Haenko_Henkiloä

Sukupuolikunniaan

Vai naista tanssimaan. Kyselee hetero

24

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöhölöhölöhölö

      hölöä

    • Huu-ma

      Naista.
      Ja tanssit vain hänelle, kuin muita ei olisikaan.

    • zärpäke

      Tanssimaan ei nykyisin mennä seuran haun vaan "pelkän tanssin ilon" vuoksi. Siksi voit hakea vain henkilöä. Erityisesti kädenalitansseihin on jopa toivottavampaa, että ns. miehet hakevat toisia ns. miehiä eli henkilöitä oppiakseen tosi harrastajilta. Tämä on modernia ja osoittaa kiinnostusta tanssimista sinänsä kohtaan. henkilöhaku poistaa myös sen valituksen aiheen, että jollain lavoilla on liian vähän miehiä. Mutta siihen perusongelmaan henkilöhaku ei tuo ratkaisua, että paikalla on väärän ikäisiä ihmisiä.

    • Henkilötrokkaa

      Mikä sopivalta tuntuu. Aivan sama

    • Kyllästynytmurtumiin

      Henkilöiltä kiellettävä kovakantisen kengät nämä tavis henkilot pakotettava käyttämään huopatossuja heidän tanssitaito on erittäin kehno hyppivät ja kolhivat toisten henkilöiden jalat ehdotankin näille tavistanssihenkilöille tanssiajokortin suorittamista. Jollei sitä ole esittää lippuluukulla otettakoon kolminkertainen hinta ja voimassaoloa vastuuvakuutus pakollinen

    • Näyttötutkinto

      Samaa ajatellut et jonkinlainen inssinajo pakollinen

    • käytöstavat

      Haetaan tanssimaan vain ja ainoastaan henkilöä. Eikä ole sopivaa
      kysyä mitään henkilökohtaista. Tärkeintähän tässä on
      paritanssi.....

      • MäAinakinHaenNaista

        Mä ainakin käyn tansseissa sekä tanssimisen että kumppanin etsimisen tähden. 4 tansseista löytynyttä parisuhdetta on takana, joten mä ainakin haen uutta naista. Joten kyllä on sopivaa. Ainoa mitä ei ole sopivaa on että töissä esimies pyytää alaistaan treffeille ja päinvastoin. MUTTA TANSSEISSA EI OLLA TÖISSÄ JA SIELLÄ ON SOPIVAA PYYTÄÄ TREFFEILLE KETÄ HALUU!!!!!!!!!!!!!


    • naikkonenG

      Hae aina naista tanssimaan. Jotkut epätoivoiset huuhaa-ukot hakevat henkilöä. Me haluamme olla naisia aina.

      • MaalimaaNähnyt

        NAISTA
        Tanssit hänelle ja vain hänelle.
        Sinun sen hetkinen tanssipartneri on sinun "prinsessa" ja anna hänen tuntea se joka solulla.

        Tanssi ei saa olla "suoritus" vaan täynnä tunnetta.
        Tangot, slowarit, lattarit, valssit, nin nopeet kuin hitaatkin on tähän parhaat.


    • Puuterinoukkaan

      Vihervassurit hakevat henkilöä. Kuinkas sitten kun vessat ,naistenhuone on yhteiskäytössä.....

    • naistenrivistä

      Kieltääkö joku heteron ohjekirja hakemasta naista tanssimaan?

    • ÄinäänMiäs

      Paria.

    • näinmeillä

      Täällä Suomessa haetaan tanssimaan vastakkaista sukupuolta.

    • sopiikaikille

      Lavatanssi kulttuurissa tanssitaan mies/nais-pareissa. Jos tämä nykyinen
      suuntaus jatkuu, on se vaaraksi koko lavatanssin säilymiselle.
      Eikä tanssiminen kenenkään oikeuksia loukkaa. Päinvastoin, paritanssi on
      tasa-arvoinen harrastus. Sopiva harrastus kaikille siitä kiinnostuneille.

    • ÄinäänMiäs

      Vuonna 2060 kummastellaan mitä ihmiskunnan evoluutiossa oikein tapahtui Suomen kohdallla, kun lähes kaikki kuolivat sukupuuttoon.
      Kun asiaa tarkastellaan tarkemmin, vastaus löytyy vuodesta 2018 kun tanssilavat kokivat renessanssin.

      renaitre ( = syntyä uudelleen)

      esanssi (= haju, maku)

    • harvanainensaatanssia

      Huomattava osa maailman kulttureista suhtautuu naisten tanssimiseen erittäin negatiivillisesti eli tanssimisesta noissa kulttuureissa käräytetty nainen parhaassa tapauksessa heitetään ainoastaan linnaan. Miesten keskinäistä tanssiharrastusta pidetään edellä mainituissa kulttuureissa täysin normaalina ja suositeltavanakin.

    • Syntyvyystapissa

      Harvanainensaatanssia. Kyllä niin lampaat kumppanina. Tähän Suomikin menossa

    • Hae tanssitaitoista oli se sitten mies tai nainen.

    • suvakkivihree

      Menee jo liian pitkälle päiväkodissa/koulussakaan ei vietetä Isänpäivää nyt on henkilöpäivä

      • laatikaalistalakkautuksi

        Naistenklinikka ja äitienpäivä on lakkautettava ja naisten viikko ja päivä. Naistenasuja ei saa myydä eikä naisten oikeuksia vaatia!


    • Lopetattanssin

      Tulevaisuudessa ei ole paritansseja,tai on mutta feministit ja hoppelit tanssii keskenään

      Lavat katoaa ja siirrytään ravintoloiden salaperäiseen maailmaan

      • ÄinäänMiäs

        Sä istuisit siellä jo ilman tätä.


      • Kilkkiihenkilöö

        Eikä enään ole Äitienpäivä tansseja. Mennään henkilöpäivätansseihin."...oi aikoja oi tapoja
        Hetero ei kiksauta enään naista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe