Sinä joka pyöräilet jalkakäytävillä

huomioi_muut

Jättäisitkö varmuuden vuoksi seuraavalla kerralla lähtiessäsi liikkeelle sen polkupyöräsi kotiin parkkiin, ihan vain oman ja muidenkin tiellä liikkuvien turvallisuuden parantamiseksi.
Olet jalkakäytävillä pyöräillessäsi ilmeinen vaaratekijä vaikka sitä itse et huomaa tai ymmärrä

22

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViikkarinVili

      Säveltäjänkadulla, Porissa, pyöräilee joku vanhempi epäsiistinnäköinen mies aina keskellä katua vaikka vieressä menee leveä pyörätie. En ihan aina ymmärrä miksi. Ehkä sen aivoissa ei enää kulje kuin ilma korvasta korvaan.

      • Tosikuposi

        Kyllähän 11-vuptias saakin pyöräillä jalkakäytävällä. Turha syyllistää lasta.


    • poljenpoljenpoljennn

      Soita turpaasi jos jotain sattuu, älä vingu etukäteen.Ketään ei kiinnosta sinun tunteesi, ne ovat oma asiasi jos pelottaa jalkakäytävällä niin jää kotiin.Ajan 100% varmasti jalkakäytävällä ja aivan niin lujaa kuin kiinnostaa.

      • hevosnaamallistamatkaa

        Oikea periaate.
        Ajonopeus tietysti tilanteen mukaan.


      • huomioi_muitakin

        Elikkä tyyliin älykännykkä kädessä risteyksessä fillarilla ylittäen katu suojatietä pitkin sivuilleen katsomatta, näinhän se porilainen toimii, ja ajaa vielä lujaa, omasta tai muiden turvallisuudesta ajattelematta, kuten tuli ylempänä todettua et asiaa huomaa tai ymmärrä, ajattelet varmaan itse liikennettä seuraamatta että se kulman takaa tuleva autoilija osaa odottaa sinun yhtäkkiä ilmestyvän eteensä, polkupyörä kun tulee taluttaa jalkakäytävällä ja sen jatkeena olevalla suojatiellä.

        sinä ajat jalkäytävällä sitten niin lujaa kuin kykenet, aivoja käyttämättä,
        sehän ei ole porissa mikään uusi asia ... ongelmahan on vain omasi
        kova on siis uhosi, olisipa järjenkäyttösi myös samaa luokkaa!


      • asiahaneisinullekuulu
        huomioi_muitakin kirjoitti:

        Elikkä tyyliin älykännykkä kädessä risteyksessä fillarilla ylittäen katu suojatietä pitkin sivuilleen katsomatta, näinhän se porilainen toimii, ja ajaa vielä lujaa, omasta tai muiden turvallisuudesta ajattelematta, kuten tuli ylempänä todettua et asiaa huomaa tai ymmärrä, ajattelet varmaan itse liikennettä seuraamatta että se kulman takaa tuleva autoilija osaa odottaa sinun yhtäkkiä ilmestyvän eteensä, polkupyörä kun tulee taluttaa jalkakäytävällä ja sen jatkeena olevalla suojatiellä.

        sinä ajat jalkäytävällä sitten niin lujaa kuin kykenet, aivoja käyttämättä,
        sehän ei ole porissa mikään uusi asia ... ongelmahan on vain omasi
        kova on siis uhosi, olisipa järjenkäyttösi myös samaa luokkaa!

        Fillaria ei tarvitse taluttaa, varsinkaan jos pyörätie jatkuu suojatien jälkeen jolloin voi huoletta ajella ylitse.Mitä fillarilla tekee jos sitä vain taluttaa? Minä ainakin ajan niin lujaa kuin pääsen silkasta ajamisen ilosta.Omapahan on asiani.

        Muiden ajamiset ja muutkaan asiat eivät sinulle kuulu, joten miksi vouhkaat edelleen palstalla fillareistasi? Huolehdi omista asioistasi,typerys.


      • valinta_on_omasi
        asiahaneisinullekuulu kirjoitti:

        Fillaria ei tarvitse taluttaa, varsinkaan jos pyörätie jatkuu suojatien jälkeen jolloin voi huoletta ajella ylitse.Mitä fillarilla tekee jos sitä vain taluttaa? Minä ainakin ajan niin lujaa kuin pääsen silkasta ajamisen ilosta.Omapahan on asiani.

        Muiden ajamiset ja muutkaan asiat eivät sinulle kuulu, joten miksi vouhkaat edelleen palstalla fillareistasi? Huolehdi omista asioistasi,typerys.

        Kirjoitin tosin jalkakytävästä jolla 12 vuotta täyttäneen tulee taluttaa polkupyöräänsä, ja mitähän järkeä on älykännykkä kädessä mitään muuta näkemättä, johan siinä pitäisi itsesikin olevasi vaaratekijä sekä itsellesi että muille liikkujille.

        Mutta hyvä että olet huomannut jotta törppöilysi polkupyöräsi kanssa on taas aiheena porin alueen asiana, merkkaa sitä ettet ymmärrä liikennesääntöjä.
        Asiahan ei tietysti kuulu minulle kuinka lujaa ajalet, mutta silloin kun sattuu käymään siten että se kova vauhtisi päättyy kuin seinään, saatan saada luea siitä SK:sta jotta joku törttö pyöräilijä on suojatiellä kännykkä kädessä ajellessaan törmännyt autoon. Typeryksenä luen tuosta töpeksinnästäsi, ei minun tarvitse miettiä oletko loukkaantunut pahemminkin, sehän on vain oma ongelmasi.
        Tällä palstalla voin kirjoitella töpeksinnästäsi liikenteessä, suurimman huvituksen saa kun sinulla saattaisi olla kevyenliikenteen väylä käytössäsi muutaman metrin päässä.
        Muiden ajamiset eivät kuulu minulle, mutta on hubaa seurata porilaista pyöräilijää mm. pujottelemassa keiloja (lue: ihmisiä) jalkakäytävällä vaikka vieressä olisi tyhjä katu jolla voisi ajaa keiloja väistämättä, pujottelematta suoraan.

        Miksi vouhkaan fillareista, koska joidenkin fillaristien töpeksintää on niin huvittavaa seurata varsinkin porissa, sinä olet ilmeisesti yksi näistä töpeksijöistä joita olen saanut nauraa liikenteessä


      • miksetjotajua
        valinta_on_omasi kirjoitti:

        Kirjoitin tosin jalkakytävästä jolla 12 vuotta täyttäneen tulee taluttaa polkupyöräänsä, ja mitähän järkeä on älykännykkä kädessä mitään muuta näkemättä, johan siinä pitäisi itsesikin olevasi vaaratekijä sekä itsellesi että muille liikkujille.

        Mutta hyvä että olet huomannut jotta törppöilysi polkupyöräsi kanssa on taas aiheena porin alueen asiana, merkkaa sitä ettet ymmärrä liikennesääntöjä.
        Asiahan ei tietysti kuulu minulle kuinka lujaa ajalet, mutta silloin kun sattuu käymään siten että se kova vauhtisi päättyy kuin seinään, saatan saada luea siitä SK:sta jotta joku törttö pyöräilijä on suojatiellä kännykkä kädessä ajellessaan törmännyt autoon. Typeryksenä luen tuosta töpeksinnästäsi, ei minun tarvitse miettiä oletko loukkaantunut pahemminkin, sehän on vain oma ongelmasi.
        Tällä palstalla voin kirjoitella töpeksinnästäsi liikenteessä, suurimman huvituksen saa kun sinulla saattaisi olla kevyenliikenteen väylä käytössäsi muutaman metrin päässä.
        Muiden ajamiset eivät kuulu minulle, mutta on hubaa seurata porilaista pyöräilijää mm. pujottelemassa keiloja (lue: ihmisiä) jalkakäytävällä vaikka vieressä olisi tyhjä katu jolla voisi ajaa keiloja väistämättä, pujottelematta suoraan.

        Miksi vouhkaan fillareista, koska joidenkin fillaristien töpeksintää on niin huvittavaa seurata varsinkin porissa, sinä olet ilmeisesti yksi näistä töpeksijöistä joita olen saanut nauraa liikenteessä

        Kuten jo todettu, muiden ajamiset ja asiat eivät kuulu sinulle.

        Lupia ei sinulta tarvita, eikä niitä kysytä.

        Oliko muuta epäselvää vielä?


      • valinta-omasi
        miksetjotajua kirjoitti:

        Kuten jo todettu, muiden ajamiset ja asiat eivät kuulu sinulle.

        Lupia ei sinulta tarvita, eikä niitä kysytä.

        Oliko muuta epäselvää vielä?

        No enpä minäkään kysele lupia saanko nauraa toilailuillesi liikenteessä, sitähän olen koko ajan yrittänyt kertoakin sinulle jo aloituksesta lähtien, vaikka sitä et ole ymmärtänyt tai huomannut jonka myös aloituksessani jo totesin.
        Ei mulla ole mitään epäselvyyksiä ole, mites sulla, jäikö vielä jotain pelkotiloja selän takaasi hymiltäväksi.

        että en itsekään kysele lupia selkäsi takana nauramiselleni ... muiden ajamiset eivät minulle kuulu mutta näkyvät ja kaikki töppäilyt vasinkin saattavat olla huvittavia kun järkeä käyttämällä ne olisi voinut välttää, Mutta valinta on toki vain omasi, väärä valintasi tekee muille nauramisesta töpistäsi muille niin helpoksi


      • ajansataajalkkiksella
        valinta-omasi kirjoitti:

        No enpä minäkään kysele lupia saanko nauraa toilailuillesi liikenteessä, sitähän olen koko ajan yrittänyt kertoakin sinulle jo aloituksesta lähtien, vaikka sitä et ole ymmärtänyt tai huomannut jonka myös aloituksessani jo totesin.
        Ei mulla ole mitään epäselvyyksiä ole, mites sulla, jäikö vielä jotain pelkotiloja selän takaasi hymiltäväksi.

        että en itsekään kysele lupia selkäsi takana nauramiselleni ... muiden ajamiset eivät minulle kuulu mutta näkyvät ja kaikki töppäilyt vasinkin saattavat olla huvittavia kun järkeä käyttämällä ne olisi voinut välttää, Mutta valinta on toki vain omasi, väärä valintasi tekee muille nauramisesta töpistäsi muille niin helpoksi

        Siinähän naureskelet.Hulluilla on halvat huvit, idiooteila ilmaiset,tosin en ole varma kunpaan kategoriaan kuulut.Samapa tuo silti.
        Minun valintani on oikea.
        Naura sinä, minä ajan!


      • Olet-sinä-kova-poju
        ajansataajalkkiksella kirjoitti:

        Siinähän naureskelet.Hulluilla on halvat huvit, idiooteila ilmaiset,tosin en ole varma kunpaan kategoriaan kuulut.Samapa tuo silti.
        Minun valintani on oikea.
        Naura sinä, minä ajan!

        "Naura sinä, minä ajan!"


    • 80prossaninvalidi

      Minä ajan invapyörällä sun yli, kun seuraavalla kerralla kohtaamme.

      • Turhaauhoa

        Ei voi tietää kuka oli kirjoittaja.


      • 100pros-aivottomalle

        entäs jos törmäätkin autooni kohdatessamme ... yrittäessäsi ajaa myös autoni yli


      • Romusiromuttuulisää
        100pros-aivottomalle kirjoitti:

        entäs jos törmäätkin autooni kohdatessamme ... yrittäessäsi ajaa myös autoni yli

        Autosi tulee entistä romummaksi.


      • Aikaleveä

        Onko invapyörä sellainen vempele jossa on kaksi pyörää edessä, tai kaksi pyörää takana?
        Sellaisen olen joskus nähnyt ja vammainen oli ”kuskina”.


      • PerseenSutia

        Mää kyl pieren sun päälle, jos kohralle osut.


      • johan-avauduit
        PerseenSutia kirjoitti:

        Mää kyl pieren sun päälle, jos kohralle osut.

        Ottaako noin koville kun et tiedä kaduilla liikkuessasi kuka se oikein nauraa toilailullesi,
        onko niitä enemmänkin jotka hymyilevät, nauravatko ne sinulle selkäsi takana
        Ikävä tunne varmaan, mutta sitten piereskelet, tunnemme sinut paremmin hajusta ja sinä edelleen piereskellessäsi pähkäilet jäikö tuo nyt nauramaan selkäsi taakse


      • pölhöjäriittää
        Aikaleveä kirjoitti:

        Onko invapyörä sellainen vempele jossa on kaksi pyörää edessä, tai kaksi pyörää takana?
        Sellaisen olen joskus nähnyt ja vammainen oli ”kuskina”.

        Tai sellainen jossa on kaksi pyörää takana ja yksi edessä tai yksi pyörä edessä ja kaksi pyörää takana tai jotain aivan muuta.
        Olen joskus kuullut, että joku aivovammainen on ollut asian "pohtijana".


      • vanhatajaa
        pölhöjäriittää kirjoitti:

        Tai sellainen jossa on kaksi pyörää takana ja yksi edessä tai yksi pyörä edessä ja kaksi pyörää takana tai jotain aivan muuta.
        Olen joskus kuullut, että joku aivovammainen on ollut asian "pohtijana".

        Se on rollaattori, pöljä!


    • Khihihehehaa

      Rattikelkkailu on sallittua myös jalkakäytävällä.

      • Luistava-kelikin

        Luvattiinhan aamuksi mustaa jäätäkin, mikä et ei jos luistava keli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe