Mä en ite ole vielä mastanut sitä,,pitää maistaa huomen aamulla ja lisää maitoo siihen::)
Onko Teboil Diamond Diesel hyvää?
MAISTASITÄ
6
172
Vastaukset
- 5115
Älä hyvä mies, anna auton maistaa..
- IhanParasta
Parasta on.
- anaalitulosta
Ihan ehtaa Diamond hc- mineraalia
- sormesianaalissasi
Erittäin hyvä dieselmoottoriöljy. Joiden dieselmoottoriöljyjen tule kestää suuria pintapaineita ja hapettumista ja estää sylinteriputkien kiillottumista, ja joista muuten suuri osa on mineraaliöljyjä.
- humpuukiaPAOt
Muussa € mennöö hukkaan, raskaammassa kalustossani käytän TB Super hpd öljyä koska vaateet erit. Mitään synteettisiä sotkotuksia tarvita missään, kummatkin ovat laadukkaita LL öljyjä...
- SuomessaLantrattu
Vain tyhmä käyttää muuta Diesel autossaan voitelu öljynä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519