Mitä enenmmän rahaa sitä enemmän onnea. Miljoona hyvä, miljardi parempi. Tännekin on tullut yrityksiä ja sijoittajia rahoineen tuomaan työtä, työpaikkoja ja onnea meille kaikille. Ilman työtä ei tule rahaa eikä onnea. Huono puoli on siinä, kun rahasta puhutaan, että kun ihmiset täällä koko ajan vähenee, niin samalla vähenee rahakin ja sen myötä onnellisuus.
Raha tuo onnea
8
102
Vastaukset
- siemiemiumau
Ei liity Lieksaan millään tavalla tämä, pois täältä tämmöiset aloitukset.
Raha ei tuo onnea, eikä sitä saa kerran mukaansa.
- Hutiksi
Tuo juurikin aloittajan asiayhteydessä, eikä kukaan ole väittänytkään sitä mukanaan vietäväksi tuon puoleiseen.
Ellei ole mitään sanottavaa niin olisi viisaampaa olla hiljaa. - raha.ei.tuo.onnea
Hutiksi kirjoitti:
Tuo juurikin aloittajan asiayhteydessä, eikä kukaan ole väittänytkään sitä mukanaan vietäväksi tuon puoleiseen.
Ellei ole mitään sanottavaa niin olisi viisaampaa olla hiljaa.Olehan vanha juoppo hiljaa noista ölinöistä kyllä Kamuttaja on oikeassa
- kunhanpäevävaihtuu
Juujuu niinpä taas viisaus loistaa.... poissaolollaan.... lieksalaisten tyypillistä asennetta.
- matkanpää
Rahaa pitää olla reilusti, muuten et ole hyvä ihminen etkä pääse taivaaseen! Ja sitä omaisuutta pitää haalia kokoajan, ja niinpaljon kuin mahdollista,,vaikka et tarvitsiskaan! Sitten sinua arvostetaan ja kunnioitetaan, ja jopa siunaustilaisuudessakin sinua kehutaan miten hyvä ihminen olit!
- äkkiä_valmiiksi
Eipä tajunnut lieksalaiset tuotakaan aloitusta, ette ymmärtäneet kirjoituksen sisältöä ollenkaan. Rautalangasta teille pitäisi vääntää kaikki josko silloinkaan saisi mitään perille. Vielä pari kuukautta komennusta jäljellä ja pääsis pois täältä kattelemasta teidän ainaista narinaa, kitinää, kateutta ja umpiasennetta, huh....
- onniepäilyttää
Pitäisi varmaan kysyä näiltä jättipottien saajilta,toiko raha onnea. Viikonvaihteessa Kerimäellä ostetulla kupongilla pamahti naiselle yli 40 miljoonan euron potti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624