Haaveissa vanha pappa joka nuolis mun pillua

Susiemaj

Mä haluaisin ihan todella paljon että mua reilusti vanhempi, semmonen 60-70v setä nuolis mun pillua. Itse oon kolmikymppinen ja jotenki ajatus irstaasta ehkä pulleastakin vanhasta sedästä kiihottaa suunnattomasti. En vain tiedä kuinka lähtisin etenemään asian kanssa, näit pappoi ei ehkä löydä baarista.

Saan myös ihan tarpeeksi hyvää seksiä komeilta ikäisiltäni miehiltä mut tää suuseksifantasia mulla silti on. Ja tykkäisin kenties katsoa myös kun pappa runkkaa.

282

22278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkaripappa

      Onhan meitä jotka lipittäisi sun haarojas päivät läpeensä, vaikka et pillua antaisikaan.
      Itselleni riittää pesuhuoneessa roikkuvat naapuritytön stringi, ja voi kun on kulli tanassa vielä tälläkin ikää (63v)
      Imisin sun klitorista ja kielisin sun joka reikää.
      Voisin juoda tuollaisen tytön kiimakusetkin suoraan reiältä.
      Tällaisia me papparaiset olemme, suurin osa runkkareita.

      • naapurit

        meilläkin naapurina yli kuuskymppinen pappa joka innokkaasti käy nuuhkimassa vaimoni stringejä.on muuten iso kyrpä papalla


      • Susiemaj

        Kuullostaa ihanalta!


      • naapurit
        Susiemaj kirjoitti:

        Kuullostaa ihanalta!

        vaimon kanssa yleensä jätetään stringit pyykkikorin päälle niin naapurin pappa voi niitä nuuhkia.onpa toi kietonut ne kalunsa ympärillekkin.


      • olenkäytössäsi

        ei muuta kun aletaan ottamaan yhteyttä ja tehään fantasiastasi totta!!


      • olenkäytössäsi

      • kessuli19601

        Ite oon kans 61v pappa, nuolisin innolla reikiäsi ja runkkaisin,,,,, Nyt vain pitää tyytyä milloin kenenki kiimapikkareihi, mutta kyllä spermat lentää silloinki lujaa,,,,


      • Anonyymi
        Susiemaj kirjoitti:

        Kuullostaa ihanalta!

        Käydäänkö kahvilla joku päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydäänkö kahvilla joku päivä?

        Käydään vain jos stadissa oot, voin nuolla pillua autossakin tai sun luona.
        Tykkään esitellä käyrää paksua kulliani nuorille naisille pillun nuolemine ja sen päälle laukeaminen ahh nuorta kuumas pillua

        tapio5


        Luukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käydäänkö kahvilla joku päivä?

        Joo. Koska


      • Anonyymi
        kessuli19601 kirjoitti:

        Ite oon kans 61v pappa, nuolisin innolla reikiäsi ja runkkaisin,,,,, Nyt vain pitää tyytyä milloin kenenki kiimapikkareihi, mutta kyllä spermat lentää silloinki lujaa,,,,

        Joo kuulostaa hyvältä. Tekee mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuulostaa hyvältä. Tekee mieli

        Missä olet se jonka tekee mieli kielihoitoo ja Ootko nuori neito?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet se jonka tekee mieli kielihoitoo ja Ootko nuori neito?

        Olen aikuinen Nainen. Tykkään vaan vanhosta ukkoistq


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet se jonka tekee mieli kielihoitoo ja Ootko nuori neito?

        Vantaa


      • Anonyymi
        olenkäytössäsi kirjoitti:

        ei muuta kun aletaan ottamaan yhteyttä ja tehään fantasiastasi totta!!

        moikka jos olet nainen haluaisi lipsautella sinun pillua


    • halukasukko

      Moikka Susiemaj mistäpäin olet,olisin halukas tuleen nuoleen sinun pimppiäsi ja jos haluut niin myös peppuasi.Olen pirkanmaalta .

      • Susiemaj

        Stadista olen.


    • Hei
      Tehdään haaveistasi totta.
      ota yhteys toi niki suomi24.fi ja aletaan kehittelemään asiaa eteenpäin.
      T: Eki

    • Vastaa vain nikki ja suomi24.fi, niin sovitaan tapaamisesta. Katsotaan mihin johtaa..

    • Kiihottavaa

      Täällä Vantaalla olisi 65 vuotias mies joka on kiinnostunut nuolemisesta.

      • Anonyymi

        Joo. Onkos sulla autoa. Mulla on märkä pillu. Laitan sormi määrä pillun. Nuolen


      • Anonyymi

        Joo olen Vantaa. Nainen Nuole pillua. Autossa. Saat Hieron tissit. Sormi pillun. Ai tekstin Hyvä.


    • Kiiiiiiimaaaa

      Varmasti fantasiasi toteutan jos vain löytäisin sut? M58v

    • 63v

      Mansessa ois 63v vapaa ukkeli joka ois kiinnostunut....

      • Anonyymi

        Joo mulle kävis hyvin. Niin koska. Onkos sulla autoa? Voit siellä. Vaikka. Saat Hieron tissit. Sormi määrä pillun. Nuola. Jotkin mutkin.


    • herrasmi

      Meitähän löytyy ympäri suomea kuten savon sunnaltakin ja suosituksiakin on naisilta saatavilla:)

    • Pappaapahyvinkin

      Hyvä trolli, ja papparaisille menee sukkana läpi :D

      • Susiemaj

        Voi että, en ole trolli vaan tämä on mun fantasia ihan oikeasti.


      • No jos on,ja olet Stadista,ota yht., vaikka en ihan noin vanha olekkaan... pidän nuolemisesta ja voisin vaikka laittaa sinut nahkakahleisiin ja silmäsiteeseen session ajaksi...😏?


    • morsinko

      Minullakin on haaveena antautua vanhemmalle miehelle, joka on elänyt seksin puutteessa eikä esim koskaan ole saanut nuolla pillua. Olen tosin itsekin jo kuuskymppinen nainen. Olen joskus lähtenyt itseäni vanhemman miehen mukaan harjoittamaan tällaista hyväntekeväisyyttä, en siksi että mitenkään muutoin olisin ollut kiinnostunut miehestä. Yllättäen he olisivat aina halunneet maksaa minulle palveluista. Minulle riitti nautinto, kun mies pääsi nautiskelemaan haaroissani ja itse sain nauttia myös mahtavista orgasmeista. Erään herrasmiehen kanssa tapasimme useamman kerran seksin merkeissä. Valitettavasti se jäi kun muutin Savoon.....

      • Papprai

        Hieno juttu,monelle vanhemmalle miehelle riittäisi pillun nuoleminen.


      • SavonHerrasmies

        Mistähän päin Savoa morsinkon vois löytää..?


      • olisipa mukava lipoa pilluasi


      • Otas yhteyttä...
        Nuolen ykdipuolisesti.
        Varattu 47v 191/90
        Salaa ja luottamuksella.


      • Anonyymi
        Lumitiikeri7143 kirjoitti:

        Otas yhteyttä...
        Nuolen ykdipuolisesti.
        Varattu 47v 191/90
        Salaa ja luottamuksella.

        Ei taida sun maha riittää liian laiha :)


      • Anonyymi
        pesonen50 kirjoitti:

        olisipa mukava lipoa pilluasi

        Koska, teksi oikein mielin. Sormi pillun autossa


    • Hei! olen toki 58v nuorekas mies, pidän pillun nulimisesta todella paljon, haluaisin nähdä

      • Anonyymi

        Joo. Missä


      • Anonyymi

        Koska haluat nähdä?


    • Liian hyvää ollakseen totta sanotaan sijoittamisoppaassa. Taitaa olla samanlainen asia. Mutta onhan sitä riskisijoittamistakin.
      Kirjoittele tai kerro ainakin miten sulla on mennyt haaveiden suhteen.

    • Roopetttii

      No täällä olisi iän ja nuolemishalukkuuden puolesta sulle sopiva pappa. ja runkkaankin itseni, saat nähdä, mistä oot?

    • Papprai

      Tottakai kiinnostaa ,vaimo ei halua enää seksiä. Minä kyllä olisin valmis.👍

      • Anonyymi

        Kyllä se kävisin. Olen Vantaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kävisin. Olen Vantaa

        Missä päin Vantaata. Kiinnostaisi.
        Miten saan sut kiinni? Sp tai kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Vantaata. Kiinnostaisi.
        Miten saan sut kiinni? Sp tai kik?

        Saat muut kiinni Facebook puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat muut kiinni Facebook puolelle

        Olen k.a olen etelä Vantaan. Lähellä Myyrmäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen k.a olen etelä Vantaan. Lähellä Myyrmäen.

        Nöhdäänkö Myyrmannissa jokupäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöhdäänkö Myyrmannissa jokupäivä?

        Joo mä oon menossa sinne huomenna. Kauppa. Jaa kirpputori. Minkä ikäinen sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä oon menossa sinne huomenna. Kauppa. Jaa kirpputori. Minkä ikäinen sä olet?

        Tuleen huomenna Myyrmäki. Onko sulla autoa. Mulla aina märkä pillua. Sormi pillun. Tuleen klo n. 9-10aikan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöhdäänkö Myyrmannissa jokupäivä?

        Kyllä. Menee huomenna myöskin myynnissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Vantaata. Kiinnostaisi.
        Miten saan sut kiinni? Sp tai kik?

        Laitan numero


    • Papprai

      Todella valmis!

    • TriMengele

      Yläasteen teinipojat vauhdissa, vol. 69. Testissä, kuka osaa tehdä parhaimman seksinhakuilmoituksen nettiin ja kuka saa eniten vastauksia. Eikä tässä vielä kaikki, diiliin kuuluu se et mua saa vetää aivan rankasti hanuriin paljaalla.

      No niin pojjaat, nyt keksimään parempia avauksia....

    • No mikä ettei....mikäli 54v nuori mies kävisi....olisi se runkkauskin vähän tuottoisampaa heh heh :)

    • Mikkokin63

      Samalla voisin juoda sun kuset suoraan pillusta.

      • tj74vm

        voishan siinä pissa lirahtaa jos oikein rajun orgasmin nuolet...heh


      • tj74vm kirjoitti:

        voishan siinä pissa lirahtaa jos oikein rajun orgasmin nuolet...heh

        Tuleeko sulla usein ruiskuorkku?


      • tj74vm
        suitsahemmo kirjoitti:

        Tuleeko sulla usein ruiskuorkku?

        heh...ei....joskus on lirahtanut....


      • tj74vm kirjoitti:

        heh...ei....joskus on lirahtanut....

        Lirahtanu? meinaan tuleeko kunnon suihku?Ois ihana lipasta kunnes märkä suihku valuu kasvoille


      • tj74vm
        suitsahemmo kirjoitti:

        Lirahtanu? meinaan tuleeko kunnon suihku?Ois ihana lipasta kunnes märkä suihku valuu kasvoille

        no ei...lauetessa on pissa vaan tullut nolosti alle...


      • tj74vm kirjoitti:

        no ei...lauetessa on pissa vaan tullut nolosti alle...

        Ei kai se niin noloa ole...rapatessa roiskuu ; )


      • suitsahemmo kirjoitti:

        Tuleeko sulla usein ruiskuorkku?

        Mulla tulee ruiskuamalla!


      • Anonyymi
        Yksihyvämulle kirjoitti:

        Mulla tulee ruiskuamalla!

        Ois kyllä ihana nuolla tollaista pimppaa, niellä kaiken sen herkun mitä suihkutat naamalle ja suuhun. Saisit kyllä suuseksiä useasti, oisin ihan kiimassa tollaisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä ihana nuolla tollaista pimppaa, niellä kaiken sen herkun mitä suihkutat naamalle ja suuhun. Saisit kyllä suuseksiä useasti, oisin ihan kiimassa tollaisesta

        Mmm..sinut pitäis saada lähelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmm..sinut pitäis saada lähelle..

        Onko kordinaatteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmm..sinut pitäis saada lähelle..

        .. eiku alle.


    • op2

      no se kyllä onnistuu

    • pappavailla

      Kyllä kai Sun ikäistä tytttöä nuolis mielellään pimpistä ja vaikka muutakin jos Sä vaan itse haluaisit,oon päälle 6-kymppinen ja just vailla Sun laistasi tyttöä.

    • tutkimusmatka

      olisko 71v mitään ?? pillu maistuisi täällä pohjois-karjalassakin

      • Mulle! Löydät samalla nimimerkillä treffit palstalla..


      • Anonyymi

        Sinä!! Olen pohjois-karjalasta myös. Vähän reilu 40v nainen. Miten saan sinut kiinni? Laita sähköposti niin kirjoitan!


    • hei
      tässä olisi Keski-Suomesta vanhempi suomimies valmis nuoleskelemaan

    • Pitkäkestoista nuolentaa .....useilla orkuilla......-kelpaisko

    • kylpyläpari

      kylpylöistä noita kiimaisia pappoja löytyy.monet ois tahtonut sänkyyn 35v naiseni kanssa.yksikään ei vielä ole suostunut naiseni pyyntöön.ekan lastin mieheni imee sinulta ja sitten pääset nauttimaan minusta

      • jo60

        Mistäpäin? Eteläkärjestäkö?


      • 63v

        Noh..eipä ois mikään paha homma toikaan....


      • Ihme pihtareita.


      • Anonyymi

        Sehän ois aivan mahtavaa


    • jyortsfhpib

      Sen jälkeen kun aloin akalliseksi, jäi seksi. Ennen aina nuolin naiset, ja nielin kaikki ruiskuorkut. Naisen pimpasta tulevat nesteet on niin kiva niellä kaikki. Viimeisin oli kun naisen oli juuri juonut kahvit, niin maistui miedosti kahvikin siinä mukana. Ai että oli kivaa.
      Nyt kun elää parisuhteessa ei ole mitään ollut enää viiteen vuoteen

      • jdkdlsdhdhds

        No on maailmanennätys-nopea suoliston toiminta jos kahvi maistui alapäässä juuri kun oli juonut kahvit. Onnea!


      • ihmettelenkanssa

        Tulikohan ennätys orkku?


    • tj74vm

      parhaat orgasmit oon saanut vanhempien yli 60v ukkojen kaa...jos kalu on laskenut kesken niin ovat jatkaneet nuolemalla...nii ja aika hyvin varustettuja ovat olleet...heh..

    • Eikaikkipappoja

      Minä olen tasan 60 v. ja teinitytöt tykkää minusta kuin vaikkapa hullu puurosta. En ole lainkaan pappamainen. Liikun ja syön terveellisesti. Eräs nainen sanoi että sinulla on sellaiset silmät että kun katsot määrätyllä tavalla niin minulla kastuu pimppiä. Olen ollut pitkään yksin. Ikäiseni naiset ovat joko rupsahtaneet tai varattuja jos ovat siis. ja ulk.kauniita.Tykkään noin 17-20 v. Sievistä söpöistä tytöistä, en pelkän seksin takia vaan muutenkin. Olisi ihana olla lähekkäin hellästi em. tytön kanssa. Tuon ikäiset olleet vasta lapsia ja niissä on vielä lapsen omaisuutta josta tykkään. Toki haluaisin harrastaa seksiä kin monipuolisesti niiden kanssa tai yksi riittäisi. Ehkä minä vain paranen kuin vanha viini.. Mutta minun on vaikea herkkänä ihmisenä mennä juttelemaan teinien kanssa kun en tiedä kuka haluaisi olla kanssani. Kauppojen kassatytöt hymyilevät minulle sievästi. Jotkut ujostelee. Kävin nuoriso ravintolassa jossa tuntematon poika sanoi "saat täältä varmasti pillua kun menet vain tanssimaan, varmasti saat. En mennyt. En halua pelkkää pillua vaan ystävän. Nytkin olen yksin kotona, ei ole juuri sosiaalisia suhteita. Jaksan elää haaveillen ihanasta tytöstä. Saisi se olla 30 vee kin mutta ei juuri vanhempi.

      • miiuska

        oho, ihan tosi..


    • No ilmottaudun täältä rauman suunnalta mukaan nuolijoiden joukkoon, ihan pappa en ole mutta taitavat sormet ja kieli.... Ja tuhma mieli. Saa kiinni meilillä.... Joka löytyy nimimerkin takaa.

      • Vielä löytyy raumalla seuraa pillun nuolentaa haaveileville ja siitä tykkääville..... Naisille miestä. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.


    • tl60v

      Jyväskylän seudulta vastaavan nuolentafetissin omaavaa mukavaa naista. Tykkään kovin kielellä pyöritellä ja hellästi imutella naisen herkintä aluetta päätyen miellyttävään orgasmiin. Olen sutjakka nuorekas hyväkuntoinen 60-v mies.

    • pohjois-savoN25

      Anteeks tuun samaan.. ihanaa olis semmonen että joku kokenut vanhempi mies haluais hemmotella ja tarjota naiselle prinsessahetken tehden koko olemuksellaan selväksi että on tässä naista varten tarjoten naiselle pitkän nautinnollisen hetken. Niin että naisen tarvitsisi olla vain palveltavana ;)

      • P-savosta löytyy 54v normaalikokoinen ja oloinen mies joka mielelään olisi sulle hemmottelijana
        Vastaa jos kiinnostaa nimim ja tämän säpo


      • Nyt taitaa olla ylitarjontaa, jos oikeesti haluat, ota yhteyttä ja toiveesi toteutuu


      • 47v tumma komee..varattu nuolija191/90


    • Gustavson

      Eiks semmone kusine pimpero oo ihan kauheen hajune? Mite kukaa sellasta voi nuolla? Tai nuuhkia? En kyl ikinä oo kokenu, mut tuntuu ihan oudolta. No meitä on joka junaan. Jotkut katselee jopa urheilua muna jäykkänä.

      • Siksi pimpero kannattaakin pestä välillä niin ei kusi haise


    • Oldbear59

      Kyllä teitä papat viedään nyt,kuin kuoriämpäriä.

    • maiskiskans

      Tässä kuuskymppinen, mukava ja reipas mamma haluis pappanuolentakerhoon mukaan Hesasta. Jos sulla on paikka niin tehdään puhdasta,himokasta ja nautinnollista yhteistyötä! Saa kyllä olla nuorempikin "pappa":)


      • Anonyymi

        Hei...

        Täällä on 48v "pappa" Joensuusta, liikun paljon ympäri suomea ja voitas kokeilla kaikkea ihanaa ja hellää...


    • Papalle

      Löytyykö savonlinna - Imatra alueelta vanhaa pappaa ikä 65-> joka haluaisi nuolla ja sormettaa päälle 40v emännän pimperoo, ja haluaisin myös katsella kun runkkaat itseäsi ja samalla sormettaisin itseäni.

    • Rauman suunnalta löytyy vieläkin halukas pillun nuolija.... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    • Mun naamalla saisit istua pitkään, niin kuin vaan satulassa voi istua, minulla on vahva kieli, huutaisit orgasmeissasi ja reitesi menisivät nautinnosta hyytelöksi....

      • Anonyymi

        Missä päin olet.?


      • Anonyymi

        Joo teksi Hyvää sormella märkä pillua Autossa tai luonnossa. Olen menossa Lauantaina sellon tulee sinne


    • Nyt nuolettas.... Nainen laita meiliä, nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    • Harmi että näitä ei kuitenkaan Kukaan ota tosissaan, ja jotkuu feikit leikkii, niin hyvät miehet jää tänne löylykauha homejen varjoon. T. Ei edelleenkään liian vanha pillua nuollakseen
      Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

      • Anonyymi

        Joo Kiitoksia tosi paljon


      • Anonyymi

        Joo mä olen halukas märkä pillua Vantaa.. Mulla koira penttu. Täytyy ottaa aina mukana. Halusin sä kiihotta pillua sormella


    • yksilölliset_fiilikset

      Avaus voi olla yhtä hyvin puhdasverinen trolli kuin tottakin, sillä eri ihmisillä on monenlaisia fiiliksiä. Mitkä sitten realisoituvat, on toinen tarina.

      On paljonkin mainitun ikäisiä miehiä, jotka eivät ole niinkään "pappoja" paitsi vain ikänsä suhteen vs. kovin nuori nainen. Osa pitää itsestään hyvää huolta ja ovat huoliteltuja ja melko ajattomia tyyliltään.

      Olisikin kiinnostavaa jos jossakin olisi asianmukainen tutkimus josta kävisi ilmi montako prosenttia nuorista naisista kokee vaikkapa vain ajoittain seksikiinnostusta ko. ikäisiin miehiin, mikäli muuten vastaavat makuaan ja moniko heistä olisi valmis halunsa toteuttamaan.

      Olisihan se monenlainen nautiskelu nautittavaa, mutta on kuitenkin hyvä pitää mielessään myös realiteetit tautien suhteen:

      - http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/seksitaudit/seksitautien-tarttumistavat/

      Ps. Hiljattain oli artikkeli jossa kerrottiin miten 45-50v ylittäneiden joukossa seksitaudit ovat vahvasti lisääntyneet. Osa naisista raskauspelon jälkeen / vaihdevusoien paikkeilta alkaa viettää varsin vapaata ja huoletonta seksuaalisuutta vaikkapa eron jälkeen ja unohtaa, että taudit tarttuvat ikään katsomatta. Ainakin tuon suhteen kaikki ovat tasaveroisia.

    • kikoloureiro

      en mie mikään pappa ole,mut onnistuu. annatko nuolla kakkosta?

    • 99876

      Voisin myös lähteä tähän mukaan. Vanhempi mies nuolemassa, tykkään ja haluan. 60-70 nam.

      • kiimas

        missän päin olisit


      • kiimakalle

        99876missäpäin olet ? 70v kolli 180 90


      • kiimakalle

        99876 olen kuusamosta


      • Anonyymi
        kiimakalle kirjoitti:

        99876missäpäin olet ? 70v kolli 180 90

        Olen Esposta


    • Upeaa

      Se vasta olisikin upeaa nuolla nuoremman naisen posliinia. Itse olen tosin vasta 54 mutta onhan se melkein puolet enemmän kuin 30...nami.

      • kiimas

        Missähän päin mahtaisit olla???


      • jkkk
        kiimas kirjoitti:

        Missähän päin mahtaisit olla???

        Olen Kuopiossa , missä sinä olet kiimas?


      • kiimas
        jkkk kirjoitti:

        Olen Kuopiossa , missä sinä olet kiimas?

        kuusamossa


    • N45F

      Löytyykö Jyväskylästä muodokkaalle, varatulle, 45-vuotiaalle naiselle yli 65-vuotiasta, viriiliä miestä seksiin?
      Ja miten saan sinuun yhteyden? Nam.

      • Turboooaa

        Tulossa ollaan . Pieksänmaale suovun. Olen 196*96*18 cm ja taputan kaik paikat, Tullos Pieksämäelle 22.6 ,niin mennään mökille ja vietetään paras Jussi, sitten-72. Noudan, tuon,vien ja hoivaan


      • Moi, minä olen melkein jyväskylästä, 15 minuutti autollani. Olen eläkkeellä joten aikaa on vaikka kuinka. olen kiva ja sharmantti, hauska mies joka ei turhia niuhota.
        Otappa yhteyttä. Suuseksi on mun mielipuuhaa, nuolen lukemattomia orgasmeja joissa kiljut reidet hyytelönä nautinnosta..
        Tykkäätkö istua miehen naaman päällä, siitä pidän kovasti kun mehevä peppu istuu riettaasti naamalleni...


      • KiElILeIkKi

        Löytyis!!!!
        Varattu mies tulee seudulle tänään


      • Anonyymi

        Jyväskylässä olisi kuuma 👅-mies halukkaana neidoille, Rouville 😘 [email protected] osoitteesta saat lisätietoja 😘


    • oliskiva

      Oi mukavan kuuloista , se kävisi ilman kumia, että seisoo paremmin:)

    • tupi63

      N45F Kiinnostaisko 63 v 80 kg 183 cm nuolemisesta ja seksistä tykkäävä varattu mies. Olen Jyväskylän läheltä.

      • petonaiseksi

        Kiinnostaisiko sinua tupi63 tälläinen seksinälkäinen 56 v melkein varattu nainen joka asuu yksin.Asun lähellä jyväskylää.


      • Nais45F

        tupi63, miten saan suhun yhteyden?
        Ehdottomasti kiinnostaa tavata!


      • Anonyymi
        Nais45F kirjoitti:

        tupi63, miten saan suhun yhteyden?
        Ehdottomasti kiinnostaa tavata!

        Laitan numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan numero

        Voisko laittaa puhelin numero?


      • Anonyymi
        Nais45F kirjoitti:

        tupi63, miten saan suhun yhteyden?
        Ehdottomasti kiinnostaa tavata!

        Anna numero


    • harmaasus60

      Löytyisikö 60v papalle nuoltavaa satakunnasta?

    • Olen sen ikäinen ja rakastan ja osan nuola pillua

    • Pohjanmaalla olis myös pillua nuoltavana.

      • M1966ulvila

        Missäpäin olisi...
        Nyt just reissussa pohjanmaalla...


    • salaa1234

      Missä päin olet minä kyllä mielelään imen ja nuolen sinua.Voinottaamonta orkasmiasi suuhuni miten vain jaksat.Olen 64v Oulusta.

    • old62

      Me vanhat papat olemme kielipitkällä lipittämässä kiimanesteitä ja tutkimassa millaisia pimppejä olisi tarjolla ja muutenkin olisi kivaa vielä saada kokea nuoren naisen vartalon kaaria ja ujoutta:)

      • Anonyymi

        Tiedän olen kokeillut.


    • Anonyymi

      Joo kyllä halusin mies sormi pillu. Ah tekee mieli. Autossa

      • Anonyymi

        Joko haen sut kyytiin?😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko haen sut kyytiin?😋

        Olisiko Jyväskylässä kiimaista pimppiä 48v. miehelle nuoltavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko haen sut kyytiin?😋

        Missä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet?

        Siilinjärvellä


    • Anonyymi

      Keski-Uudeltamaalta löytyisi ukkomies 60v 172/69/17 joka tykkäisi salaa
      nuolla, sormettaa ja rakastella pitkään antaen varatulle täysi ikäiselle prinsessalle nautinnon , iällä ei ylärajaa ;)
      ja vaikka

    • Anonyymi

      Missäpäin oot?

      • Anonyymi

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v

        Mä on 52v nainen asun Vantaa. Lähellä pähkinärinn. Halusin istuu autossa. Voisit laittaa sormi määrä pillun. Jaa sen jälkee nuolla pillua. Hienoa mun tissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v

        Joo vaikka. Mulla ei ole autoa. Voisko laittaa puhelin numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä on 52v nainen asun Vantaa. Lähellä pähkinärinn. Halusin istuu autossa. Voisit laittaa sormi määrä pillun. Jaa sen jälkee nuolla pillua. Hienoa mun tissi.

        Nainen 52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä on 52v nainen asun Vantaa. Lähellä pähkinärinn. Halusin istuu autossa. Voisit laittaa sormi määrä pillun. Jaa sen jälkee nuolla pillua. Hienoa mun tissi.

        Kyllä mielellään ukkomies60 veisi 52 pähkinärinteen tytön ajelulle ja totuttaisi
        kaikki haaveesi, milloin ja missä tavattaisiin? unelmoin ja fantasoin jo susta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v

        Olen Vantaa koivuvaara. Olen 52v nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v

        Laitan puhelimen numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mielellään ukkomies60 veisi 52 pähkinärinteen tytön ajelulle ja totuttaisi
        kaikki haaveesi, milloin ja missä tavattaisiin? unelmoin ja fantasoin jo susta.....

        Tulee ärrävaara tuleen sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Vantaa koivuvaara. Olen 52v nainen

        Huomenna klo 18 aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ärrävaara tuleen sinne.

        Olen menossa Lauantaina sellon. Voida nähdä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulasta, käytäisiinkö ensin auto ajelulla ja tutustuttaisiin ;) minkä ikäinen olet?
        ja mistä päin? t. ukkomies 60v

        Nurmijärvi


    • Anonyymi

      Tiedätkö mitä? Oikeasti?

    • Anonyymi

      Mä haluun myös vanhemman miehen nuolemaan mun pillua oikein pitkään..

      • Anonyymi

        Minkäs ikäinen oot, ja minkä ikäisestä haaveilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäinen oot, ja minkä ikäisestä haaveilet?

        Mulla samat haaveet. Löytäis vaan jostain sopivan miehen nuolu hommiin. Ai että. Kanta-Hämeestä mielellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samat haaveet. Löytäis vaan jostain sopivan miehen nuolu hommiin. Ai että. Kanta-Hämeestä mielellään.

        Minkäs ikäinen nuoltava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäinen nuoltava?

        Löytyiskö Jyväskylästä nuorta on neitoa, joka haluaisi 48 👅-miehen tuhmailemaan aina silloin tällöin? 😋


      • Anonyymi

        Ok minä voin tehdään 0465233845


      • Anonyymi

        😘Ok laita mulle viesti , T 45 ikä mies odottaa


      • Anonyymi

        Oletko Helsingistä? 65 v mies nuolee 20- 30 v naisten pilluja iän tuomalla kokemuksella


    • Anonyymi

      Lahdessakin ois 65v mies

      • Anonyymi

        Onko edelleen? Saattaisin ehkä olla kiinnostunut, jos voidaan ensin käydä esim. kävelyllä tai ajelulla ja katsoa mihin johtaa sen jälkeen.
        Haluaisin tavata kertaluontoisesti ja anonyymisti.

        T. 25v tavallinen nainen Hollolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko edelleen? Saattaisin ehkä olla kiinnostunut, jos voidaan ensin käydä esim. kävelyllä tai ajelulla ja katsoa mihin johtaa sen jälkeen.
        Haluaisin tavata kertaluontoisesti ja anonyymisti.

        T. 25v tavallinen nainen Hollolasta

        Se kyllä käy hyvinkin ei tartte heti alkaa reisiä availee ja kiimaista pillua esittelee😉


    • Anonyymi

      Eilen sai 60ukm unelma tehtävän tytöltä, pyysi sheivaamaan pillunsa :) kun
      on lähdössä lomareissulle ja sanoi ettei halua että karvoja näkyy uimahousujen
      haaroista, wau! siinä se odotti sängyllä haarat levällään pyyhe allaan, otin koneen
      ja varovasti aloin leikkaamaan ja samalla toisella käden sormilla hivelin ja pidin
      sormiani pillun huulilla levitellen että sain leikattua tarkkaan kaikki kohdat,
      tunsin kuinka ihanasti pillu samalla värisi ja kostui, välillä laitoin sormeni sisälle
      ja tunsin sen sykkivän märkänä, kun lopuksi sain leikattua niin otin pyyhkeen
      ja pyyhin karvat pois ja ihailin kauneutta, sitten ensin pussailin pillua ja sitten
      aloin nuolla posliinia, klittaa varovasti, huulia imien, nuollen ja samalla somilla
      etsin sen "karhean" g-pisteen kohdan hieroen ja samalla nuollen tuntien värinää
      jolloin tyttö nosti lantiotaan ylös sai orkun ;) lopuksi rakastelimme, ja iso kova
      kullini sai laueta voimalla märkään posliini pilluun.....

    • Anonyymi

      Vieläkö pappa kiinnostaa?
      Täällä innokas pillun nuolija 65v:)
      Korso

      tapio5atluukku

      • Anonyymi

        Joo kiinnostaisi kovasti. Tulee tänne sellon luokse. Autossa. Saat nuola märkä pillua. Sormi pillun. Jaa Hiero pillua. 😋😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiinnostaisi kovasti. Tulee tänne sellon luokse. Autossa. Saat nuola märkä pillua. Sormi pillun. Jaa Hiero pillua. 😋😋

        Olen 50v nainen. Normaali kokoinen. Lautaina n. 10.30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v nainen. Normaali kokoinen. Lautaina n. 10.30

        Joo mä tuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tuun

        Laitan numero tähän. Saat Hieron tissit autossa. Jaa muitakin. Teksi kyllä hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan numero tähän. Saat Hieron tissit autossa. Jaa muitakin. Teksi kyllä hyvä

        Tuleen bussi pyskille. Odotan sinua sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiinnostaisi kovasti. Tulee tänne sellon luokse. Autossa. Saat nuola märkä pillua. Sormi pillun. Jaa Hiero pillua. 😋😋

        Mistä oot


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kävisikö 60ukkomiehellä tänään tai huomenna aamusta tuuri että saisin viedä 52v Vantaan tytön ajelulle johonkin kivaan paikkaan ja nauttia ;) laita osoite mistä otan 52v prinsessani kyytiin.....

    • Anonyymi

      No niin täällä ollaan valmiinan..

      • Anonyymi

        Niin täälläkin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo kyllä haluaa. Mulla pentu koira. Vois työtä sormi määrä pillun. Autossa tai luonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä haluaa. Mulla pentu koira. Vois työtä sormi määrä pillun. Autossa tai luonnossa.

        Missä sä olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä olet ?

        VANTAA ÄRRÄVAARA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VANTAA ÄRRÄVAARA

        Voit tulla illalla. Tuleen koira kanssa ulos. Noin 9 jälkeen. Mulla aina märkä pillua. Sormi pillun ahaa tuntuu oliken ihalta. Vois tulla takan päin. Sormet pillun. Jaa Hiero tissit. Sormilla työllä oikein syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä haluaa. Mulla pentu koira. Vois työtä sormi määrä pillun. Autossa tai luonnossa.

        Kyllä alkoi kiinnostaa...ois kiva nuolla orkut tai parikin sulle =) Millos sopisi?
        Mies 63v.


    • Anonyymi

      Millainen pillu siellä odottaa papan kieltä. Tykätkö jos sun peppua kiusataan samalla.

    • Anonyymi

      TROLOLOLOLOOOOO!!!!!

      • Anonyymi

        Onkos toi matin ja tepon uusin kappale


    • Anonyymi

      Täällä olisi 83-vuotias vanha savottamies Heinolasta. Nulisin miellelläni ja voisit myös katsella isoja roikkuvia pallejani!

      • Anonyymi

        Minä haluaisin kyllä Heinolan mies. 53v nainen tykkäisi hieroa ja imeä myös pallejasi. Tule nuolemaan minua.


      • Anonyymi

        Aaah.. kelpaisiko märkä pillu 35 vuotiaalta? Nuoletko syvältä vaginasta myös jos olen kontillaan? Kaipaan myös sormia sisälleni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaah.. kelpaisiko märkä pillu 35 vuotiaalta? Nuoletko syvältä vaginasta myös jos olen kontillaan? Kaipaan myös sormia sisälleni!

        Oih, mielelläni sormetan sua samalla, kun nuolen sua kaikkialta, pitkään, kiusoitellen.. ... [email protected]


    • Anonyymi

      Papat oomme kovia nuolee nuoria naisia ja etenkin rintoja ja pillua😛

      • Anonyymi

        Se on ihana asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihana asia.

        Olisko naisesta kiva tunne sellainen jos Vanhempi mies nuolis ja samalla puristelis sun rintoja ja pakaroita:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko naisesta kiva tunne sellainen jos Vanhempi mies nuolis ja samalla puristelis sun rintoja ja pakaroita:)

        Vähän vanhemmatkin naiset tykkää jos vanhempi mies nuolee ja puristelee rintoja. Tai imee niitä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vanhemmatkin naiset tykkää jos vanhempi mies nuolee ja puristelee rintoja. Tai imee niitä 😉

        Mites paljon vanhempi olet....Ja missä päin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vanhemmatkin naiset tykkää jos vanhempi mies nuolee ja puristelee rintoja. Tai imee niitä 😉

        Mielelläni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko naisesta kiva tunne sellainen jos Vanhempi mies nuolis ja samalla puristelis sun rintoja ja pakaroita:)

        ja minä pieraisisin sun naamalle


    • Anonyymi

      Naminami, kyllä kiimaista märkää pillua nuolisin mielellään, olisiko Hyvinkään lähellä ketään kuka haluaisi ja saisin nuolla pitkään ja nautinnolla, haluttaessa saisit kunnon panonkin ;) t.60ukm

      • Anonyymi

        Mua kiinnostais, saisit nuolla pitkään ja hartaasti! Onko väliä miltä näytän, kunhan vain pääset nuolemaan ?

        - perheen äiti 30v kaipaa nautintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostais, saisit nuolla pitkään ja hartaasti! Onko väliä miltä näytän, kunhan vain pääset nuolemaan ?

        - perheen äiti 30v kaipaa nautintoa

        Kerro lisää itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostais, saisit nuolla pitkään ja hartaasti! Onko väliä miltä näytän, kunhan vain pääset nuolemaan ?

        - perheen äiti 30v kaipaa nautintoa

        Kiva olis nuolla kauan jos olet äiti niin ansaitset huomiota, kyllä vako puhtaaksi


    • Anonyymi

      Löytyiskö Runosmäestä vanhempaa naista joka haluis pillun nuorentaa?

    • Hei täällä halukas pappa tulee nuoleen sinua , itse olen Pirkanmaalta toivottavasti sinäkin .Muutkin NAISET kiinostaa .

    • Anonyymi

      heippa viriili ukkeli käytössä joks reikä nuollaan 68v ja viellä seisoo jämäkästi jos kiinnostaa niin.. 0409361965 ja homma hoituu :)

    • Anonyymi

      Onhan tämä jo vanha ketju... Mutta mutta, minulle kävisi hyvinkin tuollainen järjestely että saisin nuolla naisen pillua orkkun saakka ja sitten runkkaisin itseni naisen katsellessa, Olen 55v vapaa mies Hämeenlinnasta. Minulle voi kirjoitella niin sovitaan kuviosta, alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      38 ikä saa ollan nuolatan pillua 0407578477

    • Tää on viis vuotta sitte alotettu juttu,joten ei varmaan enää kovin ajankohtanen🤣

    • Anonyymi

      Turussa 60v nuolisi kypsempää pillua nuorempikin käy

    • Anonyymi

      Tuutko rakastelee

      • Anonyymi

        Minua


    • Anonyymi

      Moi Susiemaj mä olen yli 60 vuotias mies ja voisin hietoa sun märkää vähkatvaista pillua että sausitbkunnon orgasmin mun .yrpä myös seisoo hyvin ja saat ottaa sen suuhusi jos jaluat t.viirili vanha mies👍👍

    • Tulee käymään niin voin nuolla sinua työntää sormet pilluusi ja jystää niin että räjähtäisit ja lopuksi panisin sinua ota yhteyttä ja kerro mistä saa yhteyttä sinun

    • Anonyymi

      Pimppi on tosi harvinaista herkkua 73v. miehelle. Mulla on kauan ollu fantasia jostain parikymppisestä tytöstä joka tarjoisi pimppiä syötäväksi vanhukselle, vaikka säälistä ja korvausta vastaan. Kolmikymppinen ois varmaan kypsempää ja maukkaampaa nautittavaksi ja jos sillä mun potenssilla ei oo niin väliä sulle, niin päiväkahvin merkeissä jossakin idyllisessä merenranta kylässä

    • Anonyymi

      Pappoja löytää sit kesällä mopoilemasta ja ajelemassa sähköpotkulaudoilla ,tai metsässä retkeilemässä.Nämä 70v/ papat on sellaisia sporttisia miehiä.

    • Anonyymi

      Hej Susiemaj, olen 67v. mies ja ikivanha toteutumaton fantasiani on olla tytön alla ja vain nauttia pimpistä suuntäydeltä ja pitkään, en odota enkä vaadi vastapalveluja, vain että joku tyttö antaisi pimppiä nautittavaksi ja huolisi minut omaksi subikseen tai kertakäyttöönsä.

      - m67v.

    • Anonyymi

      vieläkö hollolan n25 samalla mielellä?? ukm56 vois viedä sut ajelulle, jos kiinnostaa....

    • Anonyymi

      Täällä olis tarjolla

    • Kyllä meitä Sulle on tarjolla. Itse tapasin 40v rouvan sattumalta ja se johti siihen että nykyisin hän käy nuoltavana puolenkymmentä kertaa vuodessa. Lisäksi häntä pitää fistata. Panna ei saa,mutta käsityön hän tekee.

    • Olis tosi upeeta nuolla sun kiimasta pilluas olen 65v.Mistäpäin mahdat olla.Pillun nuoleminen tosi unelmaa se kiiman tuoksu ja maku todella kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Olen jo noin 70v. mut sinä oisit minulle oikea ja paljon toivottu synttäri kakku 70 vuotis päivän kunniaksi, ei sitä nyt joka päivä 70 vuotta täytetä. Muistaakseni pillu on lämmin, kostea, pehmeä ja maistuu hyvälle, mutta siitä on aikaa kun Aune, rakas emäntäni lähti ja varmaan pian on minun vuoro lähteä. Mutta sitä ennen haluaisin vielä kerran tuntea naisen ihanan tuoksun, maun, lämmön ja pehmeyden. Ja jos et tarvi mitään muuta kuin että antaisit nuolla, niin oisit taivaan lahja mulle.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa! Missä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa! Missä päin?

        Mist oot ite miten yhteyttä?


    • Hei annan suuseksiä lähes joka päivä kirjoittele ihmeessä voi tapahtua ilman velvoitteita sähkäri [email protected] on hyvänkokoinen ja terve kalukin

    • Anonyymi

      Ihan hävettää että mullakin tällaisia vanha pappa mielihaluja on. Irstaat vaarit on kiihottanut varhaisteinistä lähtien ehkä sen takia koska meidän naapuri talossa sellainen vanha herra asuu.
      Monesti olen fantasioinut tästä hieman ankaran oloisesta Jaskasta ja irstailuista tämän kanssa.
      Nolottaa tunteet, että vanhat äijät kiihottaa näin paljon ja pidän itseeni sen takia outona pervona.
      Essi

      • Anonyymi

        Sua pitäis nolottaa enemmänkin sen takia, ettet ole ymmärtänyt antautua irstailuihin tämän ankaran oloisen naapurin vaarin kanssa. Jos siitä fantasioinut olet jo iät, niin älä pillitä vaan toteuta mielihalusi nyt viimein!
        Etkös sinä ole jo täysi-ikäinen ja vapaa tekemään mitä huvittaa?
        Anu


    • Anonyymi

      Nilsiästä nuoltavaa pillua 50v siistille miehelle?

    • Anonyymi

      Täytän 3 kk päästä 18 vuotta. Katselin just videoita joissa vanha mies (80?) nuoli nuoria naisia. Ihan mahtavaa, kyllä kostui pikkarit.

      • Anonyymi

        Niinhän ne pikkarit kostuu ja kodtuis vielä enempi jos sinunlaista nuorta naista sais tälläinen pappa hyväillä oikein kunnolla ja vaikka nuollakkin😋


    • Taitaa olla kehä kolmosen touhua. Mut Olisko kymijokivarressa tarvetta tyylikkäälle herrasmiehelle, joka nuolis ja imis ? Kysyy herra nro 63 😉

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Merilapista 61 v. Vatsakas karvainen pappa... pillun nuoleminen olisi todella mukavaa. Runkkaisin samalla isoa kaluani. Sinun tyydytyksen jälkeen näyttäisin kuinka kiihottava vartalosi saa spermat ruikkimaan.

    • Anonyymi

      Täällä olisi 48m Kuopion seudulta antamaan kokemuksia ihan nuoren naisen tahtiin.

      • Anonyymi

        😜🥰


    • Anonyymi

      Voi kun ihana fantasia. Kunpa olisikin totta.
      Olisihan se jotain uskomatonta saada vaikka kaksi nuorta neitoa mökille. Ihan kiireetä nauttia,saunoa ja uida. Siitä vuoteelle ja nuolla pimppiä.
      Turvallisesti ja luottamuksella.
      Saisi tutustua eikä tarvis pelätä että tulee raiskattua.
      Mökillä nauttia hyvästä ruuasta ja seurasta.
      Kaksi kaverusta niin tulisi turvallisuutta.
      Saisi jutella kaikesta kivasta ,ja nauttia.

    • Anonyymi

      Missä päin olisi kaksi muffinsia ja yksi hampurilainen samassa paketissa tarjouksessa?

    • Anonyymi

      45v siisti mukava mies, jolla on vikkelä kieli ja irstas mieli, kaipaa naista Nilsiässä. Kesäinen luonto kutsuu nuolemaan...

    • Anonyymi

      Pitkä ois jono, mutta jos vertaa vaikkapa "50 herrasmies kaipaa nuorta naista imuttaan isoa melaa" tms. niin köyhäksi jää, ehkä jotku vielä postaa vittuilut päälle. Niin että, intiimisuhde kintaaseen pokella buustattuna jatkuu, jos ei nyt sitten jostaki joku alaikänen tyttönen muutamalla kympillä.

    • Anonyymi

      kyllä ois mukavaa tulla nuoleen samalla sormi peppuun

    • Anonyymi

      Jyväskylästä löytyisi intohimoinen kiva 👅-mies Neidoille, Rouville 😋 [email protected]

      • Anonyymi

        Sultahan ei kysytty taaskaan mitään 😉


    • Anonyymi

      Keskustelu avattu 2017 joku on jo poissa pelistä.

      • Anonyymi

        Joku runkkari teki avauksen, joka kuollut ja viinaan.


    • Anonyymi

      minä haluaisin todella nuolla ja imeä sua,oon 75 ja nyt jo seisoo

    • Anonyymi

      Itse taas haluan että joku 60-75 vuotias vanhempi nainen ottais multa kunnolla suihin. Voisin olla myös kädet sidoittuina kun saan suuhoitoa vanhemmalta rouvalta. Kauan jo fantasioinut tästä mutta ei ole vielä löytynyt vanhempaa naista joka voisi toteuttaa tämän fantasian.

      Mies33vuotta

      • Olisi kyllä kiva löytää vakituiseksi seuraksi tuollainen vanhempi naapurin nainen, rouva/leski tai sinkku. Joku sellainen joka suorastaan himoitsisi kullin imemistä, jonka luona voisi käydä purkamassa paineet halukkaaseen suuhun tasaisin väliajoin. Olisi kyllä ihanaa


    • Anonyymi

      Mä annoin kahdelle 80 spermaa valu ja jän kiini

    • Anonyymi

      Voi kun pääsis nuoleen pillua oikein kunnolla.
      Leville kun sain nuotavia naisia nyt keväällä.

    • Anonyymi

      Mistä päin olet?

    • Anonyymi

      Miten ois 20v

    • Anonyymi

      Ois ihana saada nuolla nuoren naisen pimppaa pitkään vaikka jäis vain siihen!

    • Anonyymi

      Oon yli 70 enkä halua sua vaikka olisitkin vielä kiinnostunut.

    • Moi tietenkin ja täällä olisi vanhempi setä joka todella tykkää nuolla pillua,nautin kun nainen saa kunnon orgasmeja ,ei mielestäni mitään huonoa jos kumpikin tykkää siitä ,ota yhteyttä niin tavataan
      hjm69

    • Anonyymi

      Voisitko runkata myös mimua?

    • Anonyymi

      Tää on kuus vuotta nyt myöhässä, mulla on pian mittarissa 70v. ja fantasiani olisi nuorenpuoleinen tyttö jonka kanssa sais katella kuin monta asentoa siihen hommaan huomattaisiin, yhdyntä ei tärkeää ja blowjobit saa nyt unohtaa. Kun vain sais suukotella koko tyttöä varpaista hiusrajaan asti, leipoa tisuleita ja imeä sekä nauttia kauan suussa sulavasta pimpistä kinkyllä maustettuna. Seksiä ei mulla ole ollu aikoihin mutta himottaisi kovastikkin, mutta ne normit ja ne stereotypiat. Pedofiilin leimanhan minä siitä saan jos parikymppinen tyttö hengailee jonku 70v. hepun kuten minun kanssa.

      Mutta jos nyt kävisi niin hyvä tuuri että joku parikymppinen tyttö hyväksyisi minut alleen vaikka tunniksi niin mun on aateltava seurauksetki, sellaisesta aktiosta ja nautinnosta on lyhyt matka käräjäoikeuteen, tuomari ei suopeasti kattele raiskaajaa ja tyttö tekee tiliä jonku 20 tonnia. Tyyriiksihän sellaisen burgerin syönti tulee ja pääsen median lööppeihin kuvan kanssa ja julkkikseksi jos pelaan kortit oikein ja sekoan sateenkaarijuttuihin mannekiiniksi. Ehkä olisi vain parasta yrittää unohtaa fantasiat tyttöburgereista vaikka nälkä kokoaika olisikin.

    • Anonyymi

      Ihania juttuja

    • Anonyymi

      Minäkin fantasioin, että vanha mies nuolisi ja imisi pillua. Saisi olla lihava, rietas ja isokullinen. Ja vaikka en nussimista haluaisikaan, niin iso kyrpä kiihottaisi. Lue kirjoitus "Fantasia tuhmasta sedästä," se löytyy Seksi osiosta. Itse kiihotuin sitä lukiessani, sinäkin voit nauttia siitä.

      • Anonyymi

        Haluaisitko toteuttaa fantasiasi? -Setä Jyväskylästä


    • Anonyymi

      Tässä ois yksi ja ikä sopii hyvin minuun, olen 70v.

    • Anonyymi

      Minulla on toteutumaton fantasia nuoresta naisesta joka antaa syödä pillua, mutta mun täytyy sanoa jotakin ensin joka ei ehkä miellytä sinua. Olen ollu ja olen vieläkin perso makealle ja siitä syystä nykyiset hampaani on öisin lasissa vedessä, en ole varma pidätkö ajatuksesta vanhasta, hampaattomasta miehestä nuolemassa, imemässä ja syömässä sinun herkullisinta osaasi.

    • Anonyymi

      Tule luokseni . Olen 62 v harmaa parta....missä oletkaan.

    • Anonyymi

      Ei sitä herkkua joka päivä saakaan syötäväksi, missä kaukana lounas olisi.

    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseudulla on 60v. mies joka nauttii pillun tuoksusta, mausta ja siitä kun nainen vaikeroi nautinnosta.

    • Anonyymi

      No enpähän olekaan ainut kellä tämmöiset fantasiat on. Löytyisiköhän vielä 60+ parrakasta herrasmiestä jolla voisi 37-vuotias nainen nuolettaa pimppiään luottamuksella ja ilman velvoitteita?

      • Anonyymi

        Kelpaisko +50 parrakas herrasmies? JKL, luottamuksella, ilman velvoitteita 😘😋


    • Anonyymi

      Nuolisin , imisin ja sormittaisin niin , että saisit orgasmeja ja sqruittailuja 👅💋
      Varsinaissuomesta

    • Anonyymi

      Onnistuiko? Haluatko vaihteeksi nelikymppistä?

    • Anonyymi

      Voi kun saisi herkutella jos ei sun niin jonku tytön pillulla, mutta harvassa ovat ne tytöt jotka antavat pillunsa syötäväksi.

    • Anonyymi

      moi täällä olis varsinainen pillunnuolija paikalla olen hetero sinkku reipas 50 vuotias oen aina aloittanut 0raaliseksillä nuolen pimpin litimäräksäs ja siitä jatketaan pidemmälle jos nainen haluaa. minut saa kiinni rale1 mutta täytyy ensin kirjautua ja rekisteröityä

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­um­­­me sinut kä­­ymään u­­ude­­­ss­­­a cha­tissa! Meitä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://armtown.com/H/D0n8Y7

    • Anonyymi

      Olen 68v. mies, siitä on aikaa kun sain viimeksi herkutella pillulla, mielitekohan tuo ois vain syödä naisen herkullisinta osaa. Enkä tarvi panoa enkä suihinottoja.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­a haluav­­­at pitää ha­­uskaa 👉 http://allyak.com/H/Z0r8W8

    • Anonyymi

      Kyllähän 20-40 vuotias nainen löytää takuuvarmasti itselle 60-70 vuotiasta miestä pillunnuolentaan.

      Jokaisessa kaupungissa ja kylässä on sellaisia baareja, jossa perinteisesti tuota ikäluokkaa olevat miehet istuskelevat.

      Rohkeasti vain menee seurueeseen tai yksinäiselle herrasmiehelle juttelemaan. Valitsee sen seurueen, jossa miehet ovat fiksusti pukeutuneet ja keskustelu on asiallista.

      Muuta tuhma heitto, niin huomaat siihen jonkun tarttuvan. Jos et siinä muiden läsnäollessa kehtaa alkaa mitään virittelemään, niin odota että pääset hänen kanssa kaksin juttelemaan. Tulet takuuvarmasti saamaan kiimaista pillunnuolentaa ja jo baarissa tapahtuvaa innokasta sormetusta.

      Hame päälle ja pikkuhousut kotiin, niin vanhemman miehen nivelet eivät rasitu sormileikeissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukapa vanhempi mies ei haluaisi nuolla pillua. Täällä 60v.mies pääkaupunkiseudulta valmiina nauttimaan pillun mausta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 254 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe