Vain ateismi voi pelastaa sinutkin

pelastaudu_ihmishyvä

Vain ottamalla vastaan ateismin ilosanoman voit pelastua jumaluskoisten harhaluuloilta. Vain ateistina olet vapaa ottamaan selvää siitä miten asiat oikeasti ovat uskovaisten syöttämien valheiden sijaan. Ateistina olet vapaa ajattelemaan ja ilmaisemaan mielipiteitäsi niinkuin oikeasti ajattelet. Ateistina olet myös vapaa jumaluskovaisten lapsellisilta helvetti/taivasuhkailuilta. Ateistina vihdoin ymmärrät mitä uskonvapaus, moraali, etiikka ja ihmisoikeudet tarkoittavat.

Jumaluskoilla ei ole tarjota sinullekaan kuin kuolemaa, tuhoa, vainoa ja sortoa. Heikoimpien orjuuttaminenja heidän ryöstäminen uskon varjolla on jumaluskoisten arkipäivää. Kuten myös pedofilia, toisten stalkkaus , tosiasioiden kieltäminen sekä henkinen ja fyysinen väkivalta.

Pelastaudu sinäkin ja hyppää uskontojen tuhoavasta kierteestä ulos.

9

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalusko on yksi kokonainen totuus toisin kuin ateistilla on asioita niin paljon ettei edes tiedä missä itse on.

    • Mitä sinä tarjoat kuoleman jälkeen 😳.

    • Muuten ok, mutta kun ei tuo taida olla mikään valintakysymys.

    • Ateismi eli se, ettei usko mihinkään jumaliin vapauttaa todellakin siitä, että olisimme jonkin jumalan tekemiä ja jotenkin vastuussa hänelle.

      Itse vahvana ateistina olen aina ajatellut, että tämä elämä on kertajuttu eli että se alkaa ja se loppuu. Eli että me ihmiset olemme kuten muutkin eläimet.

      "Käymään vain tänne tullaan eikä olemaan
      Käymään vain, sillä kaikki sattuu aikanaan..."

      • Et sinä mitenkään vapautuneelta vaikuta 🤗 Vihaa tihkut 😕


    • "Vain ottamalla vastaan ateismin ilosanoman voit pelastua jumaluskoisten harhaluuloilta."

      - Mitä ne harhaluulot ovat? Osaatko myös perustella?

      "Vain ateistina olet vapaa ottamaan selvää siitä miten asiat oikeasti ovat uskovaisten syöttämien valheiden sijaan."

      Mitä ovat mainitsemasi uskovien valheet? Pystytkö todistamaan ne valheiksi? Miksi juuri ateistina ihminen olisi vapaa ottamaan selvää miten asiat oikeasti ovat?

      "Ateistina olet vapaa ajattelemaan ja ilmaisemaan mielipiteitäsi niinkuin oikeasti ajattelet."

      Mihin perustat väitteesi? Ettei vain ateistit toistaisi kuin papukaijat ateisti-filosofien "viisauksia"?

      "Ateistina olet myös vapaa jumaluskovaisten lapsellisilta helvetti/taivasuhkailuilta."

      Ehkä? Mutta entäs jos ikuisuus onkin totta?

      "Ateistina vihdoin ymmärrät mitä uskonvapaus, moraali, etiikka ja ihmisoikeudet tarkoittavat."

      Mihin perustat väitteesi?

      • pelastaudu_ihmishyvä

        "- Mitä ne harhaluulot ovat? Osaatko myös perustella?"

        Riippuen nyt vähän sitä mitä rusinanpoimintaryhmää edustat krisseistä? Eli onko koko Raamattu mielestäsi kirjaimellisesti totta, joka on helppo osoittaa samantien valheeksi vai edustatko sovinnollisempaa näkökantaa jossa Raamatun härskeimmät valheet tulkitaan vertauskuviksi? Jossa tapauksessa jäljelle jääneetkin sadut voidaan osoittaa juuri siksi mitä ne ovat; valeita.

        "Mitä ovat mainitsemasi uskovien valheet? Pystytkö todistamaan ne valheiksi? Miksi juuri ateistina ihminen olisi vapaa ottamaan selvää miten asiat oikeasti ovat?"

        noin aluksi vaikka
        -Mooses ei ollut historiallinen henkilö
        -luominen satua
        -vedenpaisumus satua
        -Egyptin orjuus ja exodus satua
        -uskotko edes itse Joonaan valaskalan vatsassa?

        "Mihin perustat väitteesi? Ettei vain ateistit toistaisi kuin papukaijat ateisti-filosofien "viisauksia"?"

        Jokainen näkee itse näillä palstoilla kuinka uskovat denialismissaan väittävät tieteen tuloksia "valheiksi", "vääristelyiksi" tai maailman laajuiseksi tiedemiesten salaliitoksi vaikka samaan aikaan heillä ei ole esittää mitään uskottavaa todistusta väitteidensä tueksi.

        "Ehkä? Mutta entäs jos ikuisuus onkin totta?"

        Tämän pitäisi olla helppoa jopa sinullekin. Jos ikuisuus on olemassa niin sinulla ei luulisi olevan mitään ongelmia esittää tieteellisen vertaisarvioinnin kestäviä todisteita tämän "ikuisuuden" olemassaolosta. Ilman todisteita se on pelkästään esittämäsi perustelematon väite. Eli ikuisuutta ei ole olemassa.

        Tietysti asiaa voidaan lähestyä toiseltakin kantilta: Olet minulle tonnin velkaa ja sinun pitää todistaa ettet ole. Jos et löydä todisteita joudut maksamaan. Saadaksesi todisteet velattomuudestasi sinun pitää ensin uskoa että olet minulle tonnin velkaa. Toisaalta jos uskot että olet minulle velkaa niin tietysti maksat velkasi pois. Helppoa vai mitä? Samalla tavallahan te selitätte ikuisuuden.

        ""Ateistina vihdoin ymmärrät mitä uskonvapaus, moraali, etiikka ja ihmisoikeudet tarkoittavat."

        Mihin perustat väitteesi?"

        Kirjoitettuun historiaan. Siihen mitä hirveyksiä uskovaiset ovat tehneet miellyttääkseen jumalaansa tai toteuttaessaan mielestään jumalansa tahtoa. Ihmiskunnan historian iljettävimmät hirmutyöt on aina tehty jumala mielessä. Ja sama meno jatkuu vielä tänäpäivänäkin. Kaksinaismoralismi kukkii uskovaisten joukossa. Esim. elämää muka suojellaan, silti samaan aikaan helluntalaisten ja muiden uuskristillisten joukoissa ajetaan kuolemanrangaistusta laajempaan käyttöön jenkeissä. Samat hellut hilluvat täälläkin. Eikä suomalaiset krisset sen suvaitsevaisempia ole. Aito avioliittoliike kun lietsoi porukkaansa homovihaa täyteen ei puuttunut kuin huppupäiset lynkkausjoukot.

        Eikä yksikään raamattua tiukemmin tulkitseva liike hyväksy edes YK:n yleistä ihmisoikeuksien julistusta ja sen takaamia ihmisoikeuksia kaikille ihmisille. Heidän ei juuri kannattaisi huudella että omaisivat muita korkeamman moraalin koska heillä ei ole sitä edes sitä vähää minkä voisi olettaa että idiooteinkin omaisi moraalia.


      • pelastaudu_ihmishyvä kirjoitti:

        "- Mitä ne harhaluulot ovat? Osaatko myös perustella?"

        Riippuen nyt vähän sitä mitä rusinanpoimintaryhmää edustat krisseistä? Eli onko koko Raamattu mielestäsi kirjaimellisesti totta, joka on helppo osoittaa samantien valheeksi vai edustatko sovinnollisempaa näkökantaa jossa Raamatun härskeimmät valheet tulkitaan vertauskuviksi? Jossa tapauksessa jäljelle jääneetkin sadut voidaan osoittaa juuri siksi mitä ne ovat; valeita.

        "Mitä ovat mainitsemasi uskovien valheet? Pystytkö todistamaan ne valheiksi? Miksi juuri ateistina ihminen olisi vapaa ottamaan selvää miten asiat oikeasti ovat?"

        noin aluksi vaikka
        -Mooses ei ollut historiallinen henkilö
        -luominen satua
        -vedenpaisumus satua
        -Egyptin orjuus ja exodus satua
        -uskotko edes itse Joonaan valaskalan vatsassa?

        "Mihin perustat väitteesi? Ettei vain ateistit toistaisi kuin papukaijat ateisti-filosofien "viisauksia"?"

        Jokainen näkee itse näillä palstoilla kuinka uskovat denialismissaan väittävät tieteen tuloksia "valheiksi", "vääristelyiksi" tai maailman laajuiseksi tiedemiesten salaliitoksi vaikka samaan aikaan heillä ei ole esittää mitään uskottavaa todistusta väitteidensä tueksi.

        "Ehkä? Mutta entäs jos ikuisuus onkin totta?"

        Tämän pitäisi olla helppoa jopa sinullekin. Jos ikuisuus on olemassa niin sinulla ei luulisi olevan mitään ongelmia esittää tieteellisen vertaisarvioinnin kestäviä todisteita tämän "ikuisuuden" olemassaolosta. Ilman todisteita se on pelkästään esittämäsi perustelematon väite. Eli ikuisuutta ei ole olemassa.

        Tietysti asiaa voidaan lähestyä toiseltakin kantilta: Olet minulle tonnin velkaa ja sinun pitää todistaa ettet ole. Jos et löydä todisteita joudut maksamaan. Saadaksesi todisteet velattomuudestasi sinun pitää ensin uskoa että olet minulle tonnin velkaa. Toisaalta jos uskot että olet minulle velkaa niin tietysti maksat velkasi pois. Helppoa vai mitä? Samalla tavallahan te selitätte ikuisuuden.

        ""Ateistina vihdoin ymmärrät mitä uskonvapaus, moraali, etiikka ja ihmisoikeudet tarkoittavat."

        Mihin perustat väitteesi?"

        Kirjoitettuun historiaan. Siihen mitä hirveyksiä uskovaiset ovat tehneet miellyttääkseen jumalaansa tai toteuttaessaan mielestään jumalansa tahtoa. Ihmiskunnan historian iljettävimmät hirmutyöt on aina tehty jumala mielessä. Ja sama meno jatkuu vielä tänäpäivänäkin. Kaksinaismoralismi kukkii uskovaisten joukossa. Esim. elämää muka suojellaan, silti samaan aikaan helluntalaisten ja muiden uuskristillisten joukoissa ajetaan kuolemanrangaistusta laajempaan käyttöön jenkeissä. Samat hellut hilluvat täälläkin. Eikä suomalaiset krisset sen suvaitsevaisempia ole. Aito avioliittoliike kun lietsoi porukkaansa homovihaa täyteen ei puuttunut kuin huppupäiset lynkkausjoukot.

        Eikä yksikään raamattua tiukemmin tulkitseva liike hyväksy edes YK:n yleistä ihmisoikeuksien julistusta ja sen takaamia ihmisoikeuksia kaikille ihmisille. Heidän ei juuri kannattaisi huudella että omaisivat muita korkeamman moraalin koska heillä ei ole sitä edes sitä vähää minkä voisi olettaa että idiooteinkin omaisi moraalia.

        Niinpä, muutama muukin suomalainen ajattelee samoin
        http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710192200473323_u0.shtml ja on tehnyt eron uskon diktatuuriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe