinussa olisi se Jumalan tuli, joka ei sammu.

Mikäli et tunne itsessäsi palavaa Henkeä, joka koostuu sinun nöyryydestäsi Jeesuksen edessä.
Teetkö tehtäväsi antaen kaiken kunnian Jeesukselle?
Jeesus puhui viisaista ja tyhmistä neitsyistä, toiset ottavat aina lisää Herralta öljyä lampuunsa ja heidän valonsa loistaa, että kaikki sen näkevät.
Mutta he, jotka lypsävät toisen öljystä itselleen, he eivät suostu ottamaan öljyä suoraan Herralta.

Miksi sinä ihminen olet itsekäs ja itsekeskeinen, etkä suostu näkemään?
Tie, joka on jokaisella henkilökohtainen, kanna taakkasi yksin Jeesuksen eteen vieden.
Älä sälytä sitä toisten kannettavaksi.
Vaikka Jeesus heikkoja kannatteleekin Hän haluaa sinun kasvavan vastuuseen.
Jeesuksen edessä vastuun kantajaksi, usko vahvistuu, vain uskon askelista.
ei vaan niin, että käytämme hyväksi heitä, joilla on usko , joka kantaa.
Rakkaus rakentaa ja rakentuu siitä millä tavoin sinä uskossa annat Jeesukselle ne heikkoudet, jotka sinussa on.
Jeesus pitää sinusta huolta, ellet sinä itse Häntä hylkää.

Johannes ev. 6: 27, 35, 39

27. Älkää hankiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan joka pysyy hamasta iankaikkiseen elämään ja
jonka ihmisen Poika on teille antava; sillä hänen on Isä, Jumala itse sinettinsä pannut."

35. Jeesus sanoo heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, ei se koskaan isoa,
Ja joka uskoo minuun, ei se koskaan janoa.

39. Minun lähettäjäni tahto on se, että Minä kaikista niistä, jotka Hän on minulle antanut, en
kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.


Jaakobin kirje 3: 17-18

17. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensinäkin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa,
täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, eikä teeskentele.

18. Vanhurkauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

Matteus ev. 7: 7, 8, 12, 14

7. Anokaa niin teille annetaan; etsikää niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

8. Jokainen anova saa, etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

12. Sen tähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän , tehkää te myös samoin
heille; sillä tämä on laki ja profetat.

14. Mutta portti on ahdas ja ti kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

14

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaudentie

      Mikä on sinun tiesi kysymyksiä sisältäsi ?
      Koska Jeesus tuntee sinut täysin , mikä sen tekee,että ajatuksesi ja mielen kuvituksesi eivät pysy sillä raiteella, millä sen pitäisi pysyä.
      Jeesusken rakkaus pitää sinun ajatukset hallinnassa, ja saat selkeän kuvan siitä mikä on totta ja mikä mielikuvituksen tuotetta.'

      Rakkaus Jeesukseen korjaa sydämmesi ja psyykkeesi, psyykkeen tasapaino riippuu siitä mikä on mielen ajatus.
      Hyvän ja pahan tasapainosta, jos pahat ajatukset ovat tehneet tilaa sille, kuinka ratkaiset oman ajatus mailmasi kautta.
      Suureneeko, vai pieneneeköoma asemasi?

      Valehteletko itsellesi ja lähimmäisillesi, totuus ei pala tulessakaan?
      Valhe vie tuhoon älä kulje vääryydessä, vaan kuje totuudessa, totuus on Jeesuksessa.
      Mutta valhe on perkeleestä.
      Jos tahdot Jeesuksen jäljessä kulkea, kiellä itsessäsi kaikki epärehellisyys.

      Mielen tasapaino on silloin vapaus ja voima Kristuksessa..
      Älä uuvu totuuden tuomisessa se voittaa ainoastaan, koska Kristus vei väärät teot ristille.
      Mukaudu siihen mitä Raamarru sanoo: ja tee parannusta, että pääsisit parannuksen kautta vapauteen.
      Vaikeuksien kautta voittoon. Jeesuksen taivaallinen rakkaus sulattaa pelon ja antaa rauhan.

      Rauha tulee sinulle lahjaksi, koska rakkaus on rauhan antaja.
      Iloitse koska Jeesus on kaikessa ilman, että sinun tarvitsee muuta, kuin taivuttaa tahtosi Herran tahtoon.
      Ihminen itse ja hänen omat ajatukset , ovat esteenä omalle parantumiselle psyykkeen alueella.
      Kukaan ei voi syyttä ketään toista omista valinnoista.
      Siksi, jokainen vieköön oman taakkansa Herran Jeesuksen eteen.
      Koska hän tuntee sinut ja Hän vain voi auttaa.

      1 Paavali korintolaisille 5: 7

      7. Pankaa poissa vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikaina, niinkuin te olettekin
      happamattomat:; Sillä meidän pääsiäis lampaamme Kristus on teurastettu.

      Markus ev. 5:16- 19

      16. Niin kertoivat näkijät: mitä oli tapahtunut riivatulle ja kuinka sikojen oli käynyt.

      17. Ja he aikoivat pyytää häntä poistumaan heidän alueeltaan.

      18. Ja heidän auessaan venesee pyysi riivattu olla hänen kanssan.

      19. Mutta hän ei sitä sallinut, "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja
      Herra on sinulle tehnyt ja hän on sinut armahtanut.

      Johannes ev. 7: 37-38

      37. Mutta juhlan viimeisenä päivänäJeesus sanoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa , niin
      tulkoon minun tyköni ja juokoon;

      39. Joka uskoo minuun, hänen sisimmässään on , niinkuin Raamattu sanoo: juokseva
      elävän veden virrat.

    • Rakkaudentie

      Haluatko sinä ymmärtää heitä, jotka sinne sivuun jäävät , eivätkä ole esillä?
      Onko heidä jäätävä huomiotta, vai otetaanko heidät huomioon?
      Kukaan ei ole arvoton, Jeesuksen silmissä.
      Jokainen, joka tahtoo Jeesuksen eteen, lähtee samalta viivalta.
      Edeten ja kasvaen Raamatun mukaan.

      Toiset ovat voimakas tahtoisia heidän kohdallaan Herra taivuttaa heitä omaan tahtoonsa, koetellen heitä monella eri tavoin, kunnes he taipuvat.
      On nöyriä, jotka käyvät heti parannukseen ja uskovat ja pelkäävät Herraa , niinkuin pitääkin, koska Herran pelko on viisauden alku.

      Mikä johdattaa sinua oma mielesikö ja omat ajatuksesi, vai Jeesus?
      Mielesi ja ajatuksesi, vievät sinua kohti kompastuksia, ja uskosi horjuu.

      Mutta, jos uskot Jeesuksen johdatukseen ja pysyt siinä saat todellisen kasvun, joka johdattuu ylhäältä uudesti syntymiseen.
      Se tapahtuu Herran ajalla ei silloin, kun tulit uskoon.

      Raamattu opettaa sinua siinä, mitä sinun tulee tehdä, ja missä kasavaa.
      Ole ahkera Sanan lukija, että sinusta tulee Sanan tekijä.
      Moninkertaisesti voit hairahtua, kaatua, ja jälleen nousta, Herran tuella pysyt pystyssä.

      Jokainen ihminen on synnissä, kunnes tahdon taipumisen myötä, kasvat ymmärykseen.
      Sinä älä jää ristin juureen, vaan jatka matkaa tie on kapea itsensä kieltämisen tie.
      Sen kapean tien päässä synnyt uudesti ja sitten alat vartioida ajatuksiasi ja tehdä niistä parannusta.
      Siksi Herra etsii heitä, jotka koko sydämmisesti Häntä rakastavat ja täyttävät Herran tahtoa.

      Luukas ev. 17: 19- 21

      19. Hän sanoi heille: nouse ja mene" Sinun uskosi on sinut pelastanut."

      20. Ja fariseukset kysyivät hänetä, Milloin Jumalan valtakunta on tuleva? Vastasi Hän heille ja
      sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla.

      21. Eikä voida sanoa: "Katsokaa täällä se on , tahi: Tuolla; katsokss sillä Jumalan valtakunta
      on sisäisesti teissä.

      Johanneksen ev. 7: 37- 38

      37. Mutta juhlan viimeisenä suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: Jos joku janoaa
      tulkoon minun tyköni ja juokoon .

      38. Joka uskoo minuun, hänen sisällänsä on, niinkuin Raamattu sanoo, juoksevan elävän
      veden virrat.

      Ilmestys kirja 5: 7-8 ,10

      7. Ja hän otti kirjan valtaistuimella istuvan oikeasta kädestä.

      8. Ja kun se ili ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa, ja kasikymmentänejä vanhinta
      lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat
      täynnä suitsutuksia, jotka olivat pyhien rukoukset.

      10. Ja tehnyt heidät meidän Jumalamme papeiksi, ja he tulivat hallitsemaan maanpäällä.

      • Biblia, eli lestadiolaisten vanha Raamattu kääntää Johannes 7:38. vielä terävämmin: Joka uskoo minun päälleni, niin kuin Raamattu sanoo, hänen kohdustansa pitää vuotaman elämän veden virrat.


    • 19 "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. 20 Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. 21 Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi.
      22 "Silmä on ruumiin lamppu. Jos silmäsi on terve, koko ruumiisi on valaistu. 23 Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!

      24 "Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.

      Jumalan huolenpito

      25 "Sen tähden minä sanon teille: älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? 26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! 27 Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa?
      28 "Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. 29 Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä. 30 Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!

      31 "Älkää siis murehtiko: 'Mitä me nyt syömme?' tai 'Mitä me juomme?' tai 'Mistä me saamme vaatteet?' 32 Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä. 33 Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. 34 Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.

      Hyväksyminen-tuomitsemattomuus-kiitollisuus-rauha ,

      • Tavoitteletko , omistatko tai pidätkö kovastikkin huolta omaisuudestasi? Oletko pakana?


    • turhavaivaoppisieiuppoa

      Runoilija on palannut syysretkiltään keskuuteemme!

    • Rakkaudentie

      UUvutko itsesi kanssa ja näet vai, kuinka lähimmäisesi toimivat väärin?
      Alat arvostella ja tuomita heitä miksi näin tapahtuu?
      Koska peilaat itseäsi ja katsot heitä itsesi kautta, jos katsot iseesi näet saman itsessäsi saman vian, ehkä vielä suurempana.
      Etkö käsitä, sinun tulee tehdä parannusta omista synneistäsi.
      Sinä et ole vastuussa, toisista , vaan itsestäsi.
      Eväitä saat Raamatun Sanasta, lue Raamattua että kasvat ymmärrykseen.

      Isä Poika ja Pyhä Henki ovat sama yksi, koska kukaan heistä ei taistele toistaan vataan.
      Tee tiettäväksi se, ettet, voi olla ilman isää et Poikaa, etkä Pyhää Henkeä.
      Kaikki muu on vaivaa ilman rakkautta, mailama ei anna sinulle mitään jatkuvaa.

      Sinä pysy paikallasi ja pysähdy Raamatun ääreen ja anna Pyhän Hengen johdattaa.

      Käänny poissa pahosta teoistasi ja ajatuksistasi. Anna anteeksi älä taivu katkeruuteen äläkä vihaan,
      Mikä on sinun ajatus mailmasi saastutti, ei Herra sinulle pahoja ajatuksia sinnulle syötä, eikä sairauksia anna , vaan se on itse perkele.

      Tahdotko tulla koknaisvaltaisesti suursiivoukseen sisäisessä mailmassa.
      Näe ja taivuta tahtohtosi, että siäinen minäsi tulisi Jeesuksen eteen.
      Mikään paha ei kuulu sinulle.

      Uskovalle kuuluu valo, eikä pimeys uskovan sydämmen tulee lähteä parannukseen kaikilta alueilta.
      Mitä sinua hyödyttää sättiä ja olla vihamielinen taivuta tahtosi.

      Paavali kir. Roomalaisille 7: 4- 6

      4. Niin, veljeni , teidätkin on kuoletettu laissa Kristuksen kautta, tullaksenne toisten omiksi,
      Hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.

      5. Sillä, kun olemme lihan vallassa, synnin himot, joka laki herättää, vaikuttavat meidän
      jäseniimme, niin että kannoimme hedelmää kuolemalle.

      6. Mutta me olemme irti laista, ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin, että
      palvelemme Jumalaa Hengessä,uudessa tilassa emmekä kirjaimen varassa.

      ilmestys kirja 5: 9 -10

      9. Ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avamaan sen
      sinetit, sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista
      sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista .

      10. Ja tehnyt heidät meidän Jumalamme kuningkaiksi ja papeiksi, he tulevat hallitsemaan
      maanpäällä."

      Johanneksen ev. 6: 62- 63

      62. Miten sitten, jos saatte nähdä ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän ennen oli!

      63. Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä, ne sanat, jotka minä ole teille
      puhunut, ovat Henki ja elämä.

      • 1234567---

        1000-vuoden jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.


    • Pakanamaankartta

      Sanahelinää kaikki.

      • NotrandombutKingdom

        Sanahelinäähän se onkin ennenkuin päätät itse kulkea sitä tietä, mistä "rakkaudentie" kirjoittaa.

        On helppo heittää tuollainen "pikku" komentti ja sitten lymytä. :)
        (vähän niinkuin kivellä heittäis ja äkkiä karkuun)

        Salli minä kommentoin, koska ymmärrän täysin kommenttisi, MUTTA salaisuus on todellakin tuolla Tiellä miksi Jeesus (avain Jumalan luo) itseään raamatun sanassa nimittää.

        Totuus tekee sinut vapaaksi. Tattadaa! Tässä ei ole kaikki. Kunpa vain tietäisit, kunpa vain muistaisit...

        Rukoilen, että Jeesus ilmaisee itsensä sinulle. ;)

        Tulee aika ja keskustelemme tästä. Olkaa siunatut kaikki lukijat ja kirjoittajat.

        Meillä on ihmeellinen Herra, Jumala, joka rakastaa meitä ja kyllä tämä helinä on hänen luomaansa aivan niinkuin sinä ja minäkin.

        Kaikella on aikansa auringon alla, turhuuttako kaikki? Ei vaan Jumalan suurta lahjaa, kiitä elämästä, siitä on kyllä hyvä aloittaa.

        Niin ja kiitos että luit tämän.


    • Rakkaudentie

      Oletko sinä vapaa Jeesuksessa, onko sinulla Jeesusta?
      Onko sinulla käsitys, että hän on kaukainen, sinä rukoilet Jeesusta ja Hän ei kuule, ei näe, eikä kuule, eikä tunne sinua.
      Olet väärässä Jeesus on pikkutarkasti tietoinen kaikesta, Hän tuntee sinut täysin.
      Silloin et myöskään voi häneltä salata mitään.
      Synti, joka sinussa onkin, vain siitä kiinni mitä sinä tahdot pitää sen itselläsi tai taivuttaa tahtosi ja luopua siitä.

      Sinä tunnet yksinäisyyttä turhaudut koska sinulta puutuu johtolaka ja mielenkiinto.
      Jeesus antaa sinulle uutta, jos niin tahdot, vapaudu Jeesuksessa Hänen kauttaan tulee ilo ja vao.
      Mielenkiinto uutta kohden on rikasta ollaJeesuksessa.
      Hänen läsnä olonsa on tärkeintä mitä voi olla, voit rakentua Jeesuksessa.
      Uudeksi koska, mikään sellainen , joka mielen musertaa ei kuulu sinulle.

      Sinulle kuuluu vapaus Kristuksessa Hänen lämpö ja läheisyys.
      Ei mikään maallinen voi korvata taivaallista, erikoisesti Jumalan työ
      lähimmäiselle on se, joka antaa sisällesi uutta valoa.

      Älä koskaan tyrkytä kenellekkään uskoa, vaan näytä hänelle itsesi ja vapautesi ja valosi.
      Se tekee enemmän työtä, kuin tuhat sanaa.
      Rukous voi paljon rukoile Isä- meidän rukous Jeesuksen nimessä aamulla perhekuntasi ja itsesi puolesta ja illoin esirukous lastesi puolesta, joita olet liittänyt siihen.
      Raamatun Sana alkaa kirkastua sinulle, mitä Herra Hengessä sinulle kirkastaa.'
      Silloin olet kasvanut poissa itsekeskesisyydestä ja järjen päätelmistä.
      Sana on tarkoitettu Hengen ruuaksi siksi, ole avoin Sanan vaikutukselle, rakkkaus rakentaa.

      1 Paavali Kor. 6: 19- 20

      19. Vai ettekö tiedä, että ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on joka te
      olette saaneet Jumalata, te ette ole itsenne omat?

      20. Sillä te olette kalliisti ostetut kirkastakaa siis Jumalaa ruumiissanne.

      Juudan kirje 3

      3. Rakkaat! Kun minulla on harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme,
      tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teiä kilvoittelemaan sen usko puolesta,
      joka kertakaikkiaan on pyhille annettu.

      Matteus 11: 25- 27

      25. Siihen aikaan Jeesus jouti puhumaan sanoen: "Minä ylistä sinua Isä, taivaan ja maan
      Herra, että olet sallannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut nämä
      lapsenmielisille.

      26. Niin Isä, sillä näin on sinulle hyväksi nähnyt.

      27. Kaikki on Isäni antanut minun hallintaani, eikä kukaan muu tunne Poikaa muu, kuin
      Isä, eikä Isää tunne muu, kuin Poika ja se , kelle Poika hänet tahtoo ilmoittaa.

      • lopetajotyrkytys

        niin älä tyrkytä !

        taas kerran ymmärtämättömälle muistutus, tämä EI ole saarnapalsta, onko se vaikeaa käsittää!


    • Tunturista.on.puhe

      Minun pitäisi löytää pappa-tunturi, asiallinen ei ylihinnoiteltu.
      Sellaisen minä tahdon elämälleni, pääsisi kulkemaan polkuja syviä.
      Romulla en tee mitään, kalliilla ostan taas ennemmin auton jne.

    • Rakkaudentie

      Jeesus on rakkaus ei laki vaan lain täyttymys.
      Lakihenkiset mitä he ovat sellaisia uskovia, joilla on ihmis käskyjä ja niisä puuttuu Henki ja Hengellisyys.

      Jumalan anttamma rakkaus on kaunista mutta myös ojennusta vääristä ajatuksista ja ennenkaikea teoista.
      Jokainen, joka uskoo tulisi käydä parannukseen Jeesuksen edessä usko, joka on vain sanoja ilman tekkoja.
      Etsi sinäkin Raamatun totuutta ja pyri ymmärykseen mitä sinun tulee tehdä, että pääsisit sisälle Jumalan vatakuntaan.
      Moni jää ristinjuureen synteineen eikä käsitä, kun parannus on tehty jatketaan matkaa.
      Totuus, joka lähtee Sanasta ei pala tulessakaan totuus on teoissa siksi valhe mielellään tulisi koska se on helpompi tie.
      Raamatun mukaan eläminen on taistelua sinun omia heikkouksia vataan-
      Mutta, kun jaksat taistella ja vidä kaikki virheesi Jeesuksen eteen on tiesi voitokasta.

      Jokainen , joka uskoo koko sydämmestä hän on uudesti syntynyt ylhäältä ja vilpiä hänessä ei ole.
      Älä ole toisten uskosta riippuvainen, älä pyri roikkumaan kenessäkään muissa, kuin Jeesuksessa.
      Jumalan puhdistus alkaa seurakunnista ja sen sisältä uskovista.
      Älä riko käskyjä älä paaduta sydäntäsi ja usko olevasi synnitön ei ole synnitöntä paitsi Jeesus Kristus .

      Pysy uskollisena Jeesukselle ja Sanalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe