miettimään mitä verkossa kirjoittelevat naisten seksuaalisista ahdisteluista.
Varoitus on aiheellinen koska vankeutta voi ropista jopa kaksi vuotta jos ahdisteluja ei hyväksy:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005423210.html
Kehotankin kaikkia naisia harkitsemaan pukeutumistaan vähemmän vietteleviksi.
Näin minimoimme ahdistelut.
Poliisi varoittaa naisten Fecebook- ryhmää
4
72
Vastaukset 4
- kurnahduskos
Keijolta tulikin hieno ehdotus katuahdistelujen ja puskaraiskauksien vähentämiseksi.
Peittävä pukeutuminen voi olla myös hyvin tyylikästä; seuraava muotinäytös onkin Lontoosta:
https://www.youtube.com/watch?v=DXjj6kwrNUs - HienojaPukujaSano
Kohta kaikki Suomen naiset todellakin joutuvat pukeutumaan noin.
Se on sitä monikulttuurisuutta sitten. - FB-vasemmiston
Niinpä, näiden FB-'aktiivien' tulee varoa liian kärkästä kirjoittelua somessa, luulisi tämän jo olevan selvää jo sinänsä lainsäädäntö huomioon ottaen.
(Tosin: kuinka moni tietää Suomen lainsäädännön ulkoa noin niinkuin tavan kansalaisena?
Niinpä. Suomen lainsäädännön opetus kansalaisille onkin vitsi!)
Kuten aina jo aiemmin on mainittu erinäisissä yhteyksissä ja tarkemmin, poliisi on se oikea osoite vakavempien kuten rikosasiain eteenpäin viemiseksi.
Silloinhan ja sitä myöten myös asian toinen osapuoli osaa ottaa asian ja oman käyttäytymisensä vakavamman kautta. - rasistitVankilaan
Ilmiannot raiskauksien vihakirjoitteluista ja poliitikkojen arvostelusta osoitteeseen:
poliisi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493