Olkoon vaikka nettipoliisi, niin hänen ei kuulu ohjeistaa some-kirjoittajia. Kaikki Suomen kansalaiset ovat sananvapauden piirissä, niin ovat myös some-kirjoittajat. Jos kirjoittajalla niin sanotusti läikähtää yli hilseen, niin vastuu on yksinomaan kirjoittajan, ei nettipoliisin. Solvauksia lateleva kirjoittaja kantaa vastuunsa viimekädessä käräjäoikeudessa. Siis oikeus tuomitsee, ei poliisi.
Miksi poliisi ohjeistaa nettikirjoittajia?
5
130
Vastaukset
- Bror-Erik1974odin
Et taida ymmärtää että poliisi on se lainmiekka eli -vartija joka myös opastaa ja neuvoo ettei
käräjille asti päädyttäisi nettisolvauksissa joten aivan oikein poliisi ohjeistaa. Kaikki suomenkansalaiset voivat toki alkaa öyhäämään netissä päättömästi toisilleen vittuillen mutta mikä hyvä siitä meille sitten lekahtaisi? Ei yhtään mikään. - huoran_palkka
Nettipoliisi on poliisiylijohtajan henkilökohtainen hengentuote, suoraan poliitikkojemme työkaluksi. Näin poliisiylijohtajamme yrittää lunastaa sitä palkkaa, jonka poliitikkomme hänelle ovat armollisesti suoneet. Tällä ei ole mitään tekemistä Suomen kansan turvallisuuden kanssa.
- KokoSukuMarttyyreita
Onko Poliisilla mitään sananvaltaa mihinkään sananvapauteen vetoamisen puitteissa?
- eioovaltaa
Ei ole...ja ihan hyvä niin.
- älyäläjätä
Ei haukku loukkuu tee jos ei halolla päähän lyödä.
On se kumma tuo poliisi virkailija kun kansalainen varastaa
leivän nälkäänsä niin linnaan vain.
Minulla on asia jossa olen kärsinyt vääryyttä 24 000 euroa.
Ei anna aihetta esitutkimukseen.
Eikö poliisi olekaan sitä varten että asetetaan rikolliset
syytteeseen ja maksamaan kulut.
Minkä takia minun pitäisi ruveta jahtaamaan rikollisia sillä
eikö valtio asettanut palkatut poliisit siihen työhön?
Ei anna aihetta esitutkintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411413Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.961397- 1681291
- 681071
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59930Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849