Onko jommalla kummalla laajempi tai paremman maineen merkkihuolto ja takuiden hoito? Perustekniikkahan on suunnilleen samaa. Suomen tilanne saattaa peilata muidenkin EU-maiden tilannetta, vaikka markkinaosuuksissa saattaa ollakin eroa.
Hommaa tautoittaakseni koetin hakea tietoa lähinnä PSA:n pakuista, jotka kiinnostavat mahdollisena tulevana ostokohteena ja niiden markkinaosuuksista EU:ssa, Cirtoen vs. Peugeot vs. Toyota ProAace, muttaa laihaksi jäi infon löytyminen.
Ps. Seuraava kulkine kiinnostaa automaattina ja PSA:n EAT6:llahan on pikemminkin hyvä maine, joka on Getragin valmistama. Mikäli lehtitiedot pitävät paikkansa, niin se on saatavilla ensi vuonna uudistuviin Berlingoon ja Partneriin.
Merkkihuolto: Citroen vs. Peugeot?
huoltoverkko
3
95
Vastaukset
- KorjaustaTuohon
EAT6 on Aisin valmistama.
- huoltoverkko
Kiitos korjauksesta, eli juurikin Aisinin valmistama.
Mielessä samaan aikaan oli mm. Fordin & Renaultin ja usean muunkin kaksoiksytkin 'automaatti' joka on Getragin valmistama vs. BorgWarnerin VW-yhtiölle lisensioima DSG-laatikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818