Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Penispumpusta kysymys miehille.

Pumppaaja-54v

Eli onko kuinka monelle miehelle ollut apua mieskunnon kohotuksessa penispumpusta, itse ostin 2kk sitten mister boner deluxe pumpun, Pumpun mitat on pituus 25cm halkaisija 6-7cm oman kalun mitat on 18,5cm pituutta ympmittaa 14,7. Sen olen huomannut että seisokissa olleessaan kalu on paljon suonikkaampi kuin ennen kun en käyttänyt pumppua, vaimo sanoi tykkäävänsä kovasti tuosta suonikkuudesta tuntuu kuulema tosi hyvältä naidessa. Minulla ei siis ole mitään erektio ongelmia haluan vain pitää huolta kalustani että pysyy virkeänä mahdollisimman pitkään.

1

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusMankeli

      Eli kysymyksesi oli kertoa pumppusi ja peruskokoisen penikseni mitat? :D Ai niin, ei ole erektio-ongelmia :) Meinasi unohtua!

      Pumppu ei kohota mieskuntoa -mitä sillä ikinä tarkoitatkin - mutta antaa hetkellistä lisäturvotusta, osaksi kudosnesteen muodossa joka ei ole pelkästään terveellistä. Itse käytän bathmatea mutta koko loppuu kesken jo peruspaineella(pumppu ei mahdollista liian kovaa painetta) koska mitta on 23-25cm siinne suuttimeen. Mutta kiva lisä toki on suihkussa käymiseen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe