Natoko muka apuun?

Faktaakehiin

Maailmassa on yli 50 väkiluvultaan Suomea suurempaa kaupunkia! Suomi on siis mitätön pikkumaa. On järjenköyhyyttä kuvitella, että Nato tulisi auttamaan, vaikka olisisimme jäseniä.

15

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natoonhyvävakuutus

Avaajalla on täydellinen väärinkäsitys Natosta ja sen luonteesta.

Nato-sopimuksiin sitoutuneista maista yli kymmenen on väestöltään Suomen kokoisia tai meitä pienempiä.

Pieneen (eikä isompaankaan) Nato-yhteistyössä olevaan maahan ei ole kyökätty ja Nato todistaa näin ennalta ehkäisevää vaikutustaan.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001195139.html
      Ulkoministeri Lavrov sanoo viisasti, juuri niin kuin asia on.
      Myös Vladimir Putin on sanonut: "Vain hullu hyökkäisi Naton jäsenmaahan"

Nato-sopimuksien pitävyyttä tai toimivuutta ei ole koskaan jouduttu kokeilemaan, mutta pienelle jäsenmaalle sen merkitys on vielä suurempi kuin isommille jäsenmaille.

Olen täysin varma , että noin 30 Nato-sopimuksiin liittyvää maata saisivat välitöntä ja massiivista apua puolustajilleen välittömästi, jos joku oli niin hullu että Nato-sopimusten piiriissä olevaan pieneenkin maahan hyökkäisi.

• Vain tosihullu hyökkäisi Venäjälle, joten Suomen ja Venäjän pitäisi liittoutua sotilaallisesti. Näin toimien olisimme ikuisesti suojassa ja armeijan voisi vaikka lopettaa, tai se älyttömiä aseostoksia voisi radikaalisti supistaa.

• Ja sit Kontulan TRL heräsi, latinki pöksyissään ... lapsenpullean nyrkin ylös-alas heiluttelu tuotti siis tulosta. ;-)

IMHO.

• SiinäFaktaa

Päätit heti vastata omaan avaukseesi ja eri nikillä totta kai, ehkä vielä joskus tajuat että sinuahan pidetään ihan yleisesti lapsellisena idioottina?

• 44.Div kirjoitti:

Ja sit Kontulan TRL heräsi, latinki pöksyissään ... lapsenpullean nyrkin ylös-alas heiluttelu tuotti siis tulosta. ;-)

IMHO.

Olet näköjään taas nöyränä, eli IMHO tyyliisi hakemassa huomiotani? Kysyn siis taas? Ovatko vaippa-asiasi kunnossa, eli muistatko käyttää niitä päivisin ja etenkin öisin? Mikset ole vastannut? Virtsankarkailu on tuossa lähellä kuolemaa iässä normaalia, sitä sinun ei ole syytä hävetä. Ei ole mukavaa herätä aamulla märissä aluslakanoissa ja kusenhajussa. Pikkuisessa vuokrayksiössäsi kusen hajua on ilman muuta kaikkialla. Lisäksi hyvin täälläkin tunnetut kakkaleikkisi ovat myös aiheuttamassa hajuja.

• VenäjäSuojeluaEiHaluta

Venäjän kanssa liittoutuneen olisimme suojassa miltä???? Eihän kukaan ole ensinnäkään hyökkäämässä Suomeen nytkään ja ainoa, jolla siihen voisi olla intressiä on Venäjä.
        Ja kuka on nytkään hyökkäämässä Venäjälle? Ei kukaan. Pelkonahan Euroopassa nimenomaan on Venäjän hyökkäykset ja niitähän on viime vuosina tapahtunut ja nytkin Ukrainassa soditaan.

Nytkin nimenomaan Suomessa keskeisin turvallisuusriski on joutua Venäjän 'suojeluun'. Sitä kukaan ei halua. Ei ole ruuhkaa halukkaista muistakaan valtioista, jotka haluavat Venäjän 'suojelua'.
        Ja kun katsoo maita, jotka ovat tai ovat olleet Venäjän 'suojeluksessa', niin eipä näiden kokemukset siitä 'suojelusta' ole sellaisia, jota kukaan kaipaisi. Nämä itänaapurin 'suojelusta' vapautuneet maathan liittyivät Natoon heti kun se oli mahdollista. Kuvaa hyvin heidän kokemuksiaan tuosta 'suojelusta'.

• TerveMikkiHiiri

No katoppa, peltimikkihiiri joutanut taas Pietarin kaalijonoista tänne. No mitä Pietariin jonoihin tänään, Balalaikka soi ja kaalipieru haisee ?

• DasvidanijaIiro

"Näin toimien olisimme ikuisesti suojassa ja armeijan voisi vaikka lopettaa, tai se älyttömiä aseostoksia voisi radikaalisti supistaa."

Niin hyvin suojassa, että kohta homppeli-Iiro kolkuttelisi Suomi-nimisestä Venäjän maakunnasta härkävaunun lattialla kohti Siperian gulageja! Slobot eivät tunnetusti voi sietä'ä puppelipoikia ja Iiro olisi heti pistimen nokassa!

• Tiedän hyvin, että sinut kuskattaisiin homona pois normaalien ihmisten silmistä. MINÄ olen Putinin fani ja siksi minulla on myös Putinin moraali, eli emme voi sietää homoja. Sinulla ei voi olla Putinin moraalia, koska olet homo. Joko meni kaaliisi?

• PoikienKimppakivaa

Potin ottaa sinut yksityisesti maskotiksi kun tietää sinun olevan alan mies!

Hän aamuisin sinut armahtaa mukavalla tavalla! Joko meni kaaliisi?

• HuvittunutM

Olemaan ja olemaan! Opettele edes kirjoittamaan taliaivo!

• Kysynpävain
        PoikienKimppakivaa kirjoitti:

Potin ottaa sinut yksityisesti maskotiksi kun tietää sinun olevan alan mies!

Hän aamuisin sinut armahtaa mukavalla tavalla! Joko meni kaaliisi?

Kuka on Potin? Hahah!

• rtgsertg
        HuvittunutM kirjoitti:

Olemaan ja olemaan! Opettele edes kirjoittamaan taliaivo!

Nooh!
        Virheitä sattuu.
        Pääasia ymmärsit viestin.. ;)

• PerverssiIiro

Vaikea heittää kun on yli 1.000 km matkaa! Sinähän tässä kauppaat meitä Venäjän kainaloon enkä minä! Minulle on koko ajatus kauhistus, mutta ihmettelen, että sinun puppelina ei ainakaan pitäisi tuollaista kannattaa!

• ei_orjaksi

"Maailmassa on yli 50 väkiluvultaan Suomea suurempaa kaupunkia! Suomi on siis mitätön pikkumaa. On järjenköyhyyttä kuvitella, että Nato tulisi auttamaan, vaikka olisisimme jäseniä."

Ei se ole järjenköyhyyttä, vaan tekosyy siihen, että Suomi saataisiin riippuvuussuhteeseen ja riippuvaiseksi Yhdysvaltain talouspolitiikalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10392
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6933
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5074
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4336
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36