Onko muilla ollut ongelmia Tradetrackerin maksujen kanssa moremoremore –hässäkän jälkeen?
Minulla on blogi joka tuo ihan kivasti affiliatetuloja, mutta kesän jälkeen Tradetrackerkommissioni eivät ole tulleet maksuun, vaan ne näkyvät siellä avoimina laskuina.
Tradetrackerin kommissiomaksut
7
190
Vastaukset
- AffiMan
TradeTracker ei ole maksanut euron euroa heinäkuun jälkeen, vaikka nytkin saatavia noin 2000 euroa. Häviävätkö rahat johonkin? MIten muilla, kertokaa. Kukahan valvoo näitä affi-verkostoja?
- WalluSetä
Tri Ruja valvoo kunhan ehtii louhinnaltaan.
- Dr_Ruja
Mistähän nuo 2000 euron saatavat ovat muodostuneet?
- AffiMan
Yritin soittaa ja meilata TradeTarckeriin, mutta eivät vastaa. Onko tietoa, mikä on firman tilanne?
"Firman" tilanne tosiaan? MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAA! Kaikkihan sen tietävät.
Rahat mänj! RÄHÄHÄRÄHÄHÄRÄHÄHÄRHÄÄÄÄÄ
Olisi kannattanut SIOITTAA onecoiniin. Sillä pääsee MASSI KEISARIKSI! TÄÄLÄ! KLOPAALISTI!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAA
Poijjaat!! Taasen!- idiootitmenevätkuseen
Haista sinä tradetracker pelle paska. Rahas meni ja haista paska.
- TriRohju
Joo, trupa kiinni. Louhikaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713