OOn siis 14v poika ja yks tyttö haluis harrastaa seksiä ilman kortsua. Mul on alkanu murrosikä ja spermaakin tullut runkatessa mutta ongelmani on se etten tiedä voiko "touhutipoista" tulla raskaaksi koska kyllä niitä minullakin on aina ennen kuin laukean niitä tulee siittimen kärkeen joten voisiko joku kertoa että tuleeko niistä raskaaksi???
touhutipoista raskaaksi
4
365
Vastaukset
Voi tulla
Voi tulla
Kyllä, niistä voi tulla raskaaksi. Se ei välttämättä ole kovin todennäköistä, mutta keskeytetty yhdyntä ei ole luotettava ehkäisykeino. Lisäksi se on myös nautinnon kannalta huono juttu, koska joudut koko ajan kyttäämään sitä hetkeä, milloin homma pitää jättää kesken ja se pitää jättää kesken juuri, kun alkaa tuntua erityisen hyvältä.
Lisäksi ensimmäinen laukeaminen "tositouhuissa" saattaa olla niin vauhdikas, että et kunnolla tajuakaan oikeaa hetkeä, etkä ehdikään jättää hommaa kesken kunnolla, ennen kuin siemensyöksy hyökkää esiin.
Lisäksi miettisin hieman tytön motiivejakin... Miksi hän haluaa sen tehdä ilman kondomia? Ja oletko varma, ettei hänellä ole sukupuolitautia?
En muutoinkaan kyllä suosittele seksiä vielä sinun iässäsi, mutta älä ainakaan suostu siihen ilman kondomia, ellet ole varma siitä, että tyttö ei ole jo harrastanut samaa muiden kanssa sukupuolitaudin hankkien JA että hän itse käyttää ehkäisyä.- Käytä-kuitenkin-korsua
Olisit tosi nuori isäksi ja koko elämäsi menisi turhaan pilalle. Suosittelen kyllä kortsua. Ihme tyttö kun tätä ehdottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2161536Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651374- 821061
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280912- 73863
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6851Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67849Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185827- 46824
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31745