Elikäs oon 13 meijän koulussa kaikki polttaa melkeenpä tupakka ja käyttää nuuskaa löytyy aina koulun pihoilta eikä opettajat mitää sano jos oppilaat polttaa tupakkaa. ja sitte ne luulee olevansa koviksii ku ne polttaa ja esittää ja kiusaa et mikä pentu sä oot ku et ees polta noloo ja tällei. Musta toin on ihan tyhmää siinä ei ole mitään JÄRKEÄ! ei mitää meinaako ne mummonaki/pappana olla tollasiii saattaa niitä hävettää sitten LOPETTAKAA! Oikeesti.
Nuoret Mitä
5
<50
Vastaukset
Ei ne aio elää mummo/pappa ikään asti.
- Todellatyperöö
Tupakointi on todella tyhmää, oot viisas ku et mee mukaan. Aika outoa ettei opettajat oo puuttunut asiaan. Kerro vaikka vanhemmillesi tai rehtorilla jos opettajat ei puutu asiaan.
Mut pysy savuttomana! :) "ku ne polttaa ja esittää ja kiusaa et mikä pentu sä oot ku et ees polta noloo ja tällei." Oon 13v ja käytän kypärää. Kaikki ain kysyy et miks käytän kypärää, sehän on kaikkien mielest nössöö ku kaikki on koviksii ku ei käytä kypärää. Sanon vaa chillisti et "Oonki nii kovis ku on pokkaa käyttää kypärää". Sanot vaa jos joku sanoo et oot nösö ku et polta tai käytä nuuskaa et "No oonki nii kova et mul on pokkaa olla tämmönen nössö". Ja muutenkin: Miks kaikki aukoo päätä kypärän käytöstä, käyttäähä ne ysitki kypärää mopoillessa ja se on sit vaa cool....
"Kaikki ain kysyy et miks käytän kypärää..."
"No etten kuolis niin helposti jos joku auto ajaa mun päälle."
Problem solved. :)
Hieno homma, että käytät kypärää! Respectit siitä.
Aina voi vastata, että noloo on ennemminkin hankkia itselleen tarkoituksella terveysongelmia ja haista pahalta...
Teini-ikä ei yleensä ole ihmisen fiksuuden parhain ajanjakso, sen nyt todistavat kaikki tuolla loskassa nilkat paljaana tarpovat teinit.
Todellisia koviksia - positiivisessa mielessä - ovat kuitenkin ne, joilla on kanttia olla menemättä massan mukana ja käyttää sitä järkeään. Tupakointi on vaaraksi terveydelle, eikä se asia muuksi muutu. Sama pätee nuuskaan. Hienoa, että edes joillakin on kanttia ajatella omaa parastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725