Huhtasaaresta isänmaallinen pressa

mölinäänurkissa

Lieksa on ottanut matuja nurkkiinsa mätänemään joten sopii kysyä, ketä äänestäisit pressaksi ? Mä en äänestä yhtään puoluetta, joka ei aja suomalaisten ja vain suomalaisten asioita ! Eli äänet persuille.

13

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etuskoitekkään

On sulla suuret luulot. ....

• tervaslepikko

Todennäköisesti aloitus lentää kuin leppäkeihäs roskakoriin.

• mähköltä.tuulee

Kyllä Laura hyvällä asialla on, mutta Niinistö tulee jatkamaan pressana ja hyvä niin.

• EiPer

Niinistöä äänestän, koska olen sitä mieltä, että presidentin on oltava luottamusta herättävä ja vähintään yhtä älykäs kuin minä itse. Huhtasaari ei pääse lähellekään.

• Lauraa_äänestän--

Kenelläkään ei ole oikeutta puuttua puolueiden sisäisiin asioihin Sale pilas maineensa kerralla

• Pariskunnan_mielipide

Presidenttiehdokkaita ei pitäisi asettaa pelkästään pelleilytarkoituksessa kuten nyt persujen tapauksessakin on päässyt käymään.

• suomalaisuus-ensin

Huhtasaaresta huokuu suomalaisuutta, olkoon lieksankin syöttäjien kauhuna esimerkkinä, jotka lastemme suista ruuan vievät souneen joutavaan ruokintaan ja vierasperä paapomisiin ---

• hyväpuhemies

Minusta on suuri vääryys,että eduskunnan erittäin hyvä nykyinen puhemies (nainen) joutuu pykäläviidakon vuoksi luopumaan tehtävästään.

• MitäsNillittäjä

Onko aloittaja todeellakin niin tyhmä, että kuvittelee Huhtasaaren kaltaisella päiväunelmoijalla olevan jotain mahdollisuuksia pressaksi? Mitä teet kun se sinun unelmasi ei toteudu? Muutatko pois Suomesta (toivottavasti)?

• TyhjänSaaTekemättäkkin

Minä en äänestä missään vaaleissa,,se on ihan yhtä tyhjän kanssa koko äänestys!

• Jokaisessa ehdokkaassa on hyvät ja huonot puolensa, täydellistä ei taida löytyä.
      Se on vähän sama lääkkeiden kanssa, onko hyötyjä enemmän kuin haittoja.
      Kannattaa äänestää sitä jossa näyttää olevan eniten hyötyjä kuin haittoja, niin minä teen.

• Reporöntti

Minä iänestän ihtteeni. Se on tämä mualimanpolitiikka sillä mallilla, jotta siitä ei muilla keenon selevvii, jos sittenkkää. Tykkeen niin paljo itestän, jotta kettää muuta en iänestä. Ei niistä homma parane kuitenkkaa, iänestipä ketä huvittaa. Televiissiohan se Suommeen on kansanedustajat ja resitentit iänestännä jo aenahi -60 luvulta lähttiin. Sitä vaen ei hölömöt huommoo.

• verykateellinen

Minä äänestän Matti Vanhasta. Siinä on kiivas kinttumies ja vilpitön vitun ystävä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      35
      3307
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1674
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1575
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      1443
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1280
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      28
      1176
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1075
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      240
      1019
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      990
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      981
    Aihe