Tähdet tahdet vai Tähdenlennot

pikspoks

Pitikö tätäkin sarjaa ns nuorentaa. Tulos on aika laimeita tähtösiä, joita ei edes pudoteta kisasta aiva heti vaikkei kukaan äänestäisi. Genretkin on valittu tähän asti niin, että jokaiselle löytyy tarpeeksi helppoja biisejä.

60

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuluuruuta

      Itse as. aika hyvä kattaus on artisteja tällä krt. Kukaan ei ole ns. suuri tähti, joten nyt ratkaisee varsinaisesti se talentti ja muuntautumiskyky, jota tämä sarja vaatii. Ja tänä vuonna se hyvä puoli, että kaikki osaavat laulaa...

    • tarmoi

      Olen myös hämmentynyt siitä ettei ole lainkaan oikeita tähtiartisteja heittäysymässä-kuten viime vuosina aina ollut.Kaipasin sellasta ,,,petyin kun outoja naamoja siellä...mutta heitä on 3 mun suosikkiani,,,saas nähdä,,,sanotaan että 2 mieslaulajaa ja 2 naislaulajaa vahvoja,,,Nelli parhaimpia heittäytymään ja laulamaan,,,sa pari miestä,,,nimioä en sano.

    • eikukaanerotu

      Ei yhtään karismaattista laulajaa, no Erja Lyytinen ja Tomi Metsäketo ihan hyviä.

    • Potkut.tuli

      Metsäketo on saanut potkut.

      • SitäSeOn

        Nii-i. Vanhojen virheiden takia joutui lopettamaan Tähdet tähdet ohjelmassa.


    • bändillekinhuomiota

      Stadion rock jaksossa meni Erikalla ja Nellillä sähläämiseksi, Erikalla varsinkin överiksi. Mikael Saaren Queen tulkinta oli hieno. Parhaiten onnistuivat bändin kitaristit, taidokasta soitantaa. Elias Kaskinen esitti melkoisen shown kitarasooloineen.

      • HöhMitäBiisejä

        Veeti Kalliolla ollut kisan huonoimmat biisit. Sais pudota ekana.


      • ällötykset

        Tuo mitätön inisijä häpäisi queenin biisin. Joutaisi pudota ekana. Äijäparka on yrittänyt inistä jokaohjelmassa ja euroviisukarsinnoissa, mutta kun ei ole ääntä, eikä karismaa, niin ei voi väkisin tähdeksi tulla. Jollekin Veitolalle kelpaa, joka ei ymmärrä musiikista mitään. Mikael Saari, Veeti Kallio ällöjä, joutavat pudota.


      • voemeitänaisia

        Ei tapahdu. Tytöt ja tätit äänestää jälleen eniten ja nätein/söpöin poika voittaa...


      • EiTaidotMitäänMeinaa
        voemeitänaisia kirjoitti:

        Ei tapahdu. Tytöt ja tätit äänestää jälleen eniten ja nätein/söpöin poika voittaa...

        Setan sateenkaariväki äänestää aina sen mukaan, että kuka on nätein/söpöin poika.


      • kisaonkisa
        EiTaidotMitäänMeinaa kirjoitti:

        Setan sateenkaariväki äänestää aina sen mukaan, että kuka on nätein/söpöin poika.

        Pitäis kieltää tuollaset äänestykset, missä äänestetään jonkun ulkonäön takia.


      • eisentään
        kisaonkisa kirjoitti:

        Pitäis kieltää tuollaset äänestykset, missä äänestetään jonkun ulkonäön takia.

        Nyt ovat pudonneet Nelli Matula ja Erika Vikman, että ei taida äänestykset mennä ulkonäön perusteella. Parhaimman näköset muijat äänestettiin ekoina pihalle.


      • otaopiksi
        eisentään kirjoitti:

        Nyt ovat pudonneet Nelli Matula ja Erika Vikman, että ei taida äänestykset mennä ulkonäön perusteella. Parhaimman näköset muijat äänestettiin ekoina pihalle.

        Jaa, mutta kun äänestäjinä on kaikki heterot tytöt ja tätit, niin he äänestää vain poikia - André ja Elias jatkaa ;)


    • PaskaaPaketissa

      En viittinyt eilistä jaksoa katsoa, kun se oli sitä räppiä. Kuka putosi ensimmäisenä?
      Se räppi ei ole musiikkia. Siinä ei lauleta, vaan mölistään, höpötetään. Räppi kehitettiin sen vuoksi, että myös ne, jotka eivät osaa laulaa, voivat esittää kappaleita. Räppi on täysin turha gengre, miksi sen pitää olla Tähdet tähdet-ohjelmassa? Oopperajaksokin menisi kiikun kaakun, että sen pystyisi katsomaan, mutta räppijaksoa ei pysty katsomaan. On se niin hirveetä paskaa.

      • tykkäänAndreaksesta

        Veeti Kallio ja Janna tippuivat.


      • vetoon

        Ihan aiheesta tippuivat mun mielestä. Seuraavana ehkä... Erika, Jannika B. tai André?


      • PaskaaPaketissa
        tykkäänAndreaksesta kirjoitti:

        Veeti Kallio ja Janna tippuivat.

        No hyvä että Veeti putosi. Ihan surkeita biisivalintoja äijällä. Vaikuttikohan Jannan putoamiseen se, kun oli stadionrock-jaksosta sairastelun vuoksi pois?


    • tuntemattomia

      Erika on koko ohjelman paras ja monipuolisin esiintyjä. Mikael Saari on huonoin, ei osaa muuntautua mihinkään gengreen, mitätön vinkuja. Elias on ihan hyvä, vaikka ihan täysin tuntematon mulle. Andrella on kummallinen ääni , kun laulaa suomeksi. Janna oli hyvä, Veeti huono. Jannika on myös ollut yllättävän hyvä.

      • mietykkäänkovasti

        Kummallinen ääni, kun laulaa suomeksi??? Ei kai ihmisen ääni muutu kielen mukaan. Ja Andrea on entisen Sturm Und Drangin laulaja ja hyvä onkin. Erottuu mukavasti noitte tusinalaulajien joukossa.


    • hyvätlaulajatonerikseen

      Kuunteleppas, kun ihminen laulaa suomeksi ja sitten englanniksi, et taida paljon musiikin päälle bonjata. Sturm und drang ei takaa kenellekkään hyvää lauluääntä. Oli ihan söötti poika silloin teininä ja sen iskähän ne biisit teki, mutta kummoinen ei laulunlahjoiltaan ole.

      • äänensäpilannut

        Jos jonkun örinähevin "laulaja" pistettäisi laulamaan muuta kuin örinäheviä, niin eipä taitaisi tulla hommasta mitään. Ääniala riittäisi, kun on liian kauan örissyt.


      • makuasioitavaan

        Minä pidän hänen lauluäänestään ja tiedän, että hänellä on paljon faneja. Artistit valitsee itse millä kielellä laulavat ja onhan se ihan sama kaikilla laulajilla, että jos on laulanut vaikkapa vain suomeksi, niin ei enää enkkuna kuullosta niin hyvältä.

        Sööttiys ja kuka tekee biisit, niin ei ole mitään tekemistä mten pärjää lsauluäänellään.


      • hyviäkinon
        makuasioitavaan kirjoitti:

        Minä pidän hänen lauluäänestään ja tiedän, että hänellä on paljon faneja. Artistit valitsee itse millä kielellä laulavat ja onhan se ihan sama kaikilla laulajilla, että jos on laulanut vaikkapa vain suomeksi, niin ei enää enkkuna kuullosta niin hyvältä.

        Sööttiys ja kuka tekee biisit, niin ei ole mitään tekemistä mten pärjää lsauluäänellään.

        Käyhän ala-aste loppuun, siellä oppii kirjoittamaan ja lukemaan. Kantsii myös välillä kuunnella oikeita laulajia.


      • turhasotkeentua
        hyviäkinon kirjoitti:

        Käyhän ala-aste loppuun, siellä oppii kirjoittamaan ja lukemaan. Kantsii myös välillä kuunnella oikeita laulajia.

        Meneppäs nukkumaan, että saa aikuiset rauhassa keskustella.


    • dfghjkjhgf

      Veitola sieltä pitäisi pudottaa ahdistelee mieslaulajia puutteessa ja tosiaan ei tuo tahvo ymmärrä musiikista yhtään mitään.

      • eiooreilua

        Taitaa olla feministi, kun on ottanut mieskilpailijoihin tietyn asenteen.


    • ålööön

      Andrehan on paras näistä kaikista ja ILO silmälle, nam!

      • toinenäitistä

        Hmmm, tuosta asiasta voidaan olla montaa mieltä.


    • Erjarules

      Oletin, että Erja tai Nelli voittaa kisan, mutta kuinkas sitten kävikään... joku hemmetin inisevä Jannika B (joka ei osaa laulaa lainkaan ja omaa todella ärsyttävän änisevän äänen) sai eniten ääniä ja kisan toiseksi paras, ellei paras laulaja Nelli pudotettiin pois. Jäljelle jääneistä ei yksikään oikeasti osaa laulaa, paitsi Erja Lyytikäinen. Toivottavasti Erja voittaa.

      • noniinpätietysti

        Mä oon kanssa Erjan kannalla. Nellin pudottaminen kisasta oli nolo homma äänestäjiltä.


      • nikkenakketästerve

        Nelli saattaa olla hyvä laulaja/tanssija/esiintyjä, mutta jotenkin sieluton ja hengetön, liian täydellikseksi hiottu hahmo. Samaa kastia kuin Saara Aalto.


    • andreionhuono

      Erika ois ollu paljon parempi kuin tuo mikkihiiriääninen Jannika B. Erja on paras. Erja ja Elias finaaliin.

      • jlfdjlglfkgjldjf

        Janikan esitys kokonaisuutena parempi kuin Erikan viimeksi.


    • näinhänsemenee

      Erika esiintyy paremmin ja parempi lauluääni kuin mikkihiiri Jannikalla. Erikaa ei siksi äänestetä, kun on tuo kateus Erikan ja Dannyn suhteesta.

      • Niinpäniinniinpäniin

        Kateus vie kalatkin vedestä, kuuluu vanha sanonta. Ja tottahan se on.


      • näinsevaanompi

        Kateus siitä, että seurustelee ikälopun kanssa???? Et ole tosissasi????

        Ja nyt ihan kaikille yksi tärkeä asia: Jokaisella ihmisellä on oma musiikkimakunsa.. Ei tuollaisesta makuasiasta voi alkaa ihmisiä moittimaan. Ja tuo kateuskorttikin on niin loppuunkaluttu juttu.
        Minun korviini Erja ei iske yhtään. En vain osaa pitää hänen lauluistaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että hän huono on. Hänestä tuntuu pitävän monikin, mutta minuun ei vain kolahda.

        Tykkään Andreasta erikoisesti, koska hänellä on erikoinen massasta poikkeava ääni. Jannikakin menee korvista sisään sekä Elias.


      • niiiiim

        Andreasta minäkin tykkään. Sillä on makee soundi. Jannika joutas pois ja erjasta en oo tykännyt ikinä...


      • hirveetäininää
        näinsevaanompi kirjoitti:

        Kateus siitä, että seurustelee ikälopun kanssa???? Et ole tosissasi????

        Ja nyt ihan kaikille yksi tärkeä asia: Jokaisella ihmisellä on oma musiikkimakunsa.. Ei tuollaisesta makuasiasta voi alkaa ihmisiä moittimaan. Ja tuo kateuskorttikin on niin loppuunkaluttu juttu.
        Minun korviini Erja ei iske yhtään. En vain osaa pitää hänen lauluistaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että hän huono on. Hänestä tuntuu pitävän monikin, mutta minuun ei vain kolahda.

        Tykkään Andreasta erikoisesti, koska hänellä on erikoinen massasta poikkeava ääni. Jannikakin menee korvista sisään sekä Elias.

        Et oikein ole ajantasalla, Dannyn ja Erikan seurustelu on herättänyt paljon pahaa verta ja haukkuja, mitäs se muuta on kuin kateutta. Jannikalla on mikkihiiri ääni ja sille ei vain voi mitään, minä en siedä tuommoista laulutyyliä.Siksi katsoinkin vain yhden jakson ohjelmasta, ihan siksi, kun en ollut kuullut kyseistä laulajaa ja täytyy sanoa, että yksi kerta riitti.


      • ihansamamulleon
        hirveetäininää kirjoitti:

        Et oikein ole ajantasalla, Dannyn ja Erikan seurustelu on herättänyt paljon pahaa verta ja haukkuja, mitäs se muuta on kuin kateutta. Jannikalla on mikkihiiri ääni ja sille ei vain voi mitään, minä en siedä tuommoista laulutyyliä.Siksi katsoinkin vain yhden jakson ohjelmasta, ihan siksi, kun en ollut kuullut kyseistä laulajaa ja täytyy sanoa, että yksi kerta riitti.

        Se. että seurustelua jotku ei hyväksy, niin ei varmaankaan johdu mistään kateudesta. Syy on selkeästi se, että heidän ikäeronsa on niin valtava.
        Mulle itselleni on sama, vaikka 18v seurustelisi 100v kanssa. Ei mun elämääni hetkauta puoleen eikä toiseen.


      • kateuttaseon
        ihansamamulleon kirjoitti:

        Se. että seurustelua jotku ei hyväksy, niin ei varmaankaan johdu mistään kateudesta. Syy on selkeästi se, että heidän ikäeronsa on niin valtava.
        Mulle itselleni on sama, vaikka 18v seurustelisi 100v kanssa. Ei mun elämääni hetkauta puoleen eikä toiseen.

        Ei ikäero, vaan se että seurustelee Dannyn kanssa. Kaikki kuvittelevat, että Erikalla on avoin tie tähtiin, kun seukkaa Dannyn kanssa.


      • näinmäkoen
        kateuttaseon kirjoitti:

        Ei ikäero, vaan se että seurustelee Dannyn kanssa. Kaikki kuvittelevat, että Erikalla on avoin tie tähtiin, kun seukkaa Dannyn kanssa.

        No mitä se meitä taviksia hetkauttaa meneekö tähtiin Dannyn lahkeen tai tunnettavuuden kanssa. Ei liikauta mitenkään. Danny itse on menneen talven lumia.


    • Koko surkea kisa on matkittu neöosen vain elämäästä. 'Maikkari' haluaa ihmiset äänestämään jotta saisi rahaa.

    • tyhmäohjelma

      Kukaan noista ei ole hyvä laulaja, eikä karismaattinen. Tuo Andre menetteli lapsitähtenä, mutta nyt on ihan nolla.

    • laatattaa

      Erika on nätti ja kehityskelpoinen, mutta en mahda mitään sille, että vähäpukeisuus ja jalat levällään seisominen kuvottaa!! Mieleen tulee harmaantuva "poikaystävä" väkisinkin, ja en tunne kateutta vaan kuvotusta!

    • pappasdoll

      Totta on, että Erika pilasi mahdollisuutensa, kun alkoi Dannyn leluksi! Se vain on niin vastemielistä! Alitajunataisesti, jos ei muuten, se vähentää äänestäjiä.

      • MitäVitunVäliä

        No voi jumalauta! Sanopa nyt ihan suoraan, että paljonko tuo Dannyn ja Erikan suhde sinun elämääsi vaikuttaa? Ei varmaan yhtään, joten anna heidän seurustella, jos kerran niin haluavat. Vai on sinusta Erikan ja Dannyn suhde vastenmielistä. Eiköhän kaikenlaiset homosuhteet ym. luonnonvastaisuudet ole paljon vastenmielisempiä.


    • tyhmäohjelma

      Olipa onneton jakso. Parhaat laulajat on pudotettu ja inisijät on finaalissa. Näinhän siinä käy kun pelkästään varhaisteinit äänestää.

      • kummallisiaitkijöitä

        Mitä valitat? Kyllä tätä ohjelmaa seuraa liki kaikenikäiset. Ja toisekseen, mikä sinä olet moittimaan ihmisten musiikinmakua? Jos sinulla oli suosikki, niin olisit äänestänyt!


      • vitiksimenitaastämäkin

        Se että nyt Erja lyytinen putosi, pudotettiin ja joku Elias Kaskinen sai eniten ääniä, todistaa sen, etteivät äänestäjät paljoa mistään mitään ymmärrä.


      • Yksiäänihänsenratkasee
        kummallisiaitkijöitä kirjoitti:

        Mitä valitat? Kyllä tätä ohjelmaa seuraa liki kaikenikäiset. Ja toisekseen, mikä sinä olet moittimaan ihmisten musiikinmakua? Jos sinulla oli suosikki, niin olisit äänestänyt!

        No vittu kun se ei taida ihan yhen ihmisen ääni paljoa vaikuttaa.


    • eioleoikein

      Ammattilaiset saisi aina valita voittajat, se on tosi. Teinit ihannoivat jotain ikäistänsä kundia ja äänestävät kilpaa useamman kerran, vaikkeivät ymmärrä musiikista mitään. Tuskin täysi-ikäiset ja vanhemmat ihmiset äänestävät niin innokkaasti. Eilen näki tuomarienkin naamasta pettymyksen, kun paras tippui ja harrastelijat pääsivät jatkoon.

    • ken.voittaa

      Jannika esitti Jolenen erilaisella äänellä kuin dueton Eliaksen kanssa, jossa äänensä oli heleämpi. Jolene meni ehkä jännittämisen vuoksi tunkkaisemmin ja hätäisesti.
      Andre osaa laulaa mutta on kömpelö koreografioissa. Eliakselta näyttää sujuvan kaikki osa-alueet hyvin.

      • KaameetaKamalaa

        Kyllä Jannika suorastaan raiskasi Dollyn biisin, ihan hirveätä kuunneltavaa. Ei tainnut mennä nuottiakaan ihan kohilleen. Olis joutanu pudota jo alkuvaiheessa.


    • mmbn

      Vahinko kun Erja Lyytinen putosi, paras laulaja koko porukasta. Itseäni saan myös syyttää putoamisesta kun en kertaakaan äänestänyt häntä enkä ketään muutakaan.
      Se voittaa joka saa eniten ääniä.

      • EiOlisVaikutanu

        Saa pistää pienen omaisuuden noihin äänestämisiin, että oma suosikki saa eniten ääniä. Finaalissa oli äänet jakautuneet prosentteina 46/54, joten paljon olisi minun pitänyt lähetellä ääniä Jannika B:n puolesta, jotta hän olisi voittanut kisan. Meikäläisen yksi euron ääni oli kuin hyttysenpaska Itämeressä.
        Ja ihan väärä meni voittamaan. Täsmälleen sama homma joka kerta.


      • kyllästyttäätämä

        Niinpä. Joka mittelön voittanut mies (Siltsu, Pete, se oopperahemmo ja nyt Elias) eli tytöt ja muut tätit äänestää eniten söpöä/komeinta, vaikka välttämättä ei aina para esiintyjä/laulaja/heittäytyjä ole ollutkaan. Itse lopetin äänestämisen jo aikaa sitten. En tuhlaa rahojani turhiin projekteihin.
        t. täti 53 v.


    • hyvättippu

      Jannika osaa laulaa vain yhdellä tavalla, ihan kuin olis mikkihiiri merihädässä, ei ole ollenkaan aikuisen naisen lauluääni ja siihen vielä lisättynä nenään honotus...karmeaa kuultavaa. Andrei on mauton ja hajuton tusinalaulaja.

      • ettäsniinseon

        Tuo on vain sinun mielipiteesi. Muut kyllä tykkäävät Jannikasta ja Andreasta.


      • kaikkikelpaajoillekin
        ettäsniinseon kirjoitti:

        Tuo on vain sinun mielipiteesi. Muut kyllä tykkäävät Jannikasta ja Andreasta.

        Tuo nyt on vain sinun mielipiteesi. Kaikki eivät ymmärrä hyvien laulajien päälle. Toisille kelpaa kaikki inisijät, kun ei ole minkäänlaista musiikkikorvaa.


    • Mun puolesta koko ohjelmaa ei tarttisi tulla lainkaan, ainakaan uusintana kahta kertaa viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe