Tiltu valehtelee aloituksista

Tiltutanko

Tiltu: "Mikä tarve ON Mollata Venäjää melkein joka aloituksessa, näyttää olevan melkoinen pakkomielle, sanoisin sairasta? "

Sairasta on tiltujen uhkailu Venäjän hyökkäyksillä Suomeen ja muualle ja muukin Venäjän toimien ihannointi. Sitähän riittää.

13

227

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiltutanko

      Tiltu: Onko noilla vihamielisillä, ei rakentavilla aloituksilla tarkoitus väkisin luoda Venäjä uhkakuvana?"

      Sitähän tiltut innolla yrittävät. Samalla halveksitaan Suomen puolustuskykyä.

      "Tämä tarve on ilmeinen, mutta eikö se ole turhauttavaa, samalla kun todetaan reaalimaailmassa ettei uhkia ole näköpiirissä, ainakaan idän suunnalta? "

      Sitähän tiltuille koetetaan selittää, mutta ei mene perille.

      • Vääristelet asiaa tahallasi, mitään uhkaa ei ole idän suunnalta ja silloin on vastuutonta sellaista julistaa?
        Suomen puolustuskyvystä olen nimenomaan tehnyt useita arvioita ja kaikki erittäin hyviä, ollaan Euroopan eliittiä. Toiseksi olen painottanut maavoimien tehostamista ilmavoimien sijaan, koska näen että tykistö ja muu liikkuva maataistelukyky on ehdoton edellytys puolustustaisteluissa?


      • Pietarisotamarsalkka
        PietariSuuri kirjoitti:

        Vääristelet asiaa tahallasi, mitään uhkaa ei ole idän suunnalta ja silloin on vastuutonta sellaista julistaa?
        Suomen puolustuskyvystä olen nimenomaan tehnyt useita arvioita ja kaikki erittäin hyviä, ollaan Euroopan eliittiä. Toiseksi olen painottanut maavoimien tehostamista ilmavoimien sijaan, koska näen että tykistö ja muu liikkuva maataistelukyky on ehdoton edellytys puolustustaisteluissa?

        Oot varmaan ihan saatanan pätevä luomaan Suomen puolustusvoimille uutta stategiaa,kas kummaa ei ne vissii oo sieltä pääesikunnasta soitelleet ja kyselleet neuvoa vaikuiseoli?


      • Miksi-tiltut
        PietariSuuri kirjoitti:

        Vääristelet asiaa tahallasi, mitään uhkaa ei ole idän suunnalta ja silloin on vastuutonta sellaista julistaa?
        Suomen puolustuskyvystä olen nimenomaan tehnyt useita arvioita ja kaikki erittäin hyviä, ollaan Euroopan eliittiä. Toiseksi olen painottanut maavoimien tehostamista ilmavoimien sijaan, koska näen että tykistö ja muu liikkuva maataistelukyky on ehdoton edellytys puolustustaisteluissa?

        sitten uhkaavat Venäjän toimilla?

        Puolustusvoimien taistelukykyä kehitetään asiantuntijoiden osaamisen perusteella.
        Ei Venäjän propagandaa hokevien tiltujen.


      • AvaajaValehtelee
        PietariSuuri kirjoitti:

        Vääristelet asiaa tahallasi, mitään uhkaa ei ole idän suunnalta ja silloin on vastuutonta sellaista julistaa?
        Suomen puolustuskyvystä olen nimenomaan tehnyt useita arvioita ja kaikki erittäin hyviä, ollaan Euroopan eliittiä. Toiseksi olen painottanut maavoimien tehostamista ilmavoimien sijaan, koska näen että tykistö ja muu liikkuva maataistelukyky on ehdoton edellytys puolustustaisteluissa?

        "Vääristelet asiaa tahallasi, mitään uhkaa ei ole idän suunnalta ja silloin on vastuutonta sellaista julistaa?"

        SAMA HENKILKÖ on ITSE eri nimimerkillä (SBOSS) möläyttttänyt seuraavaa:

        "Mikäli Suomi jatkaa Nato-intoiluaan ja neutralisoimatta suhteitaan Yhdysvaltoihin ja palaamaan puolueettomuus politiikkaan, johon kuuluisi ystävälliset ja rakentavat suhteet Venäjän kanssa; Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla.<"

        Kyllä tämä maallikon korvaan kuulostaa uhkailulta!


      • SBOSS

        Tyhmyys senkuin tiivistyy tämän kaverin päänupissa, mutta onhan tuo jo nähty?


      • SBOSS
        Pietarisotamarsalkka kirjoitti:

        Oot varmaan ihan saatanan pätevä luomaan Suomen puolustusvoimille uutta stategiaa,kas kummaa ei ne vissii oo sieltä pääesikunnasta soitelleet ja kyselleet neuvoa vaikuiseoli?

        Varmasti parempi kuin sinä, ja sehän riittää vastaukseksi?


      • mielestäni

        Oli näemmä sääntöjen vastaista mainita tämän tekstin mahdollinen alkuperä:


        "Mikäli Suomi jatkaa Nato-intoiluaan ja neutralisoimatta suhteitaan Yhdysvaltoihin ja palaamaan puolueettomuus politiikkaan, johon kuuluisi ystävälliset ja rakentavat suhteet Venäjän kanssa; Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla.<"


        Teksti näyttäisi olevan kopioitu toisesta sivustosta, täältä:


        http://novahierosolyma.fi/vainovalkea/2017/09/17/vastine-bjorn-wahlroosin-nato-intoiluun/

        Nopeasti ajatellen ei tule mieleen, miksi tekstin lähdettä ei sääntöjen mukaan saisi mainita. Mielestäni keskustelua edistää käsiteltävien asioiden syvempi tuntemus.


      • mielestäni

        Tiltu pyysi poiston aikaisemmalle viestille, koska pelkäsi epämääräisten ja surkeiden lähteittensä paljastuvan.


      • mielestäni kirjoitti:

        Tiltu pyysi poiston aikaisemmalle viestille, koska pelkäsi epämääräisten ja surkeiden lähteittensä paljastuvan.

        Juurikin noin ... TILTUN SOP (Standart Operation Procedure)

        a) kiellä kaikki ja syytä muita
        b) valehtele
        c) väistele l. ohjaa muuhun aiheeseen
        d) jos jäät häviölle, hävitä todisteet

        IMHO.


    • Mitään poistoja ei ole pyydetty ja on ihan luonnollista lainata tälle järjettömälle palstalle järjellistä ajattelua.
      Ollaanhan nähty kyllästymiseen asti Nato-peikkojen täysin katteettomia juttuja....ja vielä korostan...yksi peikko on monta peikkoa samassa persoonassa...näin on ja jatkuvasti.

      • sattuman.satoa

        Poistetun viestin tapaus kiinnostaa PietariSuurta, ihmeellinen sattuma. No, elämässä sattuu kaikenlaista.


    • Kiitos kehuista. On hienoa että olet pohjimmiltasi minun suuri ihailia. Minähän totesin eräässä aloituksessani että olet todellisuudessa Naton kannattaja. Tunnen suurta ylpeyttä , ja vähän jopa vaivaudun vuoksesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1738
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1472
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe