Selviääkö tällä hengis.
Kauanko selviää?
Jos syö päivässä:
2 banaania
Vettä
Kahvia
Tarkoitukseni ei ole tapattaa itseäni vaan kysyä voiko näin elää ja kauanko näin selviää. Koska en edes ryhdy kokeilemaan tuota jos tuo on vaarallista.
Lukekaa tämä
1
340
Vastaukset 1
Kaksi keskikokoista banaania täyttää noin kymmenen prosenttia aikuisen ihmisen päivittäisestä ravinnontarpeesta ja murto-osan tarvittavista ravinteista, hivenaineista ja vitamiineista.
Kahden banaanin vuorokausiannoksella nälkään kuoleminen kestää kauemmin kuin pelkästään vettä ja kahvia juomalla, mutta kuinka pitkään kauemmin en osaa sanoa.
Iso-Britannian vankiloissa ovat nälkälakkoon aikoinaan heittäytyneet IRA:n terroristit kestäneet hengissä hyvin säntillisesti muutaman päivän tarkkuudella kaksi kuukautta.
Itse kestäisit vähän kauemmin, ellet ole jo valmiiksi nääntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628