SUOMI24 palsta tekee hyvää mielenterveystyötä

Kiitosteille

SUOMI24 keskustelupalsta tekee hyvää mielenterveystyötä kun antaa elämän kaltoin kohtelemille peräkammarin pojille ja hiekkarömpsille mahdollisuuden purkaa pahaa oloaan menestyviin julkkiksiin. Kaduilla saattaisi olla rumaa menoa, jos tällaista mahdollisuutta pysytellä sisällä 24/7 purkamassa agressioitaan ei olisi. Kiitos teille.

Meillä työssäkäyvillä on turvallista liikkua töihin ja harrastaa liikuntaa ulkona.

63

3311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.Suomi

      Suomen Mielenterveysseura on jakanut mielenterveyspalkintoa vuodesta 1994 lähtien. Palkinto myönnetään vuosittain henkilölle tai yhteisölle, joka on omassa elämässään ja toiminnassaan edistänyt ihmisten henkistä hyvinvointia ja tukenut mielenterveyttä varsinaisen mielenterveystyön ulkopuolella.

      Palkinto jaetaan vuosittain Maailman mielenterveyspäivänä 10. lokakuuta. Tämän vuoden palkinnon saaja lienee SUOMI24.

      • Kuka.välittää

        Huomasitko, että 10.10. meni jo? No, palsta antaa tilaa myös näille wannabe asiantuntijoille ja muille, jotka tuntevat olevansa muiden yläpuolella. Myös he kuluttavat kallista aikaansa palstalla päivästä toiseen muita arvostellen ja leimaillen erilaisin nimityksin. Eivät kuitenkaan tuota mitään lisäarvoa aiheeseen liittyvään keskusteluun.


      • Dr.Suomi
        Kuka.välittää kirjoitti:

        Huomasitko, että 10.10. meni jo? No, palsta antaa tilaa myös näille wannabe asiantuntijoille ja muille, jotka tuntevat olevansa muiden yläpuolella. Myös he kuluttavat kallista aikaansa palstalla päivästä toiseen muita arvostellen ja leimaillen erilaisin nimityksin. Eivät kuitenkaan tuota mitään lisäarvoa aiheeseen liittyvään keskusteluun.

        Suomen mielenterveys.fi sivulle ei ole vielä päivittynyt tämän vuoden palkinnon saajaa, siksi maininta lienee.

        Suomi24 keskustelupalstan teille antamaa mielenterveys apua ei voi rahassa mitata.


      • Vastaaheti

        Voittaja olen minä. Jeeee! Missä on minun palkintoni?


    • DEFDEWEW

      Samaa mieltä kuin aloittaja. Peräkmmarin vinttiloinen on palstalla ollut vuosikausia kehumassa itseään ja hakenut täten itsetuntoa surkeaan el'ämäänsä.

      • nii.kerta

        "DEFDEWEW", tuon vuosikausien ajanhan esim. sinä olisit voinut opetella äidinkieltäsi, mikä se sitten mahtaa ollakaan?


      • suuresti.naurattaa
        nii.kerta kirjoitti:

        "DEFDEWEW", tuon vuosikausien ajanhan esim. sinä olisit voinut opetella äidinkieltäsi, mikä se sitten mahtaa ollakaan?

        Ja sinä voisit pilkun viilaamisen sijaan etsiä töitä.


    • jassojaheluna

      Jasso ja heluna täällä pääasiallisesti riehuu, ehkä thötöö turusta ja nyt jallu-setä satunnaisesti. Muutoin on hyvinkin asiallista ja ajankohtaista keskustelua.

    • Saa-kulkea-rauhassa

      Hieno avaus.
      Olen kirjoittanut samankaltaisen toteamuksen jo vuosia sitten.
      On yhteiskunnan onni, että valtaosa suomen p-askaväestä eli syrjäytyneistä roikkuu suomi24 sivuilla, eivätkä notku kaduilla ja kulmilla.

      • sairastatouhua

        Jep, on parempi, että näillä peräkammarin surkimuksilla on mahdollisuus haukkua täällä Martinaa ja Jasminia eivätkä ole tuolla kadulla heidän kimpussaan.


      • HomoiluOnKivaa

        Sinun kommenttisi poistetaan sääntöjen vastaisena. Hyviä pyhiä!


      • NauraaKuollakseen

        Rynkytä poika munaas vaan. osaaks sä.


    • VihreäYläYkkönen

      Suomi24 juorupalstan tärkein tehtävä lienee kuitenkin että vinoutuneen oikeustajun omaava, luonnevikainen raivopää saa täällä huutaa ja öyhätä rakastamiensa rattijuoppojen, uo-velkaisten, abortinteettäjien, paatuneiden laiskojen valehtelijoiden jne. puolustusta.
      Muutenhan kyseinen klovni tajuaisi elämänsä turhuuden ja vetäisi itsensä kiikkuun.

      • desdes

        On julkkisten turvallisuudelle hyvä, että purat kiukkuasi täällä etkä vainoa heitä tuolla oikeassa elämässä.


      • VihreäYläYkkönen
        desdes kirjoitti:

        On julkkisten turvallisuudelle hyvä, että purat kiukkuasi täällä etkä vainoa heitä tuolla oikeassa elämässä.

        On itsellesi hyvä ettet tyhmyyttäsi tajua 'julkkisten' piittaavan sinusta paskan vertaa vaikka kuinka palavasti puolustat. Mitään palkkiota et tule koskaan saamaan mutta onhan sentään riehumisen kiihotus kun rahasi eivät viinaan riitä.


      • palkkiotakerrakseen
        VihreäYläYkkönen kirjoitti:

        On itsellesi hyvä ettet tyhmyyttäsi tajua 'julkkisten' piittaavan sinusta paskan vertaa vaikka kuinka palavasti puolustat. Mitään palkkiota et tule koskaan saamaan mutta onhan sentään riehumisen kiihotus kun rahasi eivät viinaan riitä.

        Onkos sulle tulossa palkkioita heidän haukkumisestaan? Taitaapi riittää palkkioksesi se, kun saat tuntea silloin itsesi heitä paremmaksi kaikessa surkeudessasi.


      • VihreäYY
        palkkiotakerrakseen kirjoitti:

        Onkos sulle tulossa palkkioita heidän haukkumisestaan? Taitaapi riittää palkkioksesi se, kun saat tuntea silloin itsesi heitä paremmaksi kaikessa surkeudessasi.

        En oo mitään palkkioita odottamassakaan, mulle riittää huvi kun räävin Sun tuntettesi kohteiden mauttomia ja naurettavia edesottamuksia. Ei se silti ole mikään pakkomielle kuten sulle vitun klovnille on tää hysteerinen sokea puolustaminen.
        Ja OLEN parempi kun ei ole eroja, känniörvellystä, tissikuvia, uo-velkaa, käräjäoikeuden tuomioita etc. etc.
        Sulle idarille noissa ilmeisesti onkin jotain ihailtavaa ja puolustamisen arvoista.


      • näetelämää
        VihreäYY kirjoitti:

        En oo mitään palkkioita odottamassakaan, mulle riittää huvi kun räävin Sun tuntettesi kohteiden mauttomia ja naurettavia edesottamuksia. Ei se silti ole mikään pakkomielle kuten sulle vitun klovnille on tää hysteerinen sokea puolustaminen.
        Ja OLEN parempi kun ei ole eroja, känniörvellystä, tissikuvia, uo-velkaa, käräjäoikeuden tuomioita etc. etc.
        Sulle idarille noissa ilmeisesti onkin jotain ihailtavaa ja puolustamisen arvoista.

        Kömmi jo pois sieltä tynnyristä jossa elät.


      • voisentään
        VihreäYY kirjoitti:

        En oo mitään palkkioita odottamassakaan, mulle riittää huvi kun räävin Sun tuntettesi kohteiden mauttomia ja naurettavia edesottamuksia. Ei se silti ole mikään pakkomielle kuten sulle vitun klovnille on tää hysteerinen sokea puolustaminen.
        Ja OLEN parempi kun ei ole eroja, känniörvellystä, tissikuvia, uo-velkaa, käräjäoikeuden tuomioita etc. etc.
        Sulle idarille noissa ilmeisesti onkin jotain ihailtavaa ja puolustamisen arvoista.

        VihreäYY sai itkupotkuraivarin. Voi hellanlettas sentään. Tämä palsta ei oikein sovi lapsukaisille.


      • yhyyy
        voisentään kirjoitti:

        VihreäYY sai itkupotkuraivarin. Voi hellanlettas sentään. Tämä palsta ei oikein sovi lapsukaisille.

        Nuo Vihreät ovat muutenkin vähän neitimäisiä herkkiä tapauksia.


    • PositiivinenKundi

      olet harhainen. Saat anteeksi mölinäsi, jos parannat jatkossa tapasi.

    • Asiantuntemusta

      Tämä ketjun aloittajahan sen tietää paremmin kuin hyvin.

      Ja hei, hei ja hei...

      • GayMenAreSexy

        Rynkytä ite pelle. osaaks sä LOL


    • hyvätunkkiiiiiii

      Hyva Tunkkiiiiiii = aloittaja

      • paska.maha

        Vieläkö on pojulla joulukänni päällä? Onneksi et mene huomenna(kaan) töihin.


    • Äläheevetissä

      Heh mitkä julkkikset? Ja ketä kiinnostaa jotkut etukammarien narsistit jotka häiriköivät joka puolella ei se tee kenestäkään julkkista jos aikuinen lutka ei mee terapiaan vaan hakee aina vaan niitä uusia uhreja itsensä vatkaamiseen ja on tehnyt tälläisen organisaation hankkiakseen nuoria seuralaisia. Alati vaihtuvia sellaisia, sellaisille mielenterveys työn tekijöille on ihan oma nimitys, rikosnimike. Seksuaali rikollinen.

    • MODERATS

      Ei se silti anna kaikkien sukkien haista.

    • Avasin_ikkunan

      Oon esiintyny teeveessä, oonko julkkis?

    • jassurassu

      Joo kyllä tekee! Jassu saa tänne purkaa kiukkuaan ja sitä kuuluisaa tempperamenntiaan, kun poistelee ja kiukuttelee viesteille, joissa saa kylmää vettä niskaansa, eli lukee totuuksia itsestään. Sitten taas jaksaa virnotta ja muikistella papalle ja esittää söpöä pikkutyttöä.

    • BatmanForever

      Voi kun kukaan ei enää ikinä vastais ap:lle mitään. Olis niin nautinnollista kun hän ei sais mitään huomiota ja joutuis meuhkaamaan yksinään.

      • rexonaaa

        Parempihan se on antaa tilaa Jättiklitalle/Bumerangille/PappaKärpälle/ SamiKososelle, ja sille jätetylle akkaraukalle, eiks vaan. Ap on täysin oikeassa.


    • TotuudenTorviSoi

      Tarantino on yliarvostetuin ohjaaja minkä tiedän, samoin elokuvana Shawshank Redemption.

      • San_Quentin

        Tarantinon leffaksi The Shawshank Redemption on ihan hyvä leffa.

        Parempi kuin vaikka The Green Mile


    • CheekOnVaanParas

      Trollihan sä olet. Niin kulunut läppä, että työösäkäyvä on oikea ihminen ja työtön joku elämäntapaluuseri.

      Tiedoksesi:

      Sinä olet luuseri. Saat sen kuitenkin anteeksi, koska olen ihana.

    • Iltiksessäainakinon

      Ja jatkan vielä tuosta rahan ansaitsemisesta, taloutta voi tukea myös muuten kuin tuomalla rahaa. Sitä saa myös säästämällä rahaa ja aikaa. Ei päivähoitomaksuja, ei mene aikaa päivähoitoon viemisissä eikä hakemisissa eikä ole epävarmaa kuka hoitaa kotona jos lapsi kipeä.

      Luoja miten noin TYHMIÄ ihmisiä voi olla.

      • suuresti..naurattaa

        Meidän on mentävä töihin jotta sinä voit jäädä kotiin. Muuten tämä yhteiskunta ei pyöri.


      • niin.suuresti.naurattaa
        suuresti..naurattaa kirjoitti:

        Meidän on mentävä töihin jotta sinä voit jäädä kotiin. Muuten tämä yhteiskunta ei pyöri.

        Olen samaa mieltä vanhan viisaan sedän kanssa.


    • Estäkää

      Täällä viimeistään järki lähtee.

      • kiikkuukiikkuu

        Moni peräkammarin poika on lähtenyt täältä kiikkuun.


    • valjasrotunavanki

      Kerrotteko mitä te olette tehneet mielenterveydelle?

      Esim. Valintamme sitovat meitä henkenämme
      Mies: Mä luulin, että tämä; tarkoitus sitoomuksellinen, se osallistumattomuus, tarkoittaisi, henkeä, kehoa, elottomuutta, ja sitä, mun kehon, fysiologiaa, että se on henki, tai että sitä niin käytetään elävästä, kuolleesta.

      Kts. Nimeke
      transvestiitti-osallistumattomuus
      tai muu syy: ei oikeuta lasten hoitoon
      transvestiitti-osallistumattomuus
      tai muu syy oma nimeke: kimeeri vallankumous
      ei oikeuta, vallan käyttö miesvalta
      sen käytöshäiriö

    • SMTS

      Moni tälläkin palstalla valittelee ja kauhistelee, kun Jasmin ei käy OIKEISSA töissä. Monet kuitenkin unohtavat, että hän tekee erittääin tärkeää, rahassa mitattamatonta, mielenterveystyötä meille kaikille. Pelkällä olemassaolollaan. Kiitos. Jasmin. Kiitos suomi24 Kotimaiset julkkisjuorut,

    • budweiser

      Minun mielenterveyttäni sivuston sisältö enimmäkseen masentaa, kirjoitusvirheineen. Mutta kestän kyllä silloin tällöin kurkata, ja hyviäkin viestejä on joskus.

      • Laardi-Lissu

        Tänä yönä jälleen palsta on osoittanut tarpeellisuutensa. Caps lock päällä on räyhätty jostain Jasminin kokkauksista. Pahaa jälkeä olisi tullut, jos noin vakavasti häiriöinen ihminen olisi kaduilla riehunut. Uusi kiljusatsi varmaan palstakiusaajalla valmistunut, kun noin myöhään on jaksanut kukkua. Mikäs siinä, eipä aamulla ole kiire mihinkään.


      • piiripienipyörii
        Laardi-Lissu kirjoitti:

        Tänä yönä jälleen palsta on osoittanut tarpeellisuutensa. Caps lock päällä on räyhätty jostain Jasminin kokkauksista. Pahaa jälkeä olisi tullut, jos noin vakavasti häiriöinen ihminen olisi kaduilla riehunut. Uusi kiljusatsi varmaan palstakiusaajalla valmistunut, kun noin myöhään on jaksanut kukkua. Mikäs siinä, eipä aamulla ole kiire mihinkään.

        Yöllähän noilla on aikaa kirjoitella. Päiväsaikaan käyvät toimintapiireissä opettelemassa arjen taitoja. Palsta hiljenee aina puoleen päivään ja vilkas keskustelu alkaa iltaisin, kun ovat saaneet oppia elämiseensä fiksummilta. Onkohan noille mitään apua toimintapiireistäkään?


      • suuresti.naurattaa.taas
        Laardi-Lissu kirjoitti:

        Tänä yönä jälleen palsta on osoittanut tarpeellisuutensa. Caps lock päällä on räyhätty jostain Jasminin kokkauksista. Pahaa jälkeä olisi tullut, jos noin vakavasti häiriöinen ihminen olisi kaduilla riehunut. Uusi kiljusatsi varmaan palstakiusaajalla valmistunut, kun noin myöhään on jaksanut kukkua. Mikäs siinä, eipä aamulla ole kiire mihinkään.

        Palstan pojat purkavat epäonnistunutta elämäänsä Jasminiin.


      • suuresti....naurattaa
        suuresti.naurattaa.taas kirjoitti:

        Palstan pojat purkavat epäonnistunutta elämäänsä Jasminiin.

        No joo Kosonen ja vanha viisas setä HÖNÖ, sekä pari typsykkää pyllynpyyhkijän lisäksi näitä Jassuketjuja pitää yllä.


      • Appelsiini-Anja

        Itse en oikeun usko yhdenkään noista kiusaajista olevan mies. Poislukien ehkä se yksi jätetty vässykkä, joka ei ole päässyt asiasta yli. Tekstit ovat kyllä niin tyypillisiä elämäänsä pettyneiden katkerien akkojen kirjoituksia. Itse ollaan työttömiä tai siis "kotiäitejä" eikä siitä mihinkään päästä. Kovillehan se ottaa väkisinkin, kun kaunis nainen reissaa ympäri maailmaa tekemättä juurikaan mitään "oikeaa" työtä.


      • päästäänseonvialla
        Appelsiini-Anja kirjoitti:

        Itse en oikeun usko yhdenkään noista kiusaajista olevan mies. Poislukien ehkä se yksi jätetty vässykkä, joka ei ole päässyt asiasta yli. Tekstit ovat kyllä niin tyypillisiä elämäänsä pettyneiden katkerien akkojen kirjoituksia. Itse ollaan työttömiä tai siis "kotiäitejä" eikä siitä mihinkään päästä. Kovillehan se ottaa väkisinkin, kun kaunis nainen reissaa ympäri maailmaa tekemättä juurikaan mitään "oikeaa" työtä.

        Tuo hönöksi kutsuttu on mielestäni kyllä miespuolinen, kun lukee sen viestejä, jotka liittyvät aina alapääjuttuihin, pieruihin ja naimiseen.


      • hommiakoneella
        päästäänseonvialla kirjoitti:

        Tuo hönöksi kutsuttu on mielestäni kyllä miespuolinen, kun lukee sen viestejä, jotka liittyvät aina alapääjuttuihin, pieruihin ja naimiseen.

        Mahtaa olla Jassolla rankkaa, kun joutuu kirjoittelemaan kiivaita viestejä tänne alvariinsa eri nikkejä käyttäen. Ikäänkuin puolustelijoita ja ystäviä olis ihan montakin.

        Käyhän se melkein työstä varmasti, "hommia koneella" :D


      • suuresti....naurattaa

        HEH, HEH olihan sen todistettava olemassaolonsa.


      • kokeilejotainmuuta
        hommiakoneella kirjoitti:

        Mahtaa olla Jassolla rankkaa, kun joutuu kirjoittelemaan kiivaita viestejä tänne alvariinsa eri nikkejä käyttäen. Ikäänkuin puolustelijoita ja ystäviä olis ihan montakin.

        Käyhän se melkein työstä varmasti, "hommia koneella" :D

        Tässä se taas tuli. Kun tänne kirjoittaa jotain myönteistä Jassusta, niin ilman poikkeuksia uskotaan kommentoijan olevan Jassu itse.


      • aktiivimalli
        kokeilejotainmuuta kirjoitti:

        Tässä se taas tuli. Kun tänne kirjoittaa jotain myönteistä Jassusta, niin ilman poikkeuksia uskotaan kommentoijan olevan Jassu itse.

        Heipä hei Jasso! Mitä mieltä olet aktiivimallista?


      • valtioltavähennys
        aktiivimalli kirjoitti:

        Heipä hei Jasso! Mitä mieltä olet aktiivimallista?

        Eiköhän se kosketa myös sinua.


      • OriginalFitness..Aki
        valtioltavähennys kirjoitti:

        Eiköhän se kosketa myös sinua.

        Ei kosketa nim. aktiivimalli, koska on sairaseläkkeellä mt- ongelmien vuoksi.


    • päivänhauskat

      Tämä tekee tosi hyvää! On niin mukava lukea viestejä, joiden kirjoittaja on olevinaan joku pyhimys, ja moittii toisia ihmisten haukkumisesta, ja itse kuitenkin sortuu samaan, päivittäin. Sitten, liekö sama täydellisyys, puuttuu kirjoitusvirheisiin. Sitten elämälle katkerat, jotka kuvittelevat, että totuuden kirjoittajat kadehtivat näitä typeriä tyrkkyjä. Itseään lohduttaen kuvittelevat, että kaikki muutkin ovat köyhiä, työttömiä, lihavia ja yksinäisiä. Ja erikoisen hyvää tekee aina makeat naurut, kun katselee Jasminin vas, posken kuvia ja niiiiiin luonnollisen onnellista hymyä ja lukee hänen satujaan. Hahahaaa...........kyllä tekee hyvää!!!!

      • huokauksiariittää

        Yritätkö puolustella käytöstäsi? Onneksi on niitäkin palstalaisia, jotka eivät alennu sinun tasollesi.


      • vakihuokailija
        huokauksiariittää kirjoitti:

        Yritätkö puolustella käytöstäsi? Onneksi on niitäkin palstalaisia, jotka eivät alennu sinun tasollesi.

        Kyllä se kohta antaa jonkun kertoa jotain itselleen, kuten tavallista.


    • tonttujenMesta

      Se on täällä myös haskaa seurattavaa, miten eräillä on tarve esittää jotain vähän fiksumpaa kuin toiset. Tunnen tälläisiä tyyppejä muualtakin, ja nämä "kansankynttilät" ne vasta naurettavia ovatkin. Kun on noin helvatun viisas ja oikeudenmukainen, niin mitä ihmettä tekee täällä, meidän ihan tavisten joukossa?

      • onHUUHAAPALSTAKIN

        Ai meinaakko, että tämä juorupalsta on tarkoitettu pelkkään muiden haukkumiseen vailla mitään perusteita? Siis vähemmän fiksuille tasonsa mukaan.


    • suuresti....naurattaa

      Kirjautumispakon myötä palstan peräkammarin poikien elämä käy entistäkin tukalammaksi.

      • Login.Go

        Et taida olla kirjautunut?


      • uskalluksenpuute
        Login.Go kirjoitti:

        Et taida olla kirjautunut?

        Miksi et itse kommentoi sillä "JättiKlitalla"


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe