Huhtasaaresta isänmaallinen pressa

mölinäänurkissa

Lieksa on ottanut matuja nurkkiinsa mätänemään joten sopii kysyä, ketä äänestäisit pressaksi ? Mä en äänestä yhtään puoluetta, joka ei aja suomalaisten ja vain suomalaisten asioita ! Eli äänet persuille.

13

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etuskoitekkään

      On sulla suuret luulot. ....

    • tervaslepikko

      Todennäköisesti aloitus lentää kuin leppäkeihäs roskakoriin.

    • mähköltä.tuulee

      Kyllä Laura hyvällä asialla on, mutta Niinistö tulee jatkamaan pressana ja hyvä niin.

    • EiPer

      Niinistöä äänestän, koska olen sitä mieltä, että presidentin on oltava luottamusta herättävä ja vähintään yhtä älykäs kuin minä itse. Huhtasaari ei pääse lähellekään.

      • Lauraa_äänestän--

        Kenelläkään ei ole oikeutta puuttua puolueiden sisäisiin asioihin Sale pilas maineensa kerralla


    • Pariskunnan_mielipide

      Presidenttiehdokkaita ei pitäisi asettaa pelkästään pelleilytarkoituksessa kuten nyt persujen tapauksessakin on päässyt käymään.

      • suomalaisuus-ensin

        Huhtasaaresta huokuu suomalaisuutta, olkoon lieksankin syöttäjien kauhuna esimerkkinä, jotka lastemme suista ruuan vievät souneen joutavaan ruokintaan ja vierasperä paapomisiin ---


    • hyväpuhemies

      Minusta on suuri vääryys,että eduskunnan erittäin hyvä nykyinen puhemies (nainen) joutuu pykäläviidakon vuoksi luopumaan tehtävästään.

    • MitäsNillittäjä

      Onko aloittaja todeellakin niin tyhmä, että kuvittelee Huhtasaaren kaltaisella päiväunelmoijalla olevan jotain mahdollisuuksia pressaksi? Mitä teet kun se sinun unelmasi ei toteudu? Muutatko pois Suomesta (toivottavasti)?

    • TyhjänSaaTekemättäkkin

      Minä en äänestä missään vaaleissa,,se on ihan yhtä tyhjän kanssa koko äänestys!

    • Jokaisessa ehdokkaassa on hyvät ja huonot puolensa, täydellistä ei taida löytyä.
      Se on vähän sama lääkkeiden kanssa, onko hyötyjä enemmän kuin haittoja.
      Kannattaa äänestää sitä jossa näyttää olevan eniten hyötyjä kuin haittoja, niin minä teen.

    • Reporöntti

      Minä iänestän ihtteeni. Se on tämä mualimanpolitiikka sillä mallilla, jotta siitä ei muilla keenon selevvii, jos sittenkkää. Tykkeen niin paljo itestän, jotta kettää muuta en iänestä. Ei niistä homma parane kuitenkkaa, iänestipä ketä huvittaa. Televiissiohan se Suommeen on kansanedustajat ja resitentit iänestännä jo aenahi -60 luvulta lähttiin. Sitä vaen ei hölömöt huommoo.

    • verykateellinen

      Minä äänestän Matti Vanhasta. Siinä on kiivas kinttumies ja vilpitön vitun ystävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe