Hei olen 13 vuotias poika ensi vuonna 14 en ole juurikaan huomannut mitään murrosiän merkkejä kehossani olen 145cm pitkä ja painan 58kg ärsyttää kun en saa painoa pudotettua yhtään ja minua haukutaan.
Liian lihava?
4
1034
Vastaukset
- EvanPetersLover
Uskoisin olevan ihan normaalia, koska eikö murrosiässä paino lisäänny tms. En sitten muista oliko se vain tytöillä, mutta tietääkseni, ei ole hätää. Itsekkin olen hieman pulleampi, kuin muut, ja kyllä siitäkin olen saanut kuulla joskus. Samaistuttavaa.. (::
Kun kasvupyrähdyksesi alkaa, niin painokin tasaantuu suhteessa pituuteen. Koeta pysytellä edes nykypainossasi, niin painoindeksi on tippunut kummasti, kun olet esim. 175 cm pitkä. :)
- Eppuliininen
Samaa mieltä Oldien kanssa. Kunhan kasvupyrähdys alkaa, niin saatat hyvinkin hoikistua samassa rytäkässä. Pojilla kasvupyrähdys tulee hiukan tyttöjä myöhemin. Varmaasti viimeistään 1-2 vuoden sisällä se on sinullakin edessä.
- Älähuoli
Moi oon tyttö 5 lk oon 160 ja painan 32 kg
Ahaaa mut älä huoli you Are perfect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725