Jos olisi pakko muuttaa Afrikkaan?
Missä Afrikan maassa asuisit
23
230
Vastaukset
- rikashaalija
Miksi sinne pitäisi muuttaa. Haalin kaikki frendini sieltä tänne koska se ärsyttää kansallismielisiä
- Ihansääliksikäy
Onhan siinäkin motiivi ystävyydelle.Todellisia ystäviä sinulla ei sitten olekaan.
- Jompikumpikampi
Botswana. Rauhallinen, ei paljoa porukkaa, korkeahko elintaso ja miellyttävä ilmasto. Palmusaaret Seychellit olisi myös hyvä vaihtoehto.
- Mokatisuu
Somaliaan siellä käy paljon suomalaisia (ei kanta) lomalla joten sen täytyy olla hyvä paikka
- Hbvhjvj
Haluatko varmasti lukita vastauksesi?
- halipusut
Afrikkalaiset on parhautta. Tulkaa kaikki suomeen sieltä
- Varovähän
Trolli vauhdissa.Eihän niitten kanssa paljon halipusia kannattaisi kun yli 70% on HIV.
- Ei.rasismille
Somalia olisi hyvä.
- Maurititiu
Mauritiuksella, joka on Afrikan saarivaltio. Sinne voisin muuttaa, jos pakotettaisiin.
- Tramontana
Tiedä vaikka olis siellä jälkikasvua? :-*
- MeHalutaanOllaNeekereitä
Zaire on mun suosikki kun siellä kävi mm Muhammed Ali opettamassa nyrkkeilyä paikallisille. Siis todellinen sivistys- ja urheilumaa on kyseessä.
- hidassytytys
Zaire katosi historiaan jo 1997, mutta toisilla on hitaampi sytytys kuin toisilla.
- fklghgd
Keniassa.
- SavolaistenAfrikka
Nilsiässä.
- afrikkasavolaisten
Pieksämäellä.
- SunyaniOnParas
Ghan.a on ihana maa.Asuin siellä n.10vuotta sitten.Kauniita naisia,ja mukavia miehiä.
Ja melko halpa maa asua. - Africahereicome
Siellä mistä löydän sugar mummyn joka pitää huolta susta. Muuta ei tarvitse kuin pitää mummysta huolta makkarissa,tosin en tiedä riittääkö kunto pitemmäks aikaa mutta pitää sitten pyytää naapuri avuks jos nahkanuija pettää.
- ksjdskjd
Kanarialla.
Itiksessä. Mitäs suvakki tähän?
- Bouda
Eikö saa laittaa linkkejä youtubeen? Sellaiset viestit poistetaan. Miksiköhän. Pääsisinpä sureen luonnonpuistoon Afrikkaan. Haluaisin nähdä eläimiä villeinä luonnossa. Se on tavoitteena. Keniassa voisin myös hyvin asua. Tai Mosabikissa. Kyseinen Loiriplukarin video asiasta poistettiin. Ei ymmärrä miksi.
- dsfes5e5
Onko sillä väliä? Kun kumminkin tulisin pakolaiseksi suomeen ja sen jälkeen voisin elää mukavasti loppuelämäni, ilman hädän päivää. Voisi tehdä rikoksiakin saamatta niistä rangaistusta, ja ennen kaikkea: ei tarvitsisi koskaan maksaa mitään korvauksia kenellekään vaikka aiheuttaisi minkälaista tuhoa. Eikä tarvitsisi sakkojakaan maksaa.
Tätä just aprikoittisin. Somalia ilman muuta ja sieltä ruskettuneena kultamunana pakoloiseks suomaliaan taikaseinää hiplaan ja keppostelemaan.
- Xyxy
Kenia, vaikuttaa sivistyneeltä paikalta. Tai sitten Egypti historian perusteella. Ei ehkä nykyisen turvallisuuden. Tai sitten Tunisia, Marokko Välimeren rannalla olevina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962