Uuvatit ovat tietävinään, keitä tulevina vuosina ja vuosikymmeninä maassamme nimitetään ministereiksi. Onhan se uuvateilta melkoista pullistelua yrittää sanella noin yhden prosentin kannatuksella, ketkä hallitukseen pääsevät ja ketkä ei. Edes kristilliset ja RKP eivät ole syyllistyneet moiseen ylimielisyyteen kuten soinilaiset. No, kristilliset ja RKP ovatkin jo wanhoja, sivistyneitä puolueita ja siniset uuvatit eivät ole puolue lainkaan.
Uuvatit jakavat jo ministerinsalkkuja?
7
<50
Vastaukset
- porisee-potut
Menen kalaan huomenna ja laitan jo perunat kiehumaan valmiiksi, kattila kivasti PORISEE.
- Suomi-myydään-ulos
Kokomus hykertelee piilossa ja ovat muka Suomen pelastajia, vievät Suomea EU liittovaltioksi ja samalla kansaa maksajaksi, omat rahat ja firman piilotetaan verottajalta piiloon.
- näintuleekäymään
Uuvatit saivat jo 0% kannatuksella 5 ministerisalkkua. Joten ennustetulla 1% kannatuksella heidän pitäisi saada verrannon 5/0=x/1 mukaisesti rajattomasti ministerinsalkkuja.
- faktaperse-2017
Uuvatit nuolevat kokoomuksen ahteria kaikessa. Myös presidentinvaaleissa. Uuvatit eivät ole edes yhden asian puolue, koska heillä ei ole mitään linjaa missään. Ainoa sininen tavoite on varmistaa Isä Timon hillotolppa.
- TaivasSinertääUpeasti
Tulevaisuus on sininen, sen hyväksyminen on pitkä prosessi joka teidän on aloitettava nyt heti.
- Sananlaskutotuuksia
Vanha kansa sanoo tällaisista, ettei niillä ole muuta kuin siniset suolet ja tuulen huuhtoma perse.
- Voihanpersu
Minä voin 0% kannatuksella sanoa että Immosesta, Hakkaraisesta ja Halla Ahosta ei ikuna tule ministeriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698