Miehen poikuus

Nekku11

Voisiko joku kertoo että miltä miehiltä tuntuu menettää poikuus? Tai että mitä oloja seksin jälkeen millä on tai seksin aikana ihan mielenkiinnosta kysyn

5

434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukanvanhemmallaiällä

      Jaa en tiedä tuntuuko se mitenkään erityisen erilliselle. Riippuu varmaan kuinka vanhaksi jo ehtinyt elää ennenkuin menettää poikuuden? Mitä vanhemmaksi niin todennäköisesti epävarmempi ja odotukset korkeammat omasta suoriutumisesta... Eli kaiketi lähes samankaltaista kuin neitsyyden menetys? Tietenkin hiukan parempi jos samalla kertaa osaa ja viitsii nainen hiukan opastaa mikä tuntuu kivalta ja nainen osaa ns . Kannustaa samalla kertaa ottaa useammat kierrokset.

    • vastauksia_

      Aivan samalta se tuntuu kuin soolonakin. Mies saa orgasmin stimulaation tuotteena. Ei se orgasmi sen ihmeellisempi ole naisenkaan kanssa. Tottakai sitten seksissä naisen kanssa on sitten tuhannen paljon kaikkea muita nyansseja mitä tulee kun toinen koskettaa, sekä läheisyys itsessään. Jutteleminen ja asioiden jakaminen. Se on hienoa kyllä, mutta todellisuudessa mielestäni miehen poikuus menee ensimmäisen kerran kun hän saa ensimmäistä kertaa elämässään orgasmin. Muistan vieläkin kun 14vuotiaana ensimmäisen kerran vedin käteen ja kuinka pelottavakin se tunne oli kun tunsit lähestyväsi jotain hyvin erikoista ja sitä mietti, että pitääköhän tätä vielä jatkaa vai lopettaa. Kalu seisoi kuin viimeistä päivää ja tuntui uskomattoman hyvältä. Sitten sitä vaan jatkoi ja jatkoi kunnes kohtasi huippunsa. Se oli tosissaan häkellyttävä kokemus siinä ajassa. Avartava.

    • siitähösätään

      Ehkä pettymys!Ei olekkaan mitään taivaallista!

    • Ante45

      Menetin poikuuteni 25 vuotiaana, tyttökin oli jo 22, hänkin neitsyt. Mielenkiintoa oli aiemminkin, mutta ujona en päässyt niin lähelle naissukupuolta. Olimme samassa sisäoppilaitoksessa opiskelemassa ja seurustelleetkin jo puoli vuotta ennen tätä tapahtumaa. Olimme kyllä harrastaneet käsipeliä autossani ja oppilaitoksen rappukäytävissä, mutta yhdynnästä emme keskustelleet koskaan. Eräänä pääsiäislauantaina hain tytön kotoaan n 100 km:n päästä ja menimme lähikaupungin tanssipaikalle tanssimaan. Emme sopineet mitään jatkosta, mutta olimme kai molemmat siinä määrin kiihottuneita, että minä laitoin kondomin paikoilleen jo tanssipaikan vessassa. Ajelimme koulullemme, jossa tyttö koulunsa jälkeen työskenteli. Emme voineet mennä hänen asuntoonsa. Ajoimme lähellä sijaitsevan kestikievarin tyhjälle parkkipaikalle ja siinä koimme ensimmäisen yhdyntämme. Tyttö oli mukana, ei vastustellut lainkaan. Olosuhteet eivät olleet parhaat mahdolliset, mutta kaikkinensa muistan sitä vielä 46 vuotta myöhemmin yhtenä elämäni parhaimmista hetkistä. Olimme molemmat toisiimme hyvin rakastuneita, hän oli myös minun ensimmäinen vakavampi seurustelusuhteeni. Olimme yhdessä vielä vuoden, kunnes hän halusi erota. Se oli kova paikka. Elämä on kohdellut minua silti hyvin, mutta olen joskus pohdiskellut, että millaista elämämme olisi ollut, jos meistä olisi tullut pari.

    • vanhamiesmuistelee

      Menetin poikuuteni useammassa vaiheessa. Ensimmäinen oli, kun silloinen tyttökaverini otti siittimeni suuhunsa ja imeskeli ja nuoleskeli sitä, kunnes laukesin. Tunne oli riemastuttava. Tyttö nieli sitä mukaa kuin spermaa tuli, ja sanoi jälkeenpäin ihmetelleensä miten paljon sitä tuli.
      Toinen vaihe oli, kun työnsin ensi kertaa siittimeni tyttökaverini emättimeen. En kuitenkaan osannut liikkua, vaan makasimme hiljaa noin tunnin, siittimeni koko ajan hänen sisällään.
      Kolmas vaihe oli, kun opin liikkumaan yhdynnässä ja työntöjen seurauksena purkauduin tytön emättimeen. Näiden vaiheiden välillä kului useita viikkoja. Kaikenkaikkiaan tuntui hienolta menettää poikuus, varsinkin kun tyttö kertoi nauttineensa kovasti. Noista tapahtumista on jo kohta 40 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe