Syysjuhlille ei ole tunkua

flopbancake

Aitolaisten syysjuhla Emmauksessa on odotetun hiljainen.
Toivottavasti antavat itse kuvaa tilaisuudestaan.

Kävin kurkkaamassa ovelta, ehkä pareisenkymmentä

24

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyhjääJaTylsää

      Taitaa olla tylsä juhla, koska usko.vainen samanaikaisesti palstalla kommentoi.

      • Noin se täytyy olla.
        Sanonut menevänsä sinne, mutta täällä kirjoittelee.
        Sieltäkin voi kirjoitella, mutta silloin on tosi tylsä tilaisuus.

        Monet AA:n kannattajat olivat videokuvan perusteella aikaisemmassa mielenilmaisussa Tampereella Pohjoismaisten kumppaniensa kanssa, mutta kyllä sieltä olisi pitänyt hyvin ehtiä, kun väliä oli jokunen tunti.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Noin se täytyy olla.
        Sanonut menevänsä sinne, mutta täällä kirjoittelee.
        Sieltäkin voi kirjoitella, mutta silloin on tosi tylsä tilaisuus.

        Monet AA:n kannattajat olivat videokuvan perusteella aikaisemmassa mielenilmaisussa Tampereella Pohjoismaisten kumppaniensa kanssa, mutta kyllä sieltä olisi pitänyt hyvin ehtiä, kun väliä oli jokunen tunti.

        "Monet AA:n kannattajat olivat videokuvan perusteella aikaisemmassa mielenilmaisussa Tampereella Pohjoismaisten kumppaniensa kanssa..."

        Tuo väite on aika kova?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Noin se täytyy olla.
        Sanonut menevänsä sinne, mutta täällä kirjoittelee.
        Sieltäkin voi kirjoitella, mutta silloin on tosi tylsä tilaisuus.

        Monet AA:n kannattajat olivat videokuvan perusteella aikaisemmassa mielenilmaisussa Tampereella Pohjoismaisten kumppaniensa kanssa, mutta kyllä sieltä olisi pitänyt hyvin ehtiä, kun väliä oli jokunen tunti.

        usko.vainen sanoi olleensa "estynyt" menemään tuohon ainoaan tapahtumaan.


      • Jos hän onkin se Heurekan Arska, niin ei ne enää sisälle päästä, kun muni sen Herekan tilaisuuden.


    • Suosittelen jatkoja Tammerkosken toisella puolen Mixei Bar & Nightclubilla itsenäisyydenkatu 7-9

    • Saas nähdä tuleeko näistä "juhlista" mitään kuvamateriaalia tms. esim. Aitoavioliiton sivuille, tiedotuslinjahan on ollut varsin valikoiva aikaisemminkin.

      • Niin, onko jo joku lueskellut mikä oli menestys?


      • mummomuori kirjoitti:

        Niin, onko jo joku lueskellut mikä oli menestys?

        Ainoa mitä sivulle on ilmestynyt on Koivulan puheen tekstiä. Ei kuvia, ei mitään tietoja oliko paikalla eses Tanus tai muita.


    • >> Kävin kurkkaamassa ovelta, ehkä parisenkymmentä <<

      Tikkurilan startissa Aa:lla oli sali täynnä ja tuonne vaivautui enää parikymmentä.
      Hiljaiseksi on mennyt.

    • Muuta ei löytynyt kuin Koivulan ”Puheeni syysjuhlassa”. Siinä hän selittää ”Aito avioliitto ry ei ole koskaan ollut vain ja ainoastaan kampanjatoimisto avioliittolain muutoksen kumoamiseksi.”

      Hän tulee sivumennen tunnustaneeksi, että se on ollut ensisijainen tähän saakka. Mutta nyt tuohon tulee pientä lisää ”…toimii naisen ja miehen välisen avioliiton aseman vahvistamiseksi, lapsen oikeuksien edistämiseksi sekä oikean sukupuolikäsityksen hyväksi.”. Noita kahta ei vielä ole juuri käsitelty, mutta viimeksi mainittua kyllä.

      ”Aito avioliitto ry sai syksyllä valtakunnallisen rahankeräysluvan, joka on ovi monille uusille mahdollisuuksille.”

      Hyvä, että etenevät lakien mukaan. Jospa nyt he saisivat lisää rahaa markkinointiin, kun sen perään itkevät?

      • Juu, ne ei väen vähyydestä johtuen anna yhtään kuvaa tapahtumastaan.
        Samoin kävi edellisenä syksynäkin.

        Sitten vaan AA:n Saastamoinen valittaa, että media ei heitä kuuntele.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu, ne ei väen vähyydestä johtuen anna yhtään kuvaa tapahtumastaan.
        Samoin kävi edellisenä syksynäkin.

        Sitten vaan AA:n Saastamoinen valittaa, että media ei heitä kuuntele.

        Viime vuonna kuvista päätellen paikalla oli viisi ulkona värjöttelemässä. Helsingissä!


      • >> ”Aito avioliitto ry sai syksyllä valtakunnallisen rahankeräysluvan, joka on ovi monille uusille mahdollisuuksille.” <<

        Aa;n aikaansaannokset huomioiden se on yhtä kuin -0.


      • qwertyilija kirjoitti:

        >> ”Aito avioliitto ry sai syksyllä valtakunnallisen rahankeräysluvan, joka on ovi monille uusille mahdollisuuksille.” <<

        Aa;n aikaansaannokset huomioiden se on yhtä kuin -0.

        Rahaa voi kertyä satanen. Katson tämän hankkeen olevan kuitenkin Patmoksen rahankeruu-ketjua. On se niin ahnetta.


      • torre12 kirjoitti:

        Rahaa voi kertyä satanen. Katson tämän hankkeen olevan kuitenkin Patmoksen rahankeruu-ketjua. On se niin ahnetta.

        Pienistä puroista se isokin joki koostuu.
        Aito avioliitto- ohjelma voi saada pienen lisän Patmoksen rahoitukseen. Ja Koivulalle tuskin tarvitsee maksaa mitään, kun on mielestään päässyt elämänsä tärkeimpään duuniin.


      • torre12 kirjoitti:

        Rahaa voi kertyä satanen. Katson tämän hankkeen olevan kuitenkin Patmoksen rahankeruu-ketjua. On se niin ahnetta.

        Tuskinpa kannattajat haluaa enää maksaa, kun se on jo tullut heille tosi kalliiksi.

        Ei ole kannattajille, eikä heille itselleenkään halpaa touhua ajella pitkiä matkoja autolla ja kuluttaa paljon aikaa jossain teltoilla.
        Jos minä tekisin jotain vastaavaa, niin menetettyjen palkkojen osuuskin olisi helposti kymppitonni vuodessa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Tuskinpa kannattajat haluaa enää maksaa, kun se on jo tullut heille tosi kalliiksi.

        Ei ole kannattajille, eikä heille itselleenkään halpaa touhua ajella pitkiä matkoja autolla ja kuluttaa paljon aikaa jossain teltoilla.
        Jos minä tekisin jotain vastaavaa, niin menetettyjen palkkojen osuuskin olisi helposti kymppitonni vuodessa.

        Juu. Mutta eikö ne peruskannattajat ole kuitenkin sen verran pöhköjä, että maksavat jotain oikealle asialle. Panin sulle kyllä tykkäämisen.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu, ne ei väen vähyydestä johtuen anna yhtään kuvaa tapahtumastaan.
        Samoin kävi edellisenä syksynäkin.

        Sitten vaan AA:n Saastamoinen valittaa, että media ei heitä kuuntele.

        "...ne ei väen vähyydestä johtuen anna yhtään kuvaa tapahtumastaan."

        Ehkä. Eikä tuo tosiaan edistä markkinointia yhtään.


    • >> Syysjuhlille ei ole tunkua <<

      Eli edes omia Aito avioliittolaisia ei enää kiinnosta.

      Nuo loput jälkipelin Aidot Ammattilaiset ovatkin siirtyneet uuteen, pelin jälkeiseen tilanteeseen, missä peli on hävitty, mutta häviötä ei tunnusteta.

      Koivulan ja kumppaneiden tunnuslauseeksi sopisi: "Voitimme, mutta sitä ei tunnusteta!"

    • Mitä Aidosta Aviolliitto rystä jää historiaan muuta kuin katkera jälkimaku? Ehkä tilpehöörit ja muu rekvisiitta on hyödyksi edes Halloween-asusteina.

      • Olihan se tavallaan aikamoista Halloweenia kun eräs noista aktiiveista hiippaili kirkon ovelle sysipimeällä laittamaan niitä teesejään oveen kiinni.

        :-)


      • Aku-.Ankka
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Olihan se tavallaan aikamoista Halloweenia kun eräs noista aktiiveista hiippaili kirkon ovelle sysipimeällä laittamaan niitä teesejään oveen kiinni.

        :-)

        Olikohan ne Drag cul0-hampaat ihan omat, vähän epäilen? Melko kinkit kuitenkin, naarmu taa aika pahasti.


      • No, kyllä maailmaan pitää mahtua näitä eritavalla ajattelevia. En siis sinänsä vastusta mitään tällaista. Se vain on kritiikkini kohde, että disinformaatiota levitetään totena, ja käytetään varsin kyseenalaisia keinoja toiminnassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe