Oli perjantain TV4 näytettävä The One, joka oli kuin köyhien kopioiden Matrix.
Katsoin elokuvaa tasan viisi minuttia kunnes ilmanvaihtokanavasta ilmaantunut jätkä rupesi juoksemaan pitkin seiniä, vaikka kymmenkunta ukkoa ampuu tätä konetuliaseilla.
Kolme tyyppiä ampuu ilmanvaihtokanavan täyteen reikiä ja jätkä lyö pistoolin kanavan seinämän läpi ja ampuu sokkona nämä kolme tyyppiä.
Siis täyttä roskaa, johon ei viitsi viittä minuuttia enempää tuhlata.
Näitä hippaheikki simsalabim-elokuvia vielä tehdään liukuhihnalta ja jotkut niitäkin viitsii katsella.
Paskat elokuvat:
1. The One - ylivoimainen ykkönen
2. Kaikki Steve Segalin tönkkö-ukko machoilut
3. Flash Gordon - lavasteet kaatuivat melkein näyttelijöiden päälle.
4. Kalifornia Arskan komediat - puu-ukkosta ei saa maailman parhaimmillakaan trikeillä komediennea. Ajakoon elokuvissa edelleen moottoripyörällä aurinkolasit päässä.
5. 70-luvun Dracula elokuvat teattereissa, joita esitettiin aikoinaan niin leikeltyinä, ettei sillisalaatista saanut mitään tolkkua.
Naurettavaa roskaa!
5
704
Vastaukset
Katsoitko elokuvan loppuun asti?
Jos et, älä arvostele sitä, sillä et ole saanut kokonaiskuvaa elokuvasta. Itse olen katsonut kyseisen pätkän ja totean, että kyseessä on hyvä kungfu-elokuva. Viihdyttävä ja näyttävä.
Huonojen elokuvien kertominen ryhminä kertoo jo suuresti asiattoman asenteesi elokuvien suhteen.
Lisäksi mainintasi elokuvien katsojista on asiaton ja ei liity aiheeseen mitenkään.- tyttönen vain
Totta, elokuvat ovat kokonaisuuksia, ja loppu voi jotenkin sitoa homman "pakettiin". Fakta on kuitenkin myös se, että käsittääkseni elokuvien merkittävin käyttötarkoitus on toimia viihteenä? Itse en ainakaan koe mielekkääksi tuijottaa kahta tuntia mielenkiinnotonta potaskaa, vaikka viimeiset kaksi minuuttia saisivatkin aikaan jonkun suuren ahaa -elämyksen.
- turrkka
"Paskat elokuvat:
1. The One - ylivoimainen ykkönen "
Et ole tainnut kuulla "elokuvasta" Pahat Pojat??? Mikään ei voi viedä siltä paskimman elokuvan titteliä milloinkaan. - iiris
The onehan on hyvä leffa,et tainnut osata
asennoitua siihen oikein.
Katsoppa uudestaa.
Katso myös kokeeksi elokuva.
Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme! - Cinema
Mitä sitten odotit elokuvalta? Inhorealistista ihmissuhdedraamaa?
Toimintarymistelyjä - varsinkin tämän tyylisiä toimintarymistelyjä - katsoessa pitää ensimmäisenä muistaa että elokuvasta ei ole edes yritetty tehdä realistista. Sen idea on nimenomaan se, että realismia ei ole, elokuvassa ihmiset tekevät juuri sellaisia asioita mitä he eivät muissa elokuvissa kykene tekemään. Ehkä ihmiset juuri siksi hakevat vaihtelua tällaisista elokuvista. Jos siis elokuvan kohtauksessa mies juoksee seinää pitkin ja ampuu sokkona tyyppejä, on kyseessä ilmeisesti mainiosti onnistunut kohtaus.
Suspend your disbelief. Tai ehkäpä kaltaisesi tollot pitäisi vieraannuttaa brechtiläiseen tyyliin, että osaisit arvostaa lajityypin vaatimaa lahjakkuutta. Elokuvastahan tässä kuitenkin on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997