Onko kytkentä perinteinen, rosvoliittimellä pitkien johdosta, vai kannattaako viedä suosiolla merkkikorjaamolle? Autoni on Mazda 6 vuodelta 2014.
Vastaukset 6
- pimiää
Jees heräte plus tulee releelle, pitkistä valoista!
- ei.ymmärrä
Miksi pitää laittaa lisävaloja.
- klonswagen
laita youtubeen haku " lisävalojen asennus uuteen autoon"Asennusvideo suomen erikoistekniikka.Siinä on hyvä esimerkki miten valot saa laitettua ja uusinta uutta mm herätteen otto ilman mitään rosvoliittimiä anturilla.Hienoksi on systeemit menneet
- 45435634
Tunge se herätejohto pitkien sulakkeen väliin, niin olen tehnyt monissa uusissa autoissa, helppoa ainakin jos sulake konehuoneessa.
- skdjkfdkljfklsk
En kyllä menisi itse räveltämään nykyautojen sähköjärjestelmiin mitään mitä en varmasti tiedä kun tietämättömästi toheloimalla voi saada eksoottisen kalliit vahingot aikaiseksi näihin tietokone-can-väylä-ohjausmoduuli-bullshit autojen sähköjärjestelmiin. Sitten kojetaulussa palaa vikavaloja joulukuusena eikä vikoja osaa kukaan kuitenkaan korjata. Rahat menee vianetsintöihin mutta auto ei vaan tule kuntoon.
- Mazdakuusi
Onko joku laittanut uuden mallisarjan Mazda 6:n lisävaloja kilpitelineen avulla? Miten homma on onnistunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482