Eikö olisi parempi vr:llä laittaa raideliikenteessä vetävän yksikön väriksi punainen ja vielä siniset vilkkuvalot katolle, eihän tuollaista vekotinta näe lumituiskussa saatikka paremmalla ilmallakaan.
Veturin väri
5
358
Vastaukset
- SteveWonder
Optikkoliike tai opaskoira!? Veturissa kolme halogeenia edessä,varmasti näkyy!!!
- sokeaeiajaautoa
Niin, ihmisen silmien ja aivojen havannointikyky on vuosituhansien saatossa erikoistunut liikkeen- ja kasvojen tunnistukseen, ei niinkään kiinteän "halogeenivalon" näkemiseen takaviistosta väsyneenä lumisateen seasta pellin läpi aamuhämärässä.
Oliko armeija-aikana mielestäsi KUUDEN TUNNIN "niinkutsuttu lepo" riittävä, kun vieressä sata äijää ryynää yöharjoitusta...?
- kjsdhkjadshfkdajhfjdakf
Otapa huomioon miten tasoristeykseen oli näkyvyys juna tuli mutkan takaa oikealta, onko tasoristeyskin ihan p paikassa vai nokkelana ajattelit että halogeenit näkyy, eivät näy ja jos kerkiäisi nähdäkin, niin varmasti olisi jo auto keskellä raidetta eikä kerkiä peruuttaa onhan ne junilla vauhdit sitä luokkaa, että turha tässä on kyllä kuorma-autonkuljettajaa syyttää. Perustaltaan pitäisi olla jo puolustusvoimilla kyky arvioida marssijoukkojen kulkuajat ottaa huomioon mahdolliset onnettomuusriskit, niinku tämä juna joka ilmeisesti harvakseltaan kulkee. Ennakointia ja ennakointia joka taholta olisi tarpeen vissiin.
- kajdhkjdfghdfjhdjghfsjad
Onnettomuustutkijat tekivät oikean päätöksen. Antoivat suosituksia puolustusvoimille, toki olisi saanut VR:räkin vähän huutia saada. Veturin väri punaiseksi, on helpompi lumisateessa nähdä ja sininen valo tämän kuuluisan halogeenivalon lisäksi, niin jopa paranee näkyvyys. Ja sitten vielä tasoristeyksistä, minkähän tähden niitä ei laiteta puomilla kiinni, silloin kun juna menee niin puomi on alhaalla jne. Ei luulisi niin kallista olevan.
- kattoisivat.vähän
ihan samaa minkävärinen veturi on jos ihmiset sokeita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457