S Cross myyntimäärät Suomessa?

Ol_1965

Kovin pirskatin vähän on ainakin täällä Suomessa Suzukin S Crossia myyty? Kun S Cross tuli markkinoille muistaakseni 2013 rummutti maahantuoja, että tällä hittituotteella laitetaan jopa Nissanin Käskai polvilleen, mutta kuinkas siinä sitten kävikään.... Tuossa oikeestaan muuta syytä ei tule mieleen todella pieniin myyntimääriin johtavista syistä, kuin tuo surullisen kuuluisa huono ajettavuus? Myös etuveto mallien puute, ehkä? Tuleeko teillä muita syitä mieleen?

16

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitara

      Maahantuojan väärä moottorivalinta.
      Jos1.4 turbo olisi valikoimassa, niin olisin ostanut.Ostin Vitaran automaatilla enkä päivääkään ole katunut.

      • tollotoopeli

        Joo, mutta eipä tuota 1.6 litraista vaparia myyty eden tuon 1.0 turbon verran. Mun mielestä mainontaan tarvittaisiin reilusti enemmän auktoriteettia ja voipi olla, että etuvetokin toisi lisää omistajia, sillä kilpailijoilla nimenomaan etuvetoiset citymaasturit myyvät hyvin verraten nelikoihin. Suzuki suomessa on kylläkin tietoisesti karsinut etuvetoiset sekä dieselit pois, tuon dieselin ymmärrän, mutta etuvetojen karsintaa en. Kyseessä kuitenkin ainakin suomessa suurin ja kallein malli, niin kyllä konekin saisi olla suurin. Ajettavuudesta mulla ei ole kokemusta suzukin osalta, kuin 06 mallisesta grand vitarasta, jolla ajelin yli satatuhatta huoletonta kilometriä ja hyvä oli ajaa,


    • MyyjäVaiEi

      Onko aloittaja Suzukimyyjä, kun on noin huolissaan myynnistä? Ja jos ei ole, niin sitten en ymmärrä pätkääkään, miten se on aloittajalta pois, jos myyntiä ei ole.

      • Ol_1965

        Ehkä asioiden ymmärtäminen ei ole sinun vahvinta osaaluetta:=)
        En ole Suzuki myyjä. Sinulla onkin varmaan S Cross, kun noin hermostuit, joten kerrohan kokemuksesi autostasi ja mielipiteesi tuohon huonoon myyntiin. Mutta jottei sulta ihan yöunet mene, niin valoitan senverran, että mulla auton vaihto edessä ja 2014 mallinen 31 tuhatta ajettu S Cross nelikko olisi mukavaan hintaan tyrkyllä. Auton hankinta on mulle iso investointi ja vaihdan harvoin autoa, Suzukeista ei ole kokemusta ja ihmettelen, miksi noita S Crosseja on vaan niin vähän.


      • MyyjäVaiEi

        No älä sitten ota pulttia minkään merkin myynnistä, jos sillä ei ole sinun kannaltasi merkitystä. Turha päteminen palstalla ei tee sinusta viisasta, vaikka itse niin luulet.
        Sinun heikko osa-alueesi on juuri tuo edellä mainittu viisauden puute.
        En omista Suzukia, enkä ole sellaista edes hankkimassa, edes sinulta. Eikä minua kiinnosta jonkun merkin myyntiluvut, kuten sinua, vaikka sillä ei ole sinulle omien sanojesi mukaan mitään merkitystä. Outoa...

        Ps. pikku vinkki sinulle. Osta sellainen auto, joka miellyttää juuri sinua, eikä joitakin muita, ja riippumatta siitä, kuinka paljon niitä on maailmalla myyty. Niin minäkin teen....


      • Ol_1965
        MyyjäVaiEi kirjoitti:

        No älä sitten ota pulttia minkään merkin myynnistä, jos sillä ei ole sinun kannaltasi merkitystä. Turha päteminen palstalla ei tee sinusta viisasta, vaikka itse niin luulet.
        Sinun heikko osa-alueesi on juuri tuo edellä mainittu viisauden puute.
        En omista Suzukia, enkä ole sellaista edes hankkimassa, edes sinulta. Eikä minua kiinnosta jonkun merkin myyntiluvut, kuten sinua, vaikka sillä ei ole sinulle omien sanojesi mukaan mitään merkitystä. Outoa...

        Ps. pikku vinkki sinulle. Osta sellainen auto, joka miellyttää juuri sinua, eikä joitakin muita, ja riippumatta siitä, kuinka paljon niitä on maailmalla myyty. Niin minäkin teen....

        Sinähän tässä hermostut, mies hyvä. Tuota tuota, kun minun kannaltani juuri myyntimäärällä on merkitys vai mainitsinko jossain virheellisesti, ettei näin olisi? Luehan oikein tarkasti kirjoitukseni, niin huomaat, että myyntimäärä juurikin kiinnostaa minua ja tein oikein tämän aloituksenkin kyseisestä aiheesta. Toki voit osoittaa tekstistäni kohdan, jossa ilmenisi, ettei myyntimäärä kiinnosta minua S Crossin kohdalla?
        Katso vielä tarkoin aloitukseni otsikko ja mieti tarkoin mitä se tarkoittaa?? Olisiko kenties kyse myyntimäärästä ja minun kiinnostukseni siintä? Olisiko?

        Olet muuten huvittava tyyppi, jankkaat joka keskusteluissa ja kun jäät alakynteen, menee sulta paskat housuun ja kantelet miehekkäästi ylläpidolle, että mua kiusataan. Noin toimii tosi mies.

        Lopeta valehtelu ja älä ota itseesi, vaikka sinun valitsemasi automerkki on todella vähän kiinnostava Suomalaista atonostajaa. Me kaikki teemme välillä vääriä valintoja, minä olen tehnyt monta omasta mielestäni huonoa autokauppaa ja toiveena olisi, ettei niitä enään tulisi.


      • MyyjäVaiEi

        Olet siis Suzukimyyjä, kun se myytyjen autojen määrä kiinnostaa sittenkin. Olisit sen voinut kyllä hetikin myöntää, etkä kirjoittaa pelkkää paskaa sen toista sataa sanaa, mitkä viestisi sisältää. On tällä palstalla kyllä kaikenlaisia hihhuleita, mutta parempi että sinunlaisesi ovat täällä riekkumassa, kuin ulkona mummoja potkimassa.


      • Ol_1965
        MyyjäVaiEi kirjoitti:

        Olet siis Suzukimyyjä, kun se myytyjen autojen määrä kiinnostaa sittenkin. Olisit sen voinut kyllä hetikin myöntää, etkä kirjoittaa pelkkää paskaa sen toista sataa sanaa, mitkä viestisi sisältää. On tällä palstalla kyllä kaikenlaisia hihhuleita, mutta parempi että sinunlaisesi ovat täällä riekkumassa, kuin ulkona mummoja potkimassa.

        Olet todella outo tyyppi. Viet jokaisen keskustelun sivuraiteille, etkä kykene vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin, etkä perustelemaan millään lailla tyhmiä väittämiäsi. Lisäksi olet valehtelija. Vielä enemmän tyhmyyttäsi korostaa väite, että olisin suzuki myyjä, heh. Suzuki myyjähän tekee juurikin tänlaisen aloituksen, jonka minä tein avatakseni tämän keskustelun. Tuo mummojen potkiminen tulee usein kirjoituksistasi esille, eli olet lempiaiheessasi. Hoidata itsesi kuntoon tyyppi hyvä.
        Kirjoitat täyttä PASKAA.


    • suzukuski

      mikä se ongelma nyt sitten olikaan? Sillä on aika vähän merkitystä kuinka paljon jotain mallia myydään. Kunhan myydään edes sen verran että järjestävät huollot ja varaosat. Itse olen individualisti enkä missään tapauksessa hankkia autoa joka on hyvin suosittu. Suuri suosio ei takaa sitä että auto olisi juuri mitenkään hyvä. Itselläni on kokemusta juuri siitä.

    • NakkeNakuttaja_

      Suzukin maahantuoja on iso, vakavarainen ja useita suosittuja merkkejä maahantuova yritys, joiden kauppa käy. Eli, sieltä ei vika löydy. S Cross on suhteellisen halpa ja nopealla toimitusajalla saa uuden auton alle, eli sieltäkään ei vika löydy. No niin, ulkonäkö on jokaisen pääteltävä, mutta surkea kopio ykköskoppaisesta Qäskaista, halpa natiseva kova muovi sisusta, joten nämä jo hiukan vaikuttaa uuden auton hankintaan molella. Sitten se todellinen iso iso miinus, eli tuo surkea ohjaus, aivan liian herkkä ja ylitehostettu, sähköisesti toteutettu, joka antaa autolle levottoman ja epävakaan ajotuntuman. Tämä on täälläkin monesti todettu, että varsinkin hiemankaan tuulisella säällä ei S Crossilla ole mukava ajaa. Minun veikkaukseni alhaiseen kiinnostavuuteen on nimenomaan ohjaus ja tämä uusi kolmipyttyinen 1.0 litrainen moottori. Etuvetomallin puute myös pudottaa ostajia, luulisin.

      • sdklfsdjfkjskfd

        Yksi iso syy vähäisiin myyntimääriin on varmasti se, että maahantuoja sitkeästi pitää vain nelivetoisia malleja myynnissä täällä ja mallistosta puuttuu myös esim. Baleno.
        Neliveto aiheuttaa ylimääräistä polttoaineen kulutusta, painoa ja huoltokustannuksia sekä hajottuaan korjauskustannukset nousevat kohtuuttomiksi joten kovin moni tavallinen autonkäyttäjä ei varmasti nelivetoa halua tällaisiin tavallisiin käyttöautoihin. En minäkään mutta onneksi muitakin automerkkejä vielä on jotka tarjoavat autoja ilman nelivetoa joten pitäköön Suzuki tunkkinsa...


      • Ol_1965
        sdklfsdjfkjskfd kirjoitti:

        Yksi iso syy vähäisiin myyntimääriin on varmasti se, että maahantuoja sitkeästi pitää vain nelivetoisia malleja myynnissä täällä ja mallistosta puuttuu myös esim. Baleno.
        Neliveto aiheuttaa ylimääräistä polttoaineen kulutusta, painoa ja huoltokustannuksia sekä hajottuaan korjauskustannukset nousevat kohtuuttomiksi joten kovin moni tavallinen autonkäyttäjä ei varmasti nelivetoa halua tällaisiin tavallisiin käyttöautoihin. En minäkään mutta onneksi muitakin automerkkejä vielä on jotka tarjoavat autoja ilman nelivetoa joten pitäköön Suzuki tunkkinsa...

        Tuo pitänee varmasti paikkansa. Sikäli ihmettelen tuota, kun sama maahantuoja tuo muita merkkejään sekä etu- että takavetoisina ja noista etuvetomallit myyvät hyvin? Mietinpä vaan, että S Cross etuvetoisena 1.4 turbokoneella, saattaisi kauppa käydä?


      • suzukuski
        sdklfsdjfkjskfd kirjoitti:

        Yksi iso syy vähäisiin myyntimääriin on varmasti se, että maahantuoja sitkeästi pitää vain nelivetoisia malleja myynnissä täällä ja mallistosta puuttuu myös esim. Baleno.
        Neliveto aiheuttaa ylimääräistä polttoaineen kulutusta, painoa ja huoltokustannuksia sekä hajottuaan korjauskustannukset nousevat kohtuuttomiksi joten kovin moni tavallinen autonkäyttäjä ei varmasti nelivetoa halua tällaisiin tavallisiin käyttöautoihin. En minäkään mutta onneksi muitakin automerkkejä vielä on jotka tarjoavat autoja ilman nelivetoa joten pitäköön Suzuki tunkkinsa...

        Suzuki on valmistanut vuosikymmeniä useita eri malleja joita ei ole koskaan edes täällä nähty. Mukana on maastureita ja nelivetoja. On aika turhaa epäillä että voimansiirto pettäisi jos autoa kohtuullisesti ja tarkoituksenmukaisesti ajaa, on niissä kestävyys otettu huomioon mitoituksissa ja testeillä varmennettuja. Eivät ole vasta-alkajia ja valmistusmäärät ovat vuosikymmenien kuluessa kumuloituneet aika isoiksi. Jos jotain heikkoutta olisi niin kyllä siitä olisi toitotettu kuten joistakin muista merkeistä on tehty.


    • jalba

      terävää analyysiä nimimerkiltä NakkeNakuttaja. Olen samaa mieltä.

    • Jalba

      Cross vaipuu unhoalaan häviää kuin pieru saharaan. Kukaan ei osta tuota autoa yhden litran koneella. Olisivat laittaneet crossiin boosterjetin ja etuvetomallin myyntiin niin olisi ehkä ollut kysyntää paljon enemmän.

      • jynkutijyy

        Niin, montakohan litrasella koneella olevaa S Crossia on tänä vuonna suomessa rekisteröity? Veikkaukseni on 10kpl?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe