Eksistentiaalista puppua

ÄläLue

Miksi aina odotamme kuin jotain suurta ja ihmeellistä olisi tulossa? Ihminen on uskomattoman toiveikas eläin. Entä jos olemme tietoisuudessamme yksin äärettömyydessä, ikuisesti, ja olemme luoneet Maailman, että se peittäisi vielä pelottavamman todellisuuden... Ehkä maailma luodaan muodostamalla haluja, jolloin alkaa muodostua kerroksia tyhjyyteen... Koska energia ei katoa, kaikki energia johtuu jostain aiemmasta energiasta, eli on se seuraus/vastareaktio. Vastareaktioita ei voi välttää, mutta niitä tapahtuu koko ajan lukemattomia yhtä aikaa. Tällöin voisi olettaa että jos panee vastaan itselleen, hilliten ilon ja nautinnon kokemuksia, myös kärsimys helpottaa. Normaalistihan ihminen roikkuu ikäänkuin vain positiivisuudessa, mutta kärsiikin silmittömästi samaan aikaan. Pitäisi etsiä kultaista keskitietä. Vibraatioiden vähentäminen johtaisi koko aaltoilun vähenemiseen, kunnes 0-tila saavutettaisiin ja voisimme kävellä seinien läpi ja lentää ilman halki...?

2

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe