Sunnuntaisin kakkosella. todella huono.
Ei naurata yhtään.
Jopet-show
17
2721
Vastaukset
- A.II
Jotku vaan ei tajua hyvän huumorin päälle ku pitäis olla jotain muka hauskaa Kummeli paskaa...
- Anonyymi
En pidä kummastakaan, mutta jos joku tykkää niin ok.
- Touho
on kyllä käsittämättömän paska ohjelma. Viime sunnuntaina päätin katsoa yhden jakson kun sen huonoudesta ollut kaveripiirissä puhetta, oikeassa olivat. Ei ainuttakaan hyvää sketsiä, vaikka en sellaisia varsinaisesti odottanutkaan, Jope Ruonansuun tuotokset ovat idioottimaista junttihuumoria kotoisin sieltä minne aurinko ei paista. Jopet-shown jaksoille kyllä löytyy uusiokäyttöä, saattaisivat olla tehokkaita esim. kidutuksessa ja Guantanamon vankien kuulusteluissa.
- lmk
jopet show on todella hyvä! en mäkään ihan kaikkea ymmärrä esim.puhuva pää juttu menee yli hilseen mut on siellä hyviäkin sketsejä kuten se lentäjän kuulutus juttu..
- Snaips
hitsi mitä pekko aikamiestransu sössöä. niin varmaan monet tässä söössölandiassa nauraa jopelle.
etsä ruunansuoli jo nyt tajuu lopettaa.
kidutusta on ollut katso kaks ekaa jaksoa melkein kokonaa. enää en kärsi. aikoinaan joutu kärsimään kummelia ihan tarpeeksi. Pulttibois rules!!!
Ainoa koomikko tässä maassa on PPP. kyll näin on näppylähanskat. Speden jutut ei nykyään enää ole mistään kotoisin, turhapuron viimesin oli ihan visvaa.- shouwwi
poljon pelissa on hywä mikä maa
suom_ - man-legally
shouwwi kirjoitti:
poljon pelissa on hywä mikä maa
suom_TUNNUSTAUDUN ITSEKKIN AIKAMOISEKSI JOPE - FANIKSI,DILLE DONG NAURATTAA < SE ON KOPIOITU MTV3MEN PELIOHJELMASTA.
- man-legally
man-legally kirjoitti:
TUNNUSTAUDUN ITSEKKIN AIKAMOISEKSI JOPE - FANIKSI,DILLE DONG NAURATTAA < SE ON KOPIOITU MTV3MEN PELIOHJELMASTA.
ON MAINIO < KUN PUHUU AUTOISTA < ESIM PEUGEOTISTA JA ANGLIASTA..
- man-legally
man-legally kirjoitti:
ON MAINIO < KUN PUHUU AUTOISTA < ESIM PEUGEOTISTA JA ANGLIASTA..
TÄÄ KAIKKONEN < EI SAIKKONEN.
- man-legally
MUA AINAKIN NAURATTAAA < SAIKKONEN,TENHO LEPAKKO.JA MONTA MUUTA HAHMOA SAA AINA NAURUN TULEMAAN.JOPE RUONANSUU ON HAUSKA HEPPU.EI MIKÄÄN BENNY HILL MUTTA PIKKASEN MATKII..JOPE ON LÄHINNÄ HAUSKA AIJA.PARAS HAHMO ON MYÖS EVERSTI.MIES BAARITISKILTÄ JA AULIS GERLANDER.
Itse olen jo kauan aikaa sitten kyllästynyt Ruonansuun juttuihin...Mutta tämä uus sarja on kyllä tuonut ihan uutta jopea kehiin joka jaksaa naurattaa ja viihdyttää.
Positiivinen yllätys.
Yksi syy lienee se, että on jätetty Ahtisaari sun muut kuluneet imitaatiot ja vitsit väliin.- eii
Ei todellakaan naurata
- larry
Paranee osien lisääntyessä. Eilen hyvä uus sketsi oli se ennustajajuttu. Myös toisesta taustahemmosta Mika Räinästä tulee vielä näyttelijä.
- jakkihärkä
larry kirjoitti:
Paranee osien lisääntyessä. Eilen hyvä uus sketsi oli se ennustajajuttu. Myös toisesta taustahemmosta Mika Räinästä tulee vielä näyttelijä.
Toi viime jakso oli kyllä ylivoimasesti paras. Komppaan larrya. Räinästä tulee tai on jo tullut varteenotettava näyttelijä. Hissihemmot on hervottomia.
- Anonyymi
Loistava
- Anonyymi
Kyllä se aina kaikenmaailman Kummelit ja Pirkka-Pekan jutut voittaa.
- Anonyymi
Aivan parasta sketsiä tarjosi Jope. Lyö tähän astiset kaikki suomalaiset sketsiohjelmat mennen tullen. Harmi vain kun meni kuolemaan. Mutta loistavaa että YLE näyttää edelleen Jopet-showta ja esittää tasaisin väli ajoin. Ei kyllä yhtään haittaa uusinnat ja uusintojen uusinnat uusintoina. Aina jonkun Kummeliroskan voittaa.
Jos tästä nyt jotain negatiivista pitää hakea, nuo musiikkikappaleet olisivat saaneet jäädä pois. Tenho Lepakko ylivoimaisesti paras hahmoista. Eikä oikeastaan Jopella ollutkaan huonoa sketsihahmoa.
Yhtä hyviä ovat Luottomies ja Ketonen ja Myllyrinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799